zakhimberezent پارچه برزنتی ضخیم

پارچه برزنتی ضخیم در انواع محکم و کاملا ضد آب، همین حالا امکان خرید مسقیم و با قیمت مقرون به صرفه از فروشنده مستقیم پارچه های برزنتی درجه یک در ایران را دارد. 

تولید انواع پارچه برزنتی ضخیم

یکی از انواع پارچه برزنتی ضخیم، پارچه برزنت شمعی است که بافت آن پلی اتیلن، پلی استر و کرباس می باشد. مقاومت این پارچه در مقابل رطوبت، آب و دمای بالا بسیار بالاست.

درجه بندی پارچه های برزنت شمعی با توجه به کیفیت مواد و مقدار به کار بردن آن ها انجام شده و به صورت یک تا شش لایه موجود است. تنوع این پارچه بسیار بالاست.
پارچه های برزنت کانتینری یا کامیونی یکی از پر فروش ترین برزنت ها به شمار می رود. زیرا در مقابل نور خورشید، وزش باد و بارندگی مقاومت بالایی دارد.
روکش این پارچه پلاستیک و یورتان بوده و در انواع یک، دو و سه لایه تولید می گردد. به همین خاطر ضخامت آن از برزنت شمعی بیشتر می باشد.
یک پارچه برزنتی ضخیم برزنت نسوز است که با توجه به اسمش ضد حریق و سرامیکی بوده و انواع متفاوتی دارد. این پارچه می تواند تا دمای 500 درجه سانتی گراد را تحمل کند. انواع آن را مشاهده می کنید:
فایبرگلاس
فویلدار
آزبست
سیلیکونی
تفلون دار

موارد مصرف برزنت ضخیم و ضد آب

 پارچه برزنتی ضخیم و ضد آب به دلیل استقامت بالا در صنایع بسیاری از قبیل کشاورزی، نظامی، صنعتی و غیره کاربرد دارد. نامگذاری این پارچه معمولاً بر حسب کاربرد تعیین می شود از قبیل: پارچه برزنت نظامی و پارچه برزنت کیفی که زیر مجموعه پارچه برزنت ضخیم هستند.

همچنین مواد تشکیل دهنده آن نیز نام آن را می تواند تعیین کند. مثل پارچه برزنت نانو که جنس آن نانو می باشد. البته ساده یا طرح دار بودن پارچه برزنت نیز در نام گذاری دخیل است. کاربردهای پارچه برزنتی ضخیم شمعی را مرور می کنیم:
تولید انواع لباس های ورزشی
پارچه های برزنت بیمارستانی
کاور محافظ ماشین
روکش کولر آبی
سایه بان
چادرهای مسافرتی
روکش بار کانتینر و ترانزیت
انواع کیف و ساک دستی
کاربرد پارچه برزنتی ضخیم کانتینری:
روکش استخرهای روباز
سایبان فروشگاه ها
سایبان برزنتی
روکش محافظ ماشین های سنگین
مصارف بیمارستانی
برزنت کولر
کاربرد پارچه برزنت ضخیم نسوز:
عایق کردن قالب های ریخته گری
عایق محافظ در جوشکاری
عایق داکت کوره و دریچه ها
عایق محافظ سطوح داغ
عایق صنایع ساختمانی

مرکز فروش بهترین پارچه های برزنتی

برای خرید پارچه برزنت ضخیم می توانید مغازه به مغازه و کارخانه به کارخانه بگردید تا بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت را بیابید. شاید این کار عاقلانه به نظر نرسد اما بسیاری از افراد به همین روش خریدهای خود را انجام می دهند.

در این روش شما نه تنها وقت با ارزش خود، بلکه هزینه های اضافی نیز متحمل خواهید شد. در صورتی که تنها با داشتن اینترنت می توانید قیمت تمام بازارهای ایران را بررسی نموده و با نوشیدن یک لیوان چای سفارش خود را ثبت نمایید.
این مرکز فروش برای راحتی مشتریان و صرفه جویی در زمان اقدام به تاسیس یک سایت معتبر نموده تا خریداران بتوانند به راحتی قیمت ها و تنوع محصولات را مقایسه کنند. در این مرکز فروش می توانید بهترین پارچه مورد نیاز خود را بیابید.
متخصصان و مشاوران این مجموعه به صورت تمام وقت آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند. ضمن این که اگر یک بار از محصولات سفارش دهید، دیگر احتیاجی به پارچه برزنت نخواهید داشت.
اگر قصد دارید به صورت عمده خرید کنید، دنیای چادر بهترین پیشنهادها را برای شما دارد. در خرید تعلل نکنید زیرا قیمت ها هر روز با نوسان همراه هستند.