zedabb44 بازار‌ ‌برزنت‌ ‌ضد‌ ‌آب

بازار برزنت ضد آب اقدام به عرضه و فروش انواع برزنت ضد آب به صورت عمده و مستقیم با قیمت باورنکردنی کرده است. شما قادر هستید همین حالا جهت ثبت سفارش و خرید آنلاین در کمترین زمان ممکن با ما تماس بگیرید.

۲ ویژگی مهم پارچه‌ های برزنتی

همانطور که مستحضر هستید؛ پارچه های برزنت یکی از مستحکم ترین پارچه های موجود می باشند، که به دلیل داشتن ضخامت و مقاومت بالا کاربردهای بسیار متنوعی را دارند. پارچه‌های برزنتی دارای خصوصیات و ویژگی‌های بی ‌شماری می باشند اما در بین تمام ویژگی ‌هایی که خانواده پر جمعیت برزنت دارد، ۲ ویژگی آن بسیار مهم و بارز می باشد. این ۲ ویژگی پارچه برزنت عبارت‌ است از ضد آب و ضد آفتاب بودن.
بی ‌شک می ‌توان علت محبوبیت و تقاضای بالای برزنت ها در بازار به صورت مستقیم با به این ۲ ویژگی خاص و منحصر به ‌فرد رابطه دارد. البته ویژگی‌ های پارچه برزنت فقط به این ۲ مورد خلاصه نمی‌شود، بلکه پارچه ‌های برزنتی دارای ویژگی‌های مثبت زیادی هستند.
اما همانطور که اشاره کرده‌ایم این ۲ ویژگی نسبت به سایر ویژگی ‌ها بارزتر بوده و به طور کامل تمام اعضای خانواده برزنت ها آن‌ها را دارا می‌باشند.
پارچه برزنت ضد آب: پارچه ‌های برزنتی قادر هستند در مقابل فشار تقریبی ۱۰۰۰ میلی ‌متر آب از خود مقاومت نشان دهند. جالب است بدانید این نوع پارچه با داشتن مقاومت بالا در مقابل نفوذ آب دارای قابلیت تنفس بوده و به ‌راحتی نمی‌ پوسد. بازار برزنت ضد آب با طول عمر آن نیز در رابطه بوده و قابلیت استفاده طولانی مدت از پارچه های برزنتی رکورد بالاترین طول عمر را به نام این نوع پارچه ثبت کرده است.

برزنت ضد آتش: پارچه ‌های برزنت به علت داشتن مقاومت و استقامت بالا در مقابل اشعه‌ های نور خورشید به پارچه ‌های نسوز و ضد آتش نیز خوانده می‌ شوند. مقاومت زیاد پارچه برزنت در برابر حرارت سبب شده، در صنایع جوشکاری، ریخته گری و ساختمانی عمده‌ ترین کاربرد را داشته باشند. 

 قیمت برزنت در بازار کشور

 با توجه به وجود نوسانات بالای ارز و دلار در بازار و همچنین کمبود امکانات، مواد اولیه و تجهیزات لازم برای تولید، به دلیل تحریم های شدید، قیمت پارچه‌ های برزنتی روز به ‌روز افزایش پیدا می کند و بازار برزنت ضد آب از ثبات نسبی بی نصیب است. به همین دلیل خریداران و متقاضیان انواع پارچه ‌های برزنتی برای خرید بلاتکلیف هستند.

اغلب خریداران عمده به دنبال خرید برزنت ارزان اما با کیفیت، ضخامت و استقامت بالا می باشند. باید متذکر شد که قیمت برزنت با توجه به کیفیت، ابعاد و اندازه ‌های آن متفاوت بوده و با توجه به محل استفاده، نوع استفاده و ابعاد و اندازه و درجه کیفیت قیمت بندی می‌گردد.
به ‌طور کلی پارچه‌ هایی برزنتی در رنگ ‌بندی‌ های مختلف با عرض بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ و در وزن های ۲۲۰ تا ۷۵۰ به بازار عرضه می‌گردد.

بزرگترین بازار برزنت ضد آب

 همانطور که گفتیم؛ آشفتگی‌ های اقتصاد کشور ما سبب شده ‌است این روزها خریداران و متقاضیان عمده انواع و اقسام پارچه‌ های برزنتی ضد آب با مشکلات زیادی دست ‌و پنجه نرم کنند اما با تمام این مشکلات هستند مراکز فروشی که با اندیشیدن تدابیر مناسب توانسته ‌اند بازار برزنت ضد آب را مدیریت کرده و علی ‌رغم نوسانات شدید قیمت، بهترین نوع برزنت را با با قیمت ‌هایی به‌ مراتب مقرون ‌به‌ صرفه به مشتری ‌ها ارائه دهند.

بازار فروش آنلاین دنیای چادر، بهترین برزنت، که دارای بالاترین مقاومت در برابر فشار آب و نور خورشید هست را با نازلترین قیمت به بارز عرضه می کند.
شما عزیزان هموطن می ‌توانید همین حالا در هر کجای کشور که حضور دارید به راحت ‌ترین وجه ممکن با ما ارتباط برقرار کرده و مرغوب ‌ترین انواع برزنت را در کمترین زمان ممکن خریداری کنید.