parchechadoori55 قیمت پارچه برزنت چادری

 تولیدی انواع برزنت سه لا شش لا

پارچه ها در نوع بافت، الیاف به کار رفته و ضخامت با هم متفاوت هستند. یکی از پارچه هایی که ضخامت بالا و الیاف با کیفیتی دارد، پارچه برزنت می باشد. البته پارچه برزنت خود به چند نوع تقسیم می شود که هر یک کاربردهای مختلفی دارد.
پارچه برزنت به طور کلی از سه نوع الیاف ساخته می شود: پنبه، پلی استر یا پلی استر پنبه که هر یک مشتریان مخصوص به خود را دارد. اما موردی که ضخامت پارچه برزنتی را تعیین می نماید، تعداد لایه های آن می باشد. تعداد لایه های آن طبق موارد زیر می باشد:
یک لا
دو لا
سه لا
چهار لا
پنج لا
شش لا و الی آخر
در واقع تعداد لایه های پارچه برزنت تاثیر مستقیمی بر روی ضخامت و استحکام آن دارند. هر چه تعداد لایه به کار رفته بیشتر باشد، مقاومت آن در مقابل کشش و سایش نیز بیشتر خواهد شد. مرسوم ترین عرض های پارچه برزنتی نیز ۱۰۰ الی ۲۰۰ سانتی متر می باشد.

حال به مشخصات پارچه برزنت سه لا شش لا می پردازیم. این پارچه برزنت ضد آب، آنتی باکتریال، دارای ثبات رنگ، مقاوم در برابر حرارت و نور خورشید، نسوز و دارای تنوع رنگی بالا می باشد. همچنین دارای رنگ های مشکی، یشمی، سبز و خاکی می باشد. 

 مهم ترین کاربردهای پارچه برزنت کدام است؟

از پارچه برزنت سه لا شش لا در موارد بسیاری استفاده می شود. این پارچه در عرض های ۱۰۰، ۱۵۰ و ۲۰۰ سانتی متری عرضه شده و رول پیچی می شوند. قیمت این پارچه برزنت همچنین موارد بسیاری متفاوت است. به توصیف کاربردهای این پارچه می پردازیم:
مورد استفاده در چادرهای نظامی
خیمه ای
اسکلتی
زنبورداری
هیئتی
گنبدی
روکش های کالا
روکش های محافظ خودرو
تولید نوار نقاله

همچنین از پارچه برزنتی سه لا شش لا می توان در چادرهای وسایل نقلیه سنگین استفاده کرد که در آن صورت چادر کانتینری و ترانزیتی نامیده می شود. به طور کلی پارچه مناسبی جهت موارد نظامی، مسافرتی و وسایل نقلیه سبک و سنگین می باشد. 

 پارچه برزنت مناسب چادر کانتینری و ترانزیتی

پارچه برزنتی مناسب چادر کانتینری و ترانزیتی از انواع دیگر این چادر مقاوم تر است. این پارچه ضد آب بوده و آب گریز می باشد. این خاصیت باعث می شود تا در هنگام سفر و جاده در زمان بارندگی، بار ماشین در باربند و پشت ماشین سنگین خیس نشده و آسیبی نبیند.

این چادر همچنین در برخورد با اجسام نوک تیز نیز پاره نشده و حتی در برابر سرما و گرما هم مقاومت بالایی از خود نشان می دهد. قیمت پارچه برزنت چادری معمولاً گران تر از انواع دیگر پارچه برزنتی می باشد. 

 بهترین قیمت پارچه برزنت چادری در تهران

عوامل بسیاری هستند که می توانند بر روی قیمت پارچه برزنت چادری موثر باشند. یکی از عوامل غیر قابل انکار همان خواص ضد آب، ضد آتش و ضد حرارت بودن می باشد که قیمت پارچه برزنت چادری را افزایش می دهند.
همچنین هر چه تعداد لایه های پارچه بیشتر شده و کیفیت الیاف به کار رفته نیز بهتر و با کیفیت تر باشد، افزایش قیمت را مشاهده خواهیم کرد. البته برند و کارخانه تولیدی در این قیمت ها بی تاثیر نیست.

توجه کنید که تمام استانداردها در ساخت این پارچه رعایت شده باشد. با خرید از این سایت نه تنها خریدی به صرفه انجام خواهید داد بلکه بهترین کیفیت را از ما تحویل می گیرید.