ashayewr11 چادر عشایری قیمت

چادر عشایری قیمت مناسب در معتبرترین مرکز توزیع انواع برزنت به صورت عمده توزیع می گردد. این شرکت ارائه دهنده بهترین چادرهای برزنتی عشایری کیفیت عالی و قیمت ارزان را دو فاکتور مهم فروش خود می داند.


چادر عشایری و هر آنچه که باید بدانید

همانگونه که می دانید، عشایر یکی از اقوام و یا ایلی است که دائما در ییلاق و قشلاق به سر می برند که بدین منظور نیازمند، وسایل ضروری جهت اتراق و گذراندن زندگی خود می باشند.
چادر یکی از مهمترین و ضروری ترین لوازمی است که به عنوان یک پناهگاه در این حوزه مورد استفاده قرار می گیرد.
در قدیم برای جهت دوخت چادر عشایری از پشم بز استفاده می کردند که البته به آن سیاه چادر می گفتند و وزن بسیار سنگینی داشت.
امروزه با گذر زمان و پیشرفت تکنولوژی تمام صنایع نیز گام به گام این پیشرفت در حال رشد می باشند که صنعت نساجی مستثنی از این قاعده نیست.
برزنت، یکی از انواع پرکاربردترین و جدیدترین پارچه های صنعت نساجی است که از الیاف مصنوعی تولید می گرد و کاربردهای بسیاری در صنایع متعدد دارد.
ضد آب، ضد باد، ضد حریق، مقاوم در برابر اشعه ماورإ بنفش، ضد رطوبت، ضد پوسیدگی، ضد کپک، بادوام و عمر طولانی، تنوع و گستردگی در رنگ و ... از مهمترین مشخصات برزنت های پرکاربرد می باشد که سبب شهرت این پارچه شده است.
برزنت عشایری که نمونه ای منحصربفرد از انواع پارچه برزنت ضد آب به شمار می رود، منعطف بوده و از استحکام بالایی برخوردار است که از جنس پلی استر و پلی استر پنبه با نخ های پنبه ای و یا کرباس در عرض های ۲۰۰ سانتی متر، ۱۵۰ سانتی متر و۱۰۰ سانتی متر تولید و توزیع می گردد.
همانطور که گفته شد، عشایر دائما در حال نقل مکان هستند و در طول این نقل مکان و یا اتراق با شرایط آب و هوایی متفاوتی مواجهه می شوند که قطعا لازمه ی یک پناهگاه مناسب هستند که بتواند در مقابل تمام شرایط آب و هوایی مقاومت لازمه را داشته باشد.
برزنت، پارچه ای بسیار سبکی است که امکان جابجایی آن به راحتی صورت می گیرد و البته این نوع برزنت در لبه های خود دارای گیره های فلزی می باشد که امکان نصب آن را راحت می کند.


مهمترین مشخصات برزنت عشایری

همانگونه که مستحضر هستید، علم روز به روز در حال پیشرفت است و طبق این پیشرفت تمامی صنایع و حوزه ها نیز ارتقا می یابند و بدین واسطه تولیدات و اختراعات جدیدی جای محصولات قدیمی را می گیرد.
برزنت های عشایری که نمونه ای پرکاربرد و منحصربفرد از انواع برزنت ها به شمار می روند یک پارچه بسیار مستحکم و مقاومی هستند که به ضد آب بودن شهرت دارند.
این پارچه علی رغم اینکه چادر عشایری بوده و در این حوزه مورد استفاده قرار می گیرد، مورد توجه بسیاری از صنایع نیز قرار گرفته و به کار می رود و دلیل اصلی این کارآمد بودن مشخصاتی است که عبارتند از:

• ضد آب، ضد باد، ضد یخ زدگی، ضد ضربه و خراش

• مقاومت در برابر نقطه شکست و کشش سطحی بسیار مقاوم

• مقاوم در برابر عوامل فیزیکی و شیمیایی

• پارچه ای بسیار منعطف، ضد آتش و حرارت

• دارا بودن ضخامت متغیر و وزن سبک

• ضد اشعه ماوراء بنفش نور خورشید، مواد شیمایی و اسیدی

• کیفیت بالای چادر عشایری قیمت مناسب



خرید عمده چادر عشایری قیمت مناسب

مرکز بزرگ توزیع عمده چادر عشایری قیمت مناسب از برترین شرکت های فروش آنلاینی است که مدتهاست به عنوان یک سایت موفق اینترنتی فعالیت می کند.
این مرکز معتبر، مشتری مداری را شرط اول فعالیت خود می داند که بدین منظور برزنت عشایری باکیفیت و قیمت مناسب را با ساده ترین و آسان ترین روش ممکن به دست مشتری می رساند.
اگر قصد اطلاع از قیمت و یا خرید برزنت عشایری باکیفیت را دارید، همین حالا با کارشناسان این بخش تماس حاصل فرمایید.