bozorgtarin-marjae-anlin-anvae-berezent-1 سفارش برزنت سقفی

سفارش برزنت سقفی از بزرگ ‌ترین مرجع آنلاین انواع برزنت درجه ۱ در کشور همین حالا برای شما مقدور می باشد. شما می ‌توانید در کمترین زمان ممکن برزنت سقفی را به ‌صورت عمده و بی ‌واسطه با نازلترین قیمت از دنیای چادر بخرید. 

انواع پارچه برزنت سقفی با کیفیت 

 پارچه برزنت سقفی بافته شده از نخ های پنبه ای و پلی استر پنبه است. معمولاً این نوع پارچه دارای بافتی مستحکم، منعطف و ضد آب می‌ باشد.

انواع و اقسام برزنت سقفی با توجه به کیفیت و ضخامت آن دسته ‌بندی می ‌گردد. بطور کلی پارچه برزنت سقفی دارای لایه بندی های متعددی بوده که بر حسب تعداد کیفیت آن نیز سنجیده می شود.
در اصل هر چه تعداد لایه های پارچه برزنت سقفی بیشتر باشد از لحاظ کیفیت نمره بالاتری را کسب می‌ کند.
در حال حاضر پارچه برزنت سقفی از نزد لایه بندی دارای ۶ دسته می‌باشد که عبارت ‌اند از پارچه برزنت سقفی یک ‌لا، پارچه برزنت سقفی دولا، پارچه برزنت سقف ۳ لا، پارچه برزنت سقفی ۴ لا، پارچه برزنت سقفی ۵ لایه و پارچه برزنت سقفی ۶ لا.
پارچه ‌های برزنتی در عرض ۱۰۰ سانتی ‌متر، ۱۵۰ سانتی ‌متر و ۲۰۰ سانتی ‌متر به بازار عرضه می شوند که برزنت پارچه برزنت سقف نیز از این قاعده مستثنی نبوده و مانند دیگر انواع برزنت در عرض ۱۰۰ سانتیمتری، ۱۵۰ سانتیمتری و ۲۰۰ سانتیمتری در بازار موجود است.
البته ناگفته نماند که عرض پارچه برزنت سقفی با توجه به نیاز و خواسته مشتری قابل تغییر می ‌باشد و مشتری می ‌تواند جهت سفارش برزنت سقفی با ارتباط برقراری رابطه‌ ای مستقیم با تولیدی‌ ها عرض، رنگ و وزن را تعیین کرده و آن را از تولید کننده تقاضا کند.

ویژگی ‌های پارچه برزنت سقفی و رابطه آن با قیمت 

 به‌ جرأت می ‌توان گفت که پارچه برزنتی سقفی از بهترین های پارچه های برزنتی بشمار می رود که اغلب برای ساخت سایبان و مسقف کردن فضاهای باز بکار برده می‌شود. پارچه‌ برزنت سقفی دارای خواص ضد آب و ضد حرارت بوده و ‌همین سبب است که این نوع پارچه به ‌عنوان یک پوشش مقاوم و استاندارد جهت پیشگیری از نفوذ آب و نور خورشید به کار گرفته می شوند.

از دیگر ویژگی ‌های مثبت این پارچه داشتن ضخامت کافی جهت جلوگیری از نفوذ سرما و گرما از آن می باشد. ویژگی مثبت دیگر این پارچه مقاومت بالای آن در برابر رشد و تکثیر باکتری ‌ها و همچنین داشتن قابلیت تنفس است.
لازم به ذکر است که قیمت پارچه برزنت سقفی با کیفیت و ویژگی‌ های آن به صورت مستقیم دارای رابطه هست. هر چه میزان کیفیت و قابلیت های مثبت این پارچه بالاتر برود قیمت آن نیز بالاتر بیشتر می‌شود.
این نوع پارچه برزنت به دلیل داشتن ویژگی‌ های مثبت بالا جزو پرکاربردترین پارچه ‌های برزنت بوده و به همین دلیل میزان تقاضا برای سفارش برزنت سقفی در بازار بسیار بالا می باشد.

سفارش برزنت سقفی از بزرگ‌ ترین مرجع فروش 

 همانطور که مستحضر هستید؛ یکی از موارد تاثیر گذار بر قیمت یک محصول در بازار، انتخاب مرجع فروش مناسب هست . انتخاب مراکز فروش آنلاین سبب می‌ شود تا خریداران عمده براحتی امکان برقراری ارتباط مستقیم با تولیدکنندگان را داشته و علاوه بر برخورداری از قیمت ایده‌ آل و مقرون به صرفه‌تر می توانند پارچه مناسب با نیاز خود را از تولید کننده سفارش بدهند.

مرجع فروش ما یکی از مراجع فروش معتبر آنلاین در کشور می باشد که با فروش انواع پارچه برزنت با قیمت مناسب و کیفیت بالا به خریداران کمک می ‌کند تا بهترین پارچه برزنت سقفی مناسب با نیاز خود را به ‌صورت مستقیم و عمده در کمترین زمان ممکن از تولید کنندگان مطرح کشور سفارش دهند.
جهت سفارش برزنت سقفی و برقراری ارتباط با ما فقط کافیست با پل های ارتباطی ارائه شده تماس بگیرید.