foroshghah_parche_berezent.jpg

امروزه شاهد آن هستیم که فروش پارچه برزنت در فروشگاه پارچه برزنت بیشتر شده و در میان مردم طرفداران زیادی پیدا کرده است. و هر روز بر تعداد آنها افزوده می شود. اما سوال اینجاست، که چرا فروش پارچه برزنت و استفاده از آن بیشتر شده و زیاد مورد توجه مردم قرار گرفته است؟ یکی از دلایل اصلی این امر کیفیت این نوع پارچه می باشد. برزنت جنس ضخیم و خشنی داشته و در برابر نور خورشید مقاوم است. همچنین آب در هیچ شرایطی نمی تواند، در آن نفوذ کند. و در عین حال از انعطاف پذیری کامل برخوردار است. در مصارف متعددی همچون: ساخت انواع چادر، سایبان، روکش محصولات کشاورزی، روکش کولر و ... کاربرد دارد. علاوه بر کیفیت، پارچه برزنت ارزان بوده و به لحاظ اقتصادی به سود مصرف کنندگان می باشد. به همین جهت فروش پارچه برزنت مورد استقبال مردم و صاحبان مشاغل قرار گرفته است. به گونه ای که با استفاده از برزنت ارزان قیمت نیازهای شغلی و خانگی خود را برطرف کرده و در هزینه ها صرفه جویی می کنند. فروش پارچه برزنت به دو صورت رولی و توپی صورت می گیرد. که بسته به نیاز مصرف کننده خریداری شده و مورد استفاده قرار می گیرند.


فروش پارچه برزنت در رنگها و طرح های مختلف
فروش پارچه برزنت در رنگهای مختلف سبز، نارنجی، قهوه ایی، مشکی، خاکی و... صورت می گیرد. علاوه بر رنگهای متنوع فروش پارچه برزنت در طرح های خط دار نیز انجام می شود. که بسته به سلیقه ی مشتری و نیاز آنها مورد استفاده قرار می گیرند. تنوع رنگ ها و کیفیت بالای این نوع پارچه موجب شده است. که مردم از این پارچه ها در مصارف مختلف همچون: ساخت انواع کیف، ساک دستی، ساک مسافرتی و... بهره ببرند. علاوه بر تنوع آنها برزنت ارزان بوده و از دوام کافی برای استفاده های متعدد برخوردار است.

فروش پارچه برزنت به صورت متری یا کیلویی
فروش پارچه برزنت با واحد سنجش گرم بر متر مربع انجام می گیرد. که با توجه به نیاز مشتری پارچه برزنت از وزن 220 تا 740 گرم تولید و عرضه می شود. همچنین برزنت ها در عرض 100 ، 150 و 200 سانتیمتر در بازار موجود و به فروش می رسند. و در صورتی که فروش پارچه برزنت بر حسب وزن و به صورت کیلویی باشد، عرض و طول پارچه چندان اهمیت ندارد. جالب است بدانید که، با درخواست و نیاز مشتری پارچه برزنت در وزن ها، رنگ ها و عرض های مختلف قابل سفارش و عرضه می باشند. اما نوع دیگری از پارچه برزنت وجود دارد، که در ساخت آنها از لایه ی پی وی سی استفاده شده است. و رویه ی پارچه را به وسیله ی روکش چرم پوشیده اند. این نوع پارچه به شدت در مقابل نفوذ آب مقاوم است. و طول عمر بالایی دارد. همچنین در ساخت انواع پوشش استخر، آلاچیق، چادر های نظامی، انبارها، چادر ماشین و... به کار برده می شوند. فروش پارچه برزنت در این نوع، به صورت متری می باشد. و قیمت آنها به میزان طول و عرض پارچه بستگی دارد.

فروش پارچه برزنت در انواع و اجناس مختلف
فروش پارچه برزنت در انواع و اجناس مختلف یک لا نخ تا شش لا نخ، شمعی، نسوز و کانتینری و... می باشد. پارچه های برزنت نخی؛ کیفیت و وزن متفاوتی دارند. و قیمت پارچه ها نسبت به مواد تشکیل دهنده ی آنها یعنی مقدار نخ و پلی استر به کا رفته تغییر می کند. به عنوان نمونه: در برزنت سه لا نخ از هشتاد درصد نخ و بیست درصد پلی استر استفاده شده است. میزان نخ و پلی استر به کار رفته در این پارچه ها متفاوت و قابل تغییر است. در پارچه برزنت شمعی؛ از مواد یو وی استفاده شده است، که این مواد موجب می شود، که مقاومت برزنت در مقابل آفتاب و پوسیدگی بالا رفته و طول عمر بالایی داشته باشد. بیشتر در مواردی همچون: پوشش بالکن، لانه ی حیوانات، پوشش غرفه های نمایشگاهی و... کاربرد دارد. برزنت نسوز؛ در مقابل حرارت و شعله های آتش مقاوم بوده و میتواند حرارتی حدود 1200 درجه سانتیگراد را تحمل کند. از این برزنت در ساخت و سازها برای محافظت از ابزار و وسایل در مقابل جرقه های جوشکاری، سنگ بری و... استفاده می شود. همچنین از این پارچه برای تولید دستکش و لباسهای نسوز، عایق بندی دریچه های مرتبط با مشعل، ساخت پناهگاه و... استفاده می کنند. و اما برزنت کانتینری؛ صد در صد در مقابل نفوذ آب مقاوم است. و عایق مناسبی جهت جلوگیری از نفوذ نور خورشید، رطوبت، کپک و باکتری ها می باشد. به همین علت برای محافظت از کالا ها و محصولات در انبار مناسب است. همچنین میتوان از آنها جهت پوشش کالا در کشتی ها، ناوگان های حمل نقل، ساخت چادر ها، سایبان و... بهره برد.

فروش پارچه برزنت در مجموعه ی دنیای چادر
مجموعه ی دنیای چادر با بهره مندی از نیروهای متخصص و کارآمد، و داشتن سالها تجربه در زمینه ی توزیع و فروش پارچه برزنت آماده ارائه ی برزنت ارزان و با کیفیت به مصرف کنندگان گرامی است. ما در مجموعه دنیای چادر مدت هاست. این افتخار را داریم، که با عرضه و توزیع برزنت ارزان قیمت و مرغوب به مشتریان عزیز، آنها را در جهت رسیدن به اهدافشان همراهی کنیم. و به عنوان یک فروشگاه پارچه برزنت که محصولاتش را با قیمت مناسب و ارزان ارائه می دهد، شناخته شویم.