5-nokte-mohem-darbare-sandali-mosaferari-poshtdar صندلی مسافرتی پشت دار

به طور معمول صندلی مسافرتی پشت دار تاشو چهار نفره بیشترین بازده را در فضای بیرون از خانه دارند. از طرف دیگر صندلی های تاشو کمی فضای بیشتری را اشغال می کنند اما کاربرد و مقاومت بهتری نسبت به دیگر صندلی ها دارند. بهتر است موقع خرید به چند نکته مهم مانند، وزن صندلی، لوازم جانبی چادر، اسکلت چادر، هزینه و نیز دوام صندلی توجه کنید. با ما همراه باشید در ادامه بیشتر با آنها آشنا خواهیم شد. 

چند نکته مهم و ارزشمند درباره انتخاب صندلی مسافرتی پشت دار 

۱- وزن:
صندلی مسافرتی پشت دار بزرگ می تواند بسیار سنگین باشد، اگر شما می خواهید وزن بار خود را پایین بیاورید، این مسئله می تواند مسئله ساز شود. بنابراین قبل از خرید، هنگام انتخاب صندلی خود نه تنها به صورت عمده بلکه به وزن آن نیز توجه کنید.
۲- لوازم جانبی و ویژگی های اضافی:
امروزه صندلی ها با انواع لوازم جانبی همراه هستند، از نگهدارنده نوشیدنی ضروری تا سایر مواردی که ممکن است لازم نباشد، مانند کیسه های خنک کننده عایق بندی شده، جیب های ذخیره سازی، نگهدارنده های شیشه آب، سرستون های قابل تنظیم، تکیه گاه های بالشتک، زیرپایی ها، تا شدن میزهای کناری و پشتیبانی از یک کمر قابل تنظیم. برخی از صندلی مسافرتی پشت دار حتی درب بازکن بطری نیز دارند.
۳- هزینه:
رفتن به یک مرکز فروش و خرید صندلی مسافرتی پشت دار ارزان قیمت در واقع از نظر من کار اشتباهی است زیرا هر اندازه قیمت ارزان باشد، کیفیت و امکانات صندلی نیز کاهش پیدا می کند. البته به دلیل تنوع زیاد این محصول در بازار شما می توانید متناسب با بودجه خود بهترین صندلی را خریداری کنید.
بنابراین، ما به شما پیشنهاد می کنیم بیشترین هزینه ای را که می توانید خرج کنید، بپردازید تا بهترین صندلی را تهیه کنید.
۴- حالت ایستاده یا خوابیده :
بعضی از صندلی ها مانند صندلی های تاشو چهار نفره مسافرتی کاملاً حالت ایستاده دارند که برای نشستن و صرف غذا و انجام بازی های روی میز راحت است، اما لزوماً برای دراز کشیدن در اطراف محل اردو مناسب نیستند.
از طرف دیگر، برخی از صندلی ها بیشتر حالت دراز کشیدن دارند و بیشتر برای دراز کشیدن کنار چادر و آرامش بیشتر مناسب هستند.

۵- دوام:

آرامش در اطراف آتش- از آنجا که نشستن زیادی روی صندلی های مسافرتی به نوعی به یک عادت تبدیل شده، باید دوام بیشتری داشته باشند. قبل از خرید صندلی مسافرتی پشت دار خود، بررسی کنید که آیا این صندلی با مواد محکم ساخته شده و مقاومت خوبی دارد. کیفیت قاب، پارچه صندلی، اتصالات آن چگونه است. 

فروشگاه ارائه دهنده صندلی مسافرتی پشت دار ارزان قیمت 

قطعا برای شما هم پیش آمده که برای خرید صندلی مسافرتی پشت دار و نیز سایر لوازم مسافرتی به دنبال مراکز معتبر و متخصص بگردید و دچار اضطراب و استرس شوید. اما بهتر است دیگر نگران نباشید و اضطراب و استرس های خود را کنار بگذارید، زیرا ما مجموعه ای به نام دنیای چادر را به شما معرفی می کنیم که با بالاترین سطح تخصص به تولید و ارائه انواع صندلی های مسافرتی می پردازد. تولید تخصصی صندلی مسافرتی و همچنین فروش اینگونه از محصولات اولین کاری است که در دنیای چادر به آن مشغول است.