Price-of-12-meter-tarpaulin-tent

چادر برزنتی ۱۲ متری امروزه رایج ترین نوع چادر در بازار است. این نوع محصول از مواد مختلفی تولید می شود. فوق العاده سبک است و برای مسافرت های خارج از خانه، به خصوص برای جنگل، کوه و کنار ساحل مناسب است. 

چادرهای برزنت معمولاً از مواد پلی استر، پلی اتیلن، بوم ساخته می شود. آنها اجازه می دهند رطوبت خارج شود و بهترین راه برای جلوگیری از باد هستند، آنها ضد آب نیز هستند و می توانند از شما در برابر عناصر (باران ، برف و غیره) محافظت کنند. قیمت چادرهای برزنتی ۱۲ متر در فروشگاه دنیای چادر بسیار ارزان و مقرون به صرفه است. 

کاربرد چادر برزنتی ۱۲ متری چیست؟ 

چادر برزنتی ۱۲ متری، یکی از چادرهای متداول در دنیا است. معمولا از ترکیب الیاف پنبه طبیعی و پلی استر مصنوعی تولید می شود. مهمترین ویژگی این نوع پارچه ضد آب بودن آن ها است. این نوع چادر در شکل های مختلف، مکعبی، مثلثی، گنبدی و هرمی موجود است و به طور کلی برای محافظت از شما و لوازم با ارزش شما می توان از آنها استفاده کرد.
هنگامی که به پوشش های سنگین و بادوام برای خارج از خانه نیاز دارید، چادر برزنت نسوز ۱۲ متری دوام و محافظتی را که انتظار دارید ارائه می دهند. این نوع چادرها برای پوشاندن تجهیزات حساس و ایجاد چادرهای بیرونی مقاوم در برابر هوا به خوبی کار می کنند. آنها همچنین برای ایمن سازی و محافظت از وسایل بزرگ نظامی نیز عالی هستند. همچنین می توانید از آنها برای مصارف مسکونی مانند ایجاد محل ذخیره سازی اضافی در فضای باز برای تجهیزات یا هیزم و یا پوشاندن وسیله نقلیه استفاده کنید.
معمولا تولید کنندگان چادر برزنتی ۱۲ متری را به صورت سفارشی تولید می کنند، بنابراین شما می توانید با نیاز خود با ما تماس بگیرید و ما یک راه حل برای مطابقت با نیازهای شما ارائه دهیم. اگر نماینده از یک ارگان خاص مانند هلال احمر هستید و به چادرهایی نیاز دارید که از مقررات خاصی پیروی می کنند، کافی است مشخصات چادر مورد نیاز را به ما بدهید.
اگر برای برنامه های عمومی به چادر نیاز دارید. ما انواع مختلفی از چادر برزنتی ۱۲ متری را برای مصرف کنندگان ارائه می دهیم و راه حلی برای تأمین نیازهای شما برای هر پروژه ارائه خواهیم داد.

چادر برزنتی ۱۲ متری تولید شده در شرکت دنیای چادر از مواد درجه یک تولید شده و ۱۲ نفر به راحتی می توانند درون آن استراحت کنند، درون چادر بخوابند، دراز بکشند، ایستاده قدم بزنند و روی صندلی بنشینند.

پیشنهاد برای مطالعه:

پارچه برزنت برای روکش قایق ها

خرید برزنت مناسب برای لوازم ورزشی

بهترین محل برای خرید چادر برزنتی ۱۲ متری ارزان قیمت 

 فروشگاه دنیای چادر یکی از مراکز بزرگ عرضه کننده انواع چادر برزنتی ۱۲ متری پی وی سی وینیل، پلی استر، پلی اتیلن است، این مجموعه چادرهای خود را از مواد مقاوم در برابر اشعه ماورا بنفش، سایش، پارگی، کپک، مواد شیمیایی تولید می کند.

علاوه بر این چادرهای برزنتی تولید شده در دنیای چادر ۱۰۰ درصد ضد آب هستند و پلی اتیلن به کار برده شده برای تولید این نوع چادر، نیز مقاوم است و باعث می شود چادر سبک و با دوام باشد.