camping-in-travel
سفر در آب‌ و هوای سرد و بازار تعطیلات کریسمس تو راه است؛ اما مرگ، انجماد، زود فرا رسیدن تاریکی و ترس به این معنی است که باید از قبل آماده باشید. در ادامه به ۱۰ تا از ملزومات سفر در زمستان اشاره خواهیم کرد که می‌تواند سفر زمستانی شما را ایده آل کند. با دنیای چادر همراه باشید.

۱٫لباس گرم و منعکس کننده
اولین قلمی که هنگام سفر مستان باید به همراه داشته باشید، لباس گرم و منعکس‌کننده نور است. در ایام زمستان هوا سرد است و آفتاب نیز زود غروب می‌کند. سعی کنید از لباس‌هایی استفاده کنید که در تاریکی شب بدرخشند و نور را به خوبی منعکس می‌کنند. این باعث می‌شود که هنگام پیاده‌روی یا دوچرخه‌سواری به خوبی دیده شوید و لباس گرم خوبی نیز در اختیار داشته باشید.

۲٫ دستکش زمستانی
دستکش‌های زمستانی نسبت به دستکش‌های معمولی گرم‌تر هستند و اگر می‌خواهید سرد شدن و یخ زدن انگشت خود را احساس نکنید از یک جفت دستکش زمستانی استفاده کنید. دستکش‌های زمستانی دارای یک لایه عایق رطوبت هستند که مانع از ورود رطوبت می‌شوند. در داخل این دستکش‌ها از دولایه عایق استفاده شده است که باعث می‌شود دست‌ها را گرم و خشک نگه دارد.

۳٫ چادر مسافرتی ضد آب و دو پوش
اگر قصد مسافرت با ماشین را دارید، همراه داشتن یک چادرهای دوپوش و ضدآب یکی از ملزومات اصلی سفر شما می باشد. این چادرها نسبت به چادرهای مسافرتی معمولی، نفوذپذیری کمتری داشته و بخوبی مانع از ورود آب باران و سرما به داخل چادر خواهند بود. در این مقاله نیز انواع چادر و خصوصیات آن تشریح شده است که مطالعه آن خالی از لطف نیست.

چادر مسافرتی
۴٫ پتوی نجات جیبی
در نگاه اول در اندازه یک کارت ویزیت به چشم میاید که بعد از بازکردن آن تبدیل به صفحه و ورقی بزرگ به اندازه ۲ متر میشود که می تواند تا ۹۰ درصد دمای بدن شما را حفظ نموده و در مواقع اضطراری نجاتتان دهد. در هوای برفی و بارانی و باد شدید و نور آفتاب مرگبار و خلاصه هر موقع که طبیعت لج کرد و خواست مردم را با تشدید این عوامل طبیعی ادب کند، شما می توانید بوسیله این وسیله جان خود و اعضای خانواده تان را تا حدودی تضمین کنید.

۵٫ پاور بانک
گوشی‌های هوشمند همانند ما انسان‌ها به سرمای هوا حساس هستند و باطری آنها ضعیف می‌شود. برای فرار از این مشکل همراه داشتن یک باطری ذخیره یکی از ضروریات سفر زمستان است. وجود گوشی هوشمند یا باطری می‌تواند در شرایط اضطراری جان یک فرد را نجات دهد.

۶٫ کرم مرطوب کننده و ضد آفتاب
هوای سرد و خشک باعث خشک شدن صورت و درنهایت ترک برداشتن آن می‌شود، اما با استفاده مداوم از کرم‌های مرطوب‌کننده می‌توانید به‌راحتی از این مشکل و زخم آزاردهنده آن فرار کنید.

۷٫کیف امداد ماشین
این کیف برای رانندگی در زمستان ایده آل است و اگر در یکی از شب‌های زمستان گیر بیافتید، می‌تواند جان شما را نجات دهد. این کیف ها حاوی ۶۶ قطعه مختلف مانند بیل تاشو، پتو، منو و غیره است که حتی در طوفان نیز کاربرد دارد.

۸٫ جوراب اضافه پشمی ساق بلند
پا یکی از نقاط ضعف بدن در فصل زمستان است و اگر تجهیزات لازم برای گرم کردن آن نداشته باشید، به سرعت یخ می‌زند. جوراب اضافه پشمی یکی از گزینه‌های فرار از یخ زدن پا است که می‌توانید داخل کفش بیاندازید و به مدت ۹ ساعت از گرمای آن لذت ببرید. این گزینه برای اسکی و کوهنوردی عالی است.

شاید این مقاله را نیز بپسندید : راهنمای انتخاب چادر مسافرتی

۹٫ شال گردن
یک روسری یا شال گردن بزرگ می‌تواند در طول سفر زمستانی بسیار مفید باشد. برخی از شال‌گردن‌ها نه‌تنها نقش گرم‌کنندگی خود را ایفا می‌کنند، بلکه دارای جیب نیز هستند و می‌توانید برای گرم کردن دست‌ها از آنها استفاده کنید.

۱۰٫ آذوقه اضافی حاوی ویتامین C
زمانی که در سفر زمستانی خود از یک دوز اضافی از ویتامین c بهره می‌برید، بدین معنی است که یک شانس بیشتر برای مقابله با سرما به خودتان می‌دهید. امروزه بسته‌های غذایی متنوعی در بازار ارائه می‌شوند که می‌توانید برای سفرهای زمستانی خود به همراه داشته باشید.

گروه تولیدی دنیای چادر ، تولید کننده و تامین کننده تجهیزات مسافرتی در سرتاسر ایران در خدمت شما عزیزان می باشد :

انواع چادر مسافرتی ضد آب با پارچه برزنت و …
انواع کیسه خواب
انواع تجهیزات مسافرتی
طراحی و دوخت صندلی پارچه ای
انواع چادر به همراه طراحی، دوخت، پانچ، نصب و غیره
کارشناسی و اندازه گیری در محل ۰۹۱۲۴۰۴۹۸۷۱

مشاوره رایگان ۰۹۱۲۴۰۴۹۸۷۱