tolid_conande_chador_mosaferati.jpg
در هنگام مسافرت، طبیعت گردی، کوهنوردی و پیک نیک یکی از وسایل بسیار ضروری که لازم است به همراه داشته باشید، چادر مسافرتی است، که در حقیقت چادر مسافرتی حکم خانه دوم یا یک سرپناه را برای شما دارد، پس برای انتخاب چادر خود وقت بگذارید و ویژگیهای یک چادر مسافرتی خوب را بشناسید. در انتخاب یک چادر باید بودجه‌ی خودتان و کیفیت و کاربرد چادر را به طور همزمان بررسی کنید. مجموعه دنیای چادر، با سابقه ی چندین ساله در تولید چادر مسافرتی در ابعاد، مدل ها و جنس های گوناگون می باشد. مجموعه دنیای چادر، تولید چادر مسافرتی خود را مطابق با هر سلیقه ای و متناسب با نیاز مردم به آن ها ارائه می دهد، این مجموعه با نازلترین و مناسب ترین قیمت ها در بین رقبای خود در صدر قرار دارد.

چادر مسافرتی مرغوب
مجموعه دنیای چادر یکی از معتبرترین شرکتها در زمینه تولید چادر مسافرتی و فروش آن با تنوع بالا و مناسب ترین قیمت، آماده خدمت رسانی است. امروزه با توجه به تنوع بسیار زیادی که در مدل های چادر مسافرتی و حتی تنوع در قیمت وجود دارد، انتخاب آن ها کمی مشکل ساز است، ولی مجموعه دنیای چادر، با تولید چادر مسافرتی متنوع این کار را برای ما راحت کرده است.
توصیه های مجموعه دنیای چادر به این صورت است که: چادر مسافرتی که انتخاب می کنیم باید متناسب با نیاز ما باشد، به این صورت که آیا مقصد ما استفاده در مناطق جنگلی است یا کوهپایه ای و یا ساحلی است یا کویر، و یا حتی تعداد افرادی که قرار است از این چادر استفاده کنند هم مهم است. زمانی که قصد خرید از یک تولید کننده چادر مسافرتی را دارید به ظرفیت چادر دقت کنید، زیرا مسئله بسیار مهمی است، ظرفیت چادر ها از 2 تا چندین نفره در بازار موجود است. مسئله مهم دیگری که باید در زمان خرید چادر مسافرتی در نظر داشت، جنس پارچه به کار برده شده در چادر مسافرتی است. جنس پارچه هایی که در تولید چادر مسافرتی در مجموعه دنیای چادر به کار برده می شود، دارای کیفیت بسیار بالا، ضدآب و مقاومت بالا در برابر ضربه هستند. کف چادر نسبت به بقیه قسمت های چادر باید در برابر نفوذ آب مقاوم تر و با دوام تر باشد. از دیگر ویژگی هایی که مجموعه دنیای چادر در تولید چادر مسافرتی در نظر گرفته است و باید در هنگام خرید چادر مسافرتی خوب در نظر گرفت، آسان باز و بسته شدن چادر، وزن چادر مسافرتی و همچنین ارتفاع چادر بسیار توجه کرد. اندازه و تعداد پنجره‌ های موجود در چادر مسافرتی یکی از مهم‌ ترین ویژگی هایی است که باید در هنگام خرید به آن توجه کرد، تا هم نور كافی و هم تهویه مناسب هوا در چادر وجود داشته باشد.

انواع چادر مسافرتی در مجموعه دنیای چادر
در مجموعه دنیای چادر که به تولید چادر مسافرتی می پردازند، چندین نوع چادر برای فروش وجود دارد، یکی از این چادرها، چادرهای فنری است، که ساده ترین نوع چادرها است و در بین خانواده های ایرانی از محبوبیت بسیاری برخوردار است. در پارچه این چادر فنر قرار دارد و به شکل دایره است و به محض باز کردن و در آوردن آن از کیف مخصوصش این چادر برپا می شود. چادر فنری بیشتر مخصوص مسافرتهای خانوادگی است. از دیگر تولید چادر مسافرتی در مجموعه دنیای چادر، چادر های عصایی یا میله ای است، که بسیار هم حرفه ای است و فضای کمتری را اشغال می کند و همچنین مقاومت بالایی دارد. در این نوع باید پایه ها را مانند عصا بهم وصل کرد تا چادر نصب شود. نوع دیگر، چادرهای اتوماتیک می باشند، نسل جدید این چادرها و ترکیبی از فنری و عصایی است فقط کافیست ستونها باز شوند بعد این چادر برپا می شود، این چادرها را در کوتاه ترین زمان می توان باز و بسته کرد. در مجموعه دنیای چادر چندین مدل دیگر چادر در طرح ها و رنگ های متنوع و متناسب با بودجه مشتری وجود دارد.

قیمت چادر مسافرتی

قیمت چادر مسافرتی معمولا با توجه به کیفیت و کارایی که در اختیار شما قرار می دهند متغیر می باشد. مجموعه دنیای چادر با تولید چادر مسافرتی مرغوب و متنوع سعی در این دارد که چادرها را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان عزیز قرار دهد. فروش چادر مسافرتی توسط این مجموعه برای راحتی حال مشتریان عزیز هم به صورت حضوری و هم غیر حضوری، اینترنتی صورت می گیرد.