anvae-chador-berezenti-az-nazare-saze-kodamand

چادر برزنتی تنوع زیادی دارد، و به همین دلیل، تولید کنندگان از سیستم های سازه ای مختلفی برای پایداری آنها استفاده می کنند. محبوب ترین آنها عبارت است از اسکلت آلومینیومی، فایبرگلاس و فنری. از نظر مقاومت هر کدام از آنها مزیت ها و معایب خاص خود را دارند و بهتر است متناسب با محلی که قرار است در آنجا چادر بزنید آنها را انتخاب کنید. با ما همراه باشید تا در ادامه بیشتر با آنها آشنا شویم. 

معرفی انواع چادر برزنتی با سازه های گوناگون 

۱- چادر برزنتی با تیرهای فایبرگلاس:
چادرها ممکن است دارای تیرهای فایبرگلاس باشند، اما شکننده هستند و احتمال شکستن آنها بیشتر است. اگر یک تیر فایبرگلاس را خم کنید ممکن است سریع بشکند، بیشتر فروشگاه های کمپینگ از نوع تقویت شده فایبرگلاس ا به مشتریان پیشنهاد می کنند. این نوع از فایبرگلاس ها نسبت به فایبرگلاس های معمولی مقاومت زیادی دارند و به راحتی می شود از آنها در چادر استفاده کرد.
۲- چادر برزنتی با تیرهای آلومینیومی:
اسکلت آلومینیومی نسبت به فایبرگلاس مقاومت بسیار زیادی دارد و به دلیل وزن بسیار کم، همواره مورد توجه سازندگان چادر در سراسر دنیا قرار می گیرد. آنها در برابر رطوبت زنگ نمی زنند و به راحتی می توان آنها را به هر جایی حمل کرد. اکثر چادرهای ۱۲ نفره اسکلتی از آلومینیوم تولید می شوند. میزان مقاومت چادرهای برزنتی با اسکلت آلومینیومی بیشتر از فایبرگلاس و فنر است.
۲- چادر برزنتی با تیرهای فنری:
چادرهای فنری از به روزترین چادرهای موجود در بازار هستند که از وزن بسیار کم و انعطاف پذیری بالایی برخوردار اند. مهمترین ویژگی چادر برزنتی با تیرهای فنری این است که به راحتی می توان آنها را در هر جایی نصب و یا جمع کرد. چادرهای فنری را می توان در سفرهای مثل کوهنوردی، جنگل و .. با خود حمل کرد و از سفر لذت برد.

از نظر روکش نیز، همانطور که در مطالب قبلی نیز اشاره شد چادرهای برزنت با روکش ها و طرح های مختلفی طراحی و تولید می‌شود، که هر کدام از آنها قیمت متفاوتی دارند. یکی از متداول ترین و مرسوم ترین نوع روکش ها، پارچه پی وی سی می‌باشد که بسیار مقاوم و بادوام می باشد. این نوع روکش به دلیل استحکام زیاد و ماندگاری طولانی مدت، استفاده زیادی در صنعت دارد به خصوص در صنعت حمل و نقل و ساختمان. 

عرضه چادر برزنتی ضد آب 

دنیای چادر از معتبرترین عرضه کنندگان چادر برزنتی در کشور می باشد که بخش بزرگی از نیاز کشور به این محصول را در طول سال تامین می کند. این مجموعه موفق در زمینه تولید چادرهای برزنتی ضد آب توانسته به موفقیت های بزرگی دست پیدا کند. بنابراین شما می توانید با قیمت بسیار ارزان و مقرون به صرفه این محصول را خریداری و در صنعت خود استفاده کنید. کارشناسان ما آماده هستند تا به سوالات شما در این زمینه پاسخ دهند برای این کار می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تنوع چادرهای برزنتی دنیای چادر به قدری زیاد است که می توانید به راحتی محصول مورد نظر خود را در کمترین زمان پیدا کنید.