What-is-Candle-Tarpaulin

امروزه، تنوع انواع پارچه های برزنت، با توجه به نوع کاربری و تقاضا و خواست مخاطبان و مشتریان، و همچنین ترقی دانش در حوزه های متفاوت بسیار زیاد، شده است. یکی از انواع پارچه های برزنتی، برزنت شمعی است که از جدیدترین و نوین ترین انواع پارچه های برزنتی به حساب می آید. به طور کلی پارچه های برزنتی، بر اساس نوع کاربرد از مواد متنوعی تهیه می گردد. آشنا ترین نوع این نوع پارچه ها، پارچه های شبه پنبه ای قدیمی است که توده ی جامعه با آن آشنایی کامل دارد.
اما برزنت شمعی، بر خلاف برزنت های قدیمی از جنس پلی استر است. پارچه های برزنتی از هر نوع که باشند، به دلایلی چون دارا بودن جنس ضخیم و تا حدی خشن، و نفوذ ناپذیری موقت بسیار مناسبی که در برابر آب دارند، مناسب ترین نوع پارچه برای تهیه ی انواع چادرهای مسافرتی و یا خیمه ها به حساب می آیند. 

 ویژگی های برزنت های شمعی

در این میان پارچه برزنت شمعی، که نوین ترین و جدیدترین عضو خانواده ی برزنت ها است، به واسطه ی کاربردهای زیادی که دارد، به نحوی بسیار خوب در بازار رواج پیدا کرده است. این برزنت یکی از مناسب ترین موارد برای تهیه چادرهای گوناگون؛ مانند پارچه های مسافرتی و خیمه های بزرگ، روکش بسیار مناسب و شکیل اتومبیل ها، کاور محافظ میوه و مرکبات، و بسیاری موارد دیگر، می باشد که با ورود به بازار انقلابی را در صنعت تولید پارچه های برزنتی رقم زده است.
برزنت شمعی، با دارا بودن امتیاز بزرگ چند لایه ای نظیر برزنت دو، سه و حتی شش لایه ای و همچنین بهره گیری از پلی استر یکی از برترین انواع پارچه برزنتی به حساب می آید .
در موارد خاصی می توان از برزنت شمعی، به عنوان عضوی سازه ای نیز استفاده نمود و خصوصا در مناطق گرم، استفاده از این نوع برزنت می تواند دمای محیط را بسیار کم کند و یا در نواحی پر باران، از خیس شدن محوطه، به نحو بسیار مطلوبی جلوگیری نماید. استفاده سازه ای از این نوع برزنت، خود، موید کیفیت بسیار بالای آن و همچنین قدرت بالای کشسانی این نوع برزنت می باشد.

قیمت برزنت شمعی

پارچه برزنت شمعی با توجه به خصوصیاتی چون ضد آب بودن، قدرت بالای کششی، مقاومت مناسب در برابر گرما و سرما و بسیاری جنبه های دیگر، قیمتی بالاتر از انواع دیگر برزنت های معمولی دارد. در این شرکت می توانید به صورت آنلاین و بدون نیاز به حضور فیزیکی، از بهترین انواع برزنت ، در رنگ بندی های بسیار متنوع دیدن نمایید و نهایت صرفه جویی در زمان، انرژی و همچنین هزینه را به نسبت سایر رقبا، به خوبی حس کنید.
قیمت برزنت شمعی اگرچه اندکی بالاتر از عدل های متفاوت برزنت معمولی است، اما در طول زمان، با دوام بالای خود، این نتیجه را به شما می دهد که نه تنها برزنت شمعی، به صرفه ترین نوع برزنت است، بلکه با داشتن ویژگی های کم نظیر خود، شما را از تعویض زود هنگام و پرداخت هزینه ی بیشتر برای تهیه برزنت، خلاص کرده و در حقیقت بسیار ارزانتر از انواع معمولی به دست شما رسیده است. 

فروش برزنت شمعی

برای سفارش برزنت شمعی می توانید با مراجعه به وب سایت شرکت و همچنین تماس با واحد اطلاع رسانی شرکت ما، هم از قیمت این نوع برزنت و چگونگی تهیه آن آگاهی یابید و هم آنکه، با کارشناسان مجرب و ورزیده ی ما در رابطه با این برزنت، مشورت نمایید و هر نوع سوال یا مشاوره ای را در این زمینه نیاز داشته باشید، به صورت کاملا رایگان به دست آورید.
فروش برزنت شمعی، در شرکت ما با توجه به کیفیت بالای محصول و تنوع بالای رنگ و دیگر المان های مربوطه، این اطمینان خاطر را به شما می دهد که از یکی از مطمئن ترین مراکز عمده ی فروش برزنت شمعی، نیاز خود را تهیه نموده اید و با مشاهده آنلاین انواع عدل های برزنت شمعی در رنگ های متفاوت، نیاز خود را به هر میزان و تناژ از این محصول مرتفع نمایید. 

برزنت شمعی متری

با وجود شرکت دنیای چادر شما به راحتی می توانید با خرید برزنت شمعی متری به هر میزان برزنت به صورت خرده و متری دسترسی داشته باشید. این مجموعه هر گونه نیاز شما را به این نوع برزنت، در ابعاد کم و متری برطرف می کند.