Application-of-tent-structure

سازه چادری، ساختار هایی پارچه ای برای سالن ها و چادر ها، سازه های کششی و هم چنین محافظت در برابر آفتاب و آب و هوا هستند. دنیای چادر، طیف وسیعی از منسوجات مورد استفاده در فضای باز را تولید می کند که از انسان و کالا ها در برابر آب و هوای نامساعد محافظت می کند. چادرها و سازه های کششی، سازه های سبک وزن و همه کاره هستند که هم کاربرد های موقت و هم قابل جمع شدن را شامل می شوند و معمولاً برای حفاظت و مصارف صنعتی یا تجاری استفاده می شوند. 

زمینه های کاربرد خط تولید دنیای چادر از چادر های رویداد های کلاسیک، تا سالن های ورزشی و انبارهای صنعتی و برنامه های کاربردی برای محافظت در برابر آفتاب و چادرهای سیرک را شامل می شود. با این خط تولید، ما طیف وسیعی از پارچه ‌های با کیفیت بالا، انعطاف‌ پذیر و نوآورانه روکش‌شده با PVC را با قیمت ارزان و رقابتی ارائه می‌ کنیم که برای برآورده کردن الزامات فنی طیف گسترده ‌ای از کاربرد ها توسعه یافته ‌اند.

اهمیت تولید سازه چادری با کیفیت 

غشاهای فوم شده ما تا چهار برابر عایق حرارتی بهتری نسبت به برزنت های معمولی ارائه می دهند. علاوه بر این، فوم جذب آکوستیک ما نه تنها عایق صدا را امکان پذیر می کند، بلکه تشکیل تراکم و انتقال حرارت را به طور یکسان کاهش می دهد. ما هم چنین به پارچه های بسیار شفاف خود افتخار می کنیم. برای توسعه آن ها، ما بر استفاده از نور طبیعی در داخل خانه تمرکز کردیم. شفافیت پارچه اجازه می دهد تا مقدار زیادی نور خورشید وارد شود، بنابراین نیاز به روشنایی مصنوعی در ساعاتی که نور روز کاهش می یابد، نیست.

در نتیجه فضای دلپذیری در ساختمان ایجاد می شود. غشاهای شفاف را می توان برای کاربرد های معماری به عنوان یک ویژگی طراحی خاص استفاده کرد: محیط داخلی در طول روز با نور طبیعی روشن می شود، در حالی که نور مصنوعی در شب جلوه های نوری خاصی را در بیرون ساختمان ایجاد می کند.

مطالب پیشنهادی دنیای چادر: همه چیز درباره سازه چادری

 کاربرد های سازه چادری

سازه های چادری با توجه به تنوعی که دارد دارای کاربرد های گسترده ای می باشد که در این بخش از مقاله به بخشی از آنها اشاره خواهیم کرد:

انبارهای صنعتی با سازه چادری

انبارهای صنعتی یک فضای ذخیره سازی یا کار بسیار کارآمد و ضد آب و هوا را ارائه می دهند. سازه های چادری خود نگهدار ساخته شده از فلز و غشاء برای استفاده حداکثری از فضا، در مناطق وسیعی بدون نیاز به ستون‌های مزاحم قرار دارند. در مقایسه با ساختمان ‌های معمولی، سالن ‌های غشایی به حداقل فندانسیون نیاز دارند و در صورت لزوم می ‌توان آن ها را برچید و یا بازسازی کرد.

آشیانه های هواپیما 

آشیانه های هواپیما به سازه های چادری بزرگ و خود نگهداری نیاز دارند که برای بزرگ ترین هواپیما ها نیز سرپناهی مقاوم در برابر آب و هوا ایجاد کنند. در مقایسه با مصالح ساختمانی سنتی، سازه های متشکل از مجموعه های کششی فولادی و غشای پوشش داده شده حداکثر دهانه ها و بالاترین راندمان را فراهم می کنند.

زمین ها و استادیوم های ورزشی 

با اجرای سازه چادری با کیفیت و مقرون به صرفه دنیای چادر، در واقع هیچ چیز دیگری برای محافظت از مناطق بزرگ در برابر باد و آب و هوا لازم نیست! زمین های فوتبال و تنیس را می توان در زمستان نیز به لطف سالن های هوادار استفاده کرد. در تابستان می توان سالن ها را برچید و دوباره ورزش های فضای باز را دنبال کرد. گنبدهای هوای مدرن از دو یا چند لایه پارچه کششی تشکیل شده اند. 

ما غشا های داخلی و خارجی ویژه ای را ارائه می دهیم. غشا های بیرونی محکم به عنوان محافظت از آب و هوا عمل می کنند و عملکرد های ساکن را بر عهده می گیرند. غشا های داخلی به عنوان عایق حرارتی استفاده می شوند. پارچه سبک وزن و انتقال نور بهینه، مزیت های اصلی برای غشا های پوشش داده شده در این بخش است.

خیمه های مراسم و مهمانی

همیشه دلیلی برای جشن گرفتن وجود دارد! اما اگر مکان رویداد به اندازه کافی بزرگ نباشد یا آب و هوا خوب نباشد چه؟ سازه چادری بزرگ یا چادر های کوچک ‌تر برای رویداد ها راه‌ حل مناسبی را ارائه می ‌دهند، زیرا سازه‌های سبک، متحرک و باکیفیت هستند. غشا های ساخته شده در دنیای چادر محافظت عالی در برابر همه شرایط آب و هوایی و فضایی شاد را ارائه می دهند.

سالن های ذخیره سازی

به سادگی اتاق بیشتر! سازه چادری به عنوان سالن های ذخیره سازی مقرون به صرفه و محبوب هستند. دهانه ها می توانند چشمگیر باشند. هندسه سقف های قوسی خود نگهدار، سقف های بلندی را برای حداکثر استفاده از فضا ایجاد می کند. سقف های غشایی نیمه شفاف سبک وزن و در عین حال مقاوم دنیای چادر میزان تابش نور خورشید را در ساختمان افزایش می دهد، فضای داخلی روشن ایجاد می کند و نیاز به رعد و برق مصنوعی در ساعات روز را کاهش می دهد و در نتیجه هزینه های عملیاتی را کاهش می دهد. 

همچنین پیشنهاد می کنیم مقاله چرا باید سازه پارچه ای را جایگزین سازه سنتی کنیم را نیز مطالعه کنید.

 سازه چادری برای چادر سیرک

نمایش ‌های سیرک مخاطبان خاص خود را دارا می باشند و چادرهای سیرک خود ویژگی مهمی هستند که به ایجاد فضایی خاص کمک می‌ کنند. در داخل، فضایی تاریک ایجاد می کنند که امکان کار با جلوه های نور را فراهم می کند. در بیرون نیز، رنگ های روشن آن ها توجه مخاطب را به خود جلب می کند، این در حالی است که سهولت در برچیدن، راحتی کار اجرا کنندگان سیرک را برآورده می کند. 

سایبان پی وی سی ضد آفتاب و ضد آب

غشا های روکش دار دنیای چادر از آفتاب، باران و سایر شرایط آب و هوایی محافظت می کنند. البته محافظت عالی این سازه های چادری با ظاهری شیک همراه می شود. 

سازه چادری سبک

سازه‌ های غشایی سبک، فرصت ‌های جدیدی را برای نوآوری‌های معماری ایجاد می ‌کنند. ویژگی‌های خلاقانه ساخته شده از پارچه‌های با روکش پی وی سی باکیفیت، پناهگاهی در برابر آفتاب و آب و هوا ایجاد می‌کند و با کاهش هزینه‌های انرژی، راندمان سازه را بهبود می ‌بخشد و همچنین فضایی دلپذیر ایجاد می‌ کند.

شما می توانید با نصب انواع سازه های پارچه ای ، ارزش زیبایی فضای خود را افزایش دهید و فضایی متناسب برای نیاز خود ایجاد کنید. سبک ها و طرح های زیادی برای انتخاب وجود دارد.
در مورد انتخاب هر کدام متناسب با نیاز خود می توانید با متخصصان ما تماس بگیرید تا شما را در خرید سازه های چادری مناسب راهنمایی کنند.