kaedad444 قیمت برزنت چادر کانتینری
قیمت برزنت چادر کانتینری را می توان در کمترین زمان ممکن و به صورت مستقیم از مرکز عرضه کننده بهترین چادر برزنت ایران با قیمت مناسب خریداری کرد.

چادر کانتینری و ویژگی های منحصربفرد آن 

 چادر کانتینری، یک نوع پارچه ضد آب و مقاوم از خانواده برزنت ها است که با قابلیت های فراوانی که دارد، توانسته در زمره پارچه های بسیار پرکاربرد صنعت نساجی قرار بگیرد.

این‌ پارچه، که جزو مقاوم ترین نوع برزنت ها می باشد از چندین لایه الیاف مصنوعی تشکیل می شود که در اصل چادر کانتینری خود در دو نوع یک رو و دو رو تولید می گردد.
چادر کانتینری یک رو: کانتینری های یک رویه که دارای مقاومت بالا و انعطاف پذیری قابل قبولی هستند، از یک لایه پارچه و یک لایه دیگر چرم مصنوعی تشکیل می شود. دلیل اصلی حالت کشسانی و مقاومت پارچه، همین لایه چرم مصنوعی می باشد.
چادر کانتینری دو رو: برزنت های کانتینری دو رو که به نسبت نوع یک رویه مستحکم تر بوده و انعطاف پذیری بالایی دارند، از دو لایه چرم مصنوعی متشکل شده است که هر دو لایه در کنار یکدیگر بر مقاومت پارچه افزوده و میزان کارآیی آن را بالا می برند.
قیمت برزنت چادر کانتینری در برابر سایر انواع برزنت ها مناسب تر بوده و حتی از مقاومت و کیفیت به نسبت بالاتری قرار دارد.
این پارچه را در بازار داخلی با نام های دیگری نظیر، چادر ترانزیتی، پارچه کانتینری، روکش بار، روکش ماشین، برزنت ترانزیتی، برزنت کانتینری و ... می شناسند که همانگونه که از نام آن پیداست، جهت کانتینر نمودن ماشین های باری مورد استفاده قرار می گیرد.
پارچه برزنت کانتینری، می تواند بار ماشین را در برابر آب، باد، نور خورشید، حرارت، یخ زدگی، ضربه، خراش و ... در امان نگه دارد و حتی با قابلیت ضد مواد شیمیایی، اسیدی و کپک زدگی گزینه مناسبی برای روکش محصولات غذایی به شمار می رود.

قیمت برزنت چادر کانتینری در بازار داخل 

برزنت های کانتینری از پرمصرف ترین نوع پارچه هایی هستند که در صنایع مختلفی به کار می روند.
این پارچه با توجه به میزان مقاومت بالا و ویژگی های منحصربفرد، توانسته است در تولیدات دیگری نظیر انواع سایبان، انواع چادر ماشین و مسافرتی، چتر، آلاچیق، کالسکه، سقف های متحرک، روکش محصولات کشاورزی و دامداری و ... جای بگیرد.
با وجود این میزان کارآیی، بی شک برزنت کانتینری باید دارای قدرت مقاومت بسیار بالایی باشد که قطعا همینطور هم خواهد بود، چرا که برزنت ها را به جهت کاربردی بودن تولید می کنند و بر میزان کیفیت و مقاومت آن ها دقت می شود و از این رو زیبایی چندانی ندارند.

با توجه به میزان کیفیت این پارچه قیمت متفاوتی را نیز خواهد داشت که این قیمت برزنت چادر کانتینری در بازار نیز دستخوش تغییراتی خواهد بود. 

توزیع عمده انواع برزنت کانتینری درجه یک 

برزنت های کانتینری که سابقه درخشانی را در بازار پارچه به جهت میزان کیفیت و مقاومت خود دارند، امروزه با بهره گیری از علم روز در مصارف متعددی مورد استفاده قرار می گیرند.
با وجود درخواست زیاد مشتریان به جهت خرید عمده برزنت، شرکت بزرگ و معتبر توزیع کننده برزنت درجه یک، هم اکنون به صورت آنلاین محصولات خود را به فروش می رساند، تا تمامی کاربران در سر تا سر کشور بتوانند به این محصول درجه یک دسترسی داشته باشند.

قیمت برزنت چادر کانتینری این مجموعه به صورت رقابتی و اقتصادی عرضه می گردد که جهت اطلاع دقیق از هزینه و یا خرید می توانید از طریق پل های ارتباطی با مشاورین این مجموعه تماس بگیرید.