berezent_nasoz.jpg

در این مقاله ما می خواهیم درباره برزنت نسوز به شما مطالبی را ارائه دهیم که امیدواریم با خواندن آن بتوانید در این زمینه اطلاعات مفید و قابل قبولی را کسب نمایید. برزنت در واقع یک پارچه مستحکم، منعطف و ضد آب می باشد که مواد اولیه تشکیل دهنده آن از پلی استر و کرباس می باشد.

برزنت دارای کاربرد های زیادی از جمله استفاده در تولید چتر و سایبان و خیمه، روکش کالا، روکش پالت، خیمه اسکلتی، روکش ضد آب محصولات، روکش انواع وسایل کشاورزی، چادر اسکلتی و غیره می باشد. همچنین خرید برزنت نسوز دارای مزایایی می باشد که عبارتند از:
• مقاومت در برابر گرمای خورشید و آب
• استقامت کششی و انعطاف بالا
• مقرون به صرفه بودن برای استفاده های مختلف.
در ادامه با برزنت نسوز شما را بیشتر آشنا خواهیم کرد.

درباره برزنت نسوز
برزنت نسوز در واقع یک نمونه پارچه است که از قرار گیری الیاف در کنار یکدیگر تشکیل شده اند و محصولی به این نام پدید آورده اند. قطعا قابلیت ضد آب و نسوز می تواند کاربرد های بسیار زیادی را برای افراد مختلف داشته باشد و همچنین می تواند نیاز های بسیاری را به یک محافظ ضد آب و ضد گرما برطرف نماید.
قیمت برزنت نسوز برای استفاده بسیار مناسب است، اگرچه این محصول دارای قابلیت های منحصر به فردی است و کیفیت قابل قبولی هم دارد، اما قیمتی که دارد باعث شده است مشتریان زیادی خواهان این محصول برای استفاده های مختلف باشند.
به همین دلیل فروش برزنت نسوز افزایش پیدا کرده است و باعث شده است که این نمونه از تولیدات در کشور افزایش پیدا کنند.

برزنت نسوز چیست؟
برزنت نسوز در واقع به طیف گسترده ای از الیاف که دارای مقاومت بسیار زیادی در برابر حرارت و گرمای بالا هستند، تشکیل شده است. از این محصول می توان در صنایع به عنوان عایق ضد آب و ضد حرارت استفاده نمود و به همین منظور در صنایع مختلف دارای کاربرد های فراوانی می باشد.
تولید برزنت نسوز در انواع مختلفی همچون سرامیکی، فایبرگلاس، آزبستی و سیلیکونی صورت می گیرد و متوسط تحمل حرارت این تولیدات بین 200 تا 800 درجه سانتی گراد متغیر می باشد.
برزنت نسوز ارزان در واقع دارای درجه حرارت کمتری برای شما خواهد بود، اما می توانید برزنت های مخصوص با تحمل درجه حرارت بالا را برای کمتر شدن هزینه از کارخانه و کارگاه تولید کننده آن تهیه نمایید. در واقع وقتی شما از کارگاه تولیدی یک محصول را تهیه می نمایید، به این خاطر که واسطه ها حذف شده اند، می تواند بابت آن هزینه کمتری بپردازید و به همین دلیل شما برزنت نسوز را ارزان تر خریداری خواهید کرد.

درباره برزنت نسوز فایبرگلاس
یکی از انواع تولیدات برزنت نسوز، برزنت فایبرگلاس می باشد. این محصول از کنار هم قرار گرفتن الیاف حرارتی و یک نوع پارچه عایق حرارتی تولید می شود و در صنایع حرارتی دارای کاربرد های بسیار زیادی می باشد. ماده اصلی تشکیل دهنده این محصول همانطور که در نام آن هم نهفته است، فایبرگلاس می باشد.
فایبرگلاس در واقع همان پشم شیشه است که آن را با ترکیب رزین به یک برزنت نسوز و عایق تبدیل نموده اند و برای استفاده صنعتی آن را روانه بازار می کنند. از بارز ترین ویژگی هایی که میتوان برای این محصول بیان کرد، مقاومت حرارتی بالا، مقاومت مکانیکی، مقاومت شیمیایی فوق العاده و مقاومت در برابر اشعه مضر یووی می باشد.

درباره برزنت نسوز آزبست
یکی دیگر از انواع برزنت نسوز که تولید می شود، برزنت آزبست می باشد. برزنت آزبست در واقع یکی از قدیمی ترین پارچه های عایق حرارتی است که برای مصارف گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد. الیاف آزبست که تشکیل دهنده این نوع برزنت هستند در واقع الیاف سفید رنگ هستند که شامل آموسیت، کریستوتیل، کروکیدولیت، ترمولیت و دیگر مواد معدنی می باشد.
این محصول به این علت که برای انسان دارای خطراتی است و ممکن است باعث بیماری های خطرناک پوستی شود، برای صنایعی مجاز است که مستقیما با انسان در تماس نیست.

برزنت نسوز سرامیکی
برزنت نسوز دیگر که مورد استفاده در صنعت قرار می گیرد، برزنت سرامیکی است که با استفاده از الیاف پارچه سرامیک و حضور سیمهای ضد زنگ تولید می شود و می تواند در برابر حرارت مقاومت خوبی از خود نشان دهد. پارچه های تهیه شده از سرامیک ساختاری نرمی دارند و با توجه به مقاومت حرارتی بالا می توانند جایگزین مناسبی برای انواع فایبرگلاس و آزبست باشند.