beroztarin-gheymat-chador-berezenti-1
وقتی نوبت به اردو زدن در خارج از خانه می رسد، می توان بهترین ها را از هر دو جهان داشت: خوابیدن در زیر ستاره ها و لذت بردن از هوای آزاد. بله ، ما در مورد چادر خیمه ای برزنتی صحبت می کنیم، که به شما امکان می دهد یک یا دو شب را در خارج از منزل، اما بدون همه عناصر لوکس، بگذرانید. این گونه از چادرها قیمت مقرون به صرفه ای داشته و به شما اجازه می دهند بهترین و به یاد ماندنی ترین روزها را برای خود در تاریخ ثبت کنید.

به روزترین قیمت چادر خیمه ای برزنتی در بازار

برای استعلام قیمت چادر خیمه ای برزنتی می توانید به صورت روزانه با کارشناسان دنیای چادر تماس گرفته و قیمت این محصول را دریافت کنید، کارشناسان ما آماده ارائه خدمات در هر زمانی به شما مشتریان هستند. محصولات تولید و عرضه شده در شرکت دنیای چادر از بهترین مواد ضد آب تهیه شده و با قیمت بسیار ارزان به فروش می رسد.
همانطور که از نام چادر خیمه ای برزنتی پیداست، این نوع چادر پر زرق و برق تر است که برای همه مناسب است، حتی کسانی که هتل ها و روپوش های دنج را به وعده های غذایی حلبی و آواز در اطراف آتش کمپ . اردوگاه ترجیح می دهند. شما با استفاده از چنین چادرهایی می توانید یک اقامت در کنار ساحل، یک استراحتگاه کوهستانی خلوت و یا چیزهایی در این بین را تجربه کنید. مطمئن باشید از خرید چادرهای خیمه ای پشیمان نخواهید شد.
از سواحل بکر و مناطق زیبای فراوان گرفته تا مخفیگاه های کوهستانی و شهرهای شلوغ ایران در هر زمان از سال مکان های فراوانی برای گشت و گذار دارد. ما برای کمک به شما در برنامه ریزی سفرهای جاده ای، مسافرت های آخر هفته و تفریحات تابستانی خود چادر خیمه ای برزنتی را پیشنهاد می کنیم تا بتوانید از تعطیلات خود در آخر هفته، تابستان و یا بهار لذت ببرید، بدون آن که نگران چیزی باشی.
چادر خیمه ای برزنتی از مواد پلی اتیلن، برنت، پلی استر و انواع مواد دیگر طراحی و تولید می شود بنابراین کاملا ضد آ و ضد نور هستند و به شما و محصولات شما را از آسیب های احتمالی محافظت می کنند. این نوع از چادرها به شکل خیمه ای ساخته می شوند به همین دلیل است که به آنها چادرهای خیمه ای گفته می شود.

ویژگی های مهم چادر خیمه ای برزنتی چیست؟

چادر خیمه ای برزنتی از ویژگی های بسیار زیادی بهره می برند، شما با استفاده از این چار می توانید در هر شرایطی و در هر موقعیتی چادر بزنید و به آرامی و بدون نگرانی درون آن استراحت کنید. از مهمترین ویژگی های این نوع چادر می توان به موارد زیر اشاره کرد:
 مقاومت زیادی در برابر نور آفتاب، آب باران، و باد دارند
 بسیار ارزان و مقرون به صرفه
 بسیار سبک و قابل انعطاف
 تنوع زیاد در رنگ و طرح
 قابلیت خشک شدن سریع بعد از بارندگی
 حداقل نیاز به نگهداری

 مقاوم در برابر کپک و پارگی