mizan-amalkard-parche-cantineri-sharayet-mohiti-1

عملکرد پارچه کانتینری در برابر شرایط محیطی به فاکتورهای زیادی بستگی دارد که مهمترین آن جنس پارچه است. هر اندازه جنس پارچه بهتر و مناسب تر باشد، محصول شما عملکرد بهتری در برابر شرایط محیطی از خود نشان خواهد دارد. در بازار مدل های مختلفی از این محصول وجود دارد که بهترین آن برزنت پلی استر و برزنت پلی اتیلن است، البته این مواد به تنهایی در برابر عناصر محیطی مقاوم نیستند و برای افزایش مقاومت آنها از روکش های پی وی سی ضد آب و یا سایر مواد استفاده می کنند. 

میزان عملکرد پارچه کانتینری در برابر شرایط محیطی 

با استفاده از جدیدترین تکنیک ها در حوزه ساخت و تولید پارچه کانتینری، شاهد آن هستیم که محصولات ۱۰۰٪ ضد آب و مقاوم در برابر باد و باران تولید می شود. این نوع از پارچه ها در مقایسه با پارچه های سنتی کارایی و کیفیت بالاتری دارند و به بهترین شکل ممکن از شما و محصولات شما محافظت می کنند. این نوع پارچه می تواند عملکرد زیرا در شرایط مختلف از خود بروز دهد:
مقاوم در برابر باد
نفوذ پذیری در پارچه کانتینری به شدت کاهش یافته، بنابراین مقاومت در برابر باد را افزایش می دهد و راحتی کاربر را بهبود می بخشد.
ضد آب
افزایش هد هیدرواستاتیک باعث افزایش مقاومت در برابر آب می شود. سازندگان از این ویژگی برای تولید پارچه های کانتینری استفاده می کنند تا محصولات تولیدی خود را در برابر آب مقاوم کنند.
به طور طبیعی با دوام است؟
به دلیل استفاده از مواد درجه یک و با دوام در تولید این گونه از پارچه ها، آنها به خوبی در برابر عناصر محیطی مقاوم هستند و می توان از آنها در شرایط مختلف آب و هوایی استفاده کرد. این گونه از پارچه ها ایده آل ترین گزینه برای پوشش بار کامیون ها است.
قابل شستشو
ساختار ضد آب بودن و مقاومت بالای پارچه کانتینری در برابر مواد شیمیایی، باعث شده تا بتوان آنها را به راحتی شستشو داد.
باد و آب

مهمترین و اصلی ترین خصوصیت پارچه کانتینری مقاوم بودن آن در برابر باد و باران است. شما می توانید از این محصول به عنوان روکش کامیون استفاده کنید و در جاده ها به راحتی بارهای خود را جابجا کنید. 

خرید پارچه کانتینری تهران 

بازار پارچه کانتینری و همچنین سایر محصولات برزنتی با سرعت ثابت در حال رشد است. نمایندگی های فروش زیادی در حال حاضر در اقصی نقاط کشور مشغول به ارائه خدمات در این زمینه هستند، اما اگر به دنبال یک فروشگاه معتبر و ارزان قیمت در این زمینه هستید تا بتوانید این محصولات را با کیفیت خوب و قیمت ارزان خریداری کنید بهتر است به فروشگاه دنیای چادر در تهران مراجعه کنید.

قطعا با دیدن تنوع زیاد پارچه کانتینری در این فروشگاه شگفت زده خواهید شد. دنیای چادر هر آنچه را که شما نیاز دارید تا در کارتان به موفقیت برسید با حداقل هزینه و با بالاترین کیفیت در اختیارتان قرار می دهد. شما برای خرید از فروشگاه دنیای چادر نیازی به مراجعه حضوری ندارید، بلکه قادر هستید در کمترین زمان ممکن و از منزل خود خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید.