BRDDA55 برزنت چادر مسافرتی

برزنت چادر مسافرتی درجه یک، با کیفیت بسیار بالا در بزرگترین مرکز فروش عمده توسط توزیع کننده معتبر اینترنتی با آخرین قیمت بهترین پارچه برزنت ضد آب عرضه می گردد. در این مجموعه یک خرید بی دغدغه و لذت بخشی را داشته باشید 

پارچه برزنت مسافرتی درجه یک 

 مسافرت و تفریح در دنیای امروزی لازمه ی رفع خستگی است که قطعا تمامی افراد بعد از کار طولانی مدت و با وجود تعطیلی ها، دوست دارند که اوقات خود را در طبیعت بگذرانند.

اما این گردش قطعا نیازمند به همراه داشتن وسایلی است که چادر مسافرتی یکی از نیازهای مهم و حیاتی در این حوزه به شمار می رود.
چادر مسافرتی، انواع و اقسام مختلفی را با توجه به جنس، کیفیت، ابعاد، مدل و ... دارد که هر یک از این موارد بنابر مدل طراحی شده دارای مشخصات خاصی هستند.
پارچه برزنتی مسافرتی نمونه ای پرکاربرد و رایج انواع چادرهای مسافرتی می باشد که به علت مقاومت بالا مورد توجه اکثر تولیدکنندگان چادر مسافرتی قرار گرفته است.
برزنت ها، پارچه هایی بسیار سخت، مستحکم و ضخیم هستند که با وجود این وجود، قابل انعطاف و ضد آب می باشند و دلیل این میزان مقاومت و منعطف بودن، تولید شدن با پارچه‌ هایی مانند کرباس و یا پلی استر با روکش یورتان و یا پلاستیک هایی مانند پلی اتیلین است.
این پارچه در دو صورت پنبه و پلی استر پنبه به تولید می رسد که در سایز بندی های متنوعی توزیع می گردد.
جالب است بدانید، برزنت چادر مسافرتی زیبایی و طرح چندانی ندارند، چرا که این پارچه ها را به عنوان پارچه کاربردی به جهت استفاده در مصارف مختلفی تولید می کنند و زیبایی اولویت طراحی این محصول به حساب نمی آید.

مشخصات یک چادر برزنتی مسافرتی خوب 

همانگونه که اشاره شد، برزنت های مسافرتی از نوع مقاومترین چادرهایی هستند که امروزه در بازار خرید و فروش جایگاه بسیار ارزشمندی را دارند.
دلیل اهمیت بالا و مورد توجه قرار گرفتن این نوع چادرهای برزنتی مشخصاتی است که دارای می باشند.
هر محصولی، قطعا با مشخصاتی برای کاربرد منحصربفردی طراحی و تولید می گردد که برزنت ها نیز با مقاومت بالایی که دارند، به عنوان پارچه هایی کاربردی در دیگر صنایع مورد استفاده قرار می گیرند.
از مهمترین ویژگی هایی که یک برزنت چادر مسافرتی خوب باید داشته باشد؛ می توان به موارد زیر اشاره نمود:

• راحتی چادر به علت ابعاد مناسب:

یکی از مهمترین مسئله راحتی و جادار بودن چادر مسافرتی است که هر کاربردی به هنگام خرید باید آن را مد نظر قرار دهد و ببینید این چادر را برای چه کاری و چه تعدادی لازم دارد. از همه مهمتر یک چادر مسافرتی برای افراد به عنوان یک پناهگاه می باشد، پس باید آسایش شخص را فراهم سازد.

• میزان مقاومت و جنس چادر:

همانطور که اشاره شد، یک چادر مسافرتی به عنوان جان پناه افراد به حساب می آید، پس باید علی رغم جادار بودن مقاومت بالایی را در برابر تمام عوامل طبیعی داشته باشد؛ چرا که این وسیله قرار است در مناطق مختلف و در شرایط آب و هوایی متفاوتی مورد استفاده قرار بگیرد.

• سهولت نصب:

نصب و جمع کردن یک چادر نیز جزو مهمترین مراحلی است که از آن استفاده می نمایند و یک چادر خوب، بایستی به راحتی نصب و جمع شود، که چادرهای برزنتی با دارا بودن میله های فلزی در اطراف و گوشه های خود این امکان را میسر کرده اند‌.

وزن چادر:

بی شک یک چادر خوب باید به گونه ای باشد که حمل و نقل آن به راحتی صورت بگیرد و از اصلی ترین شاخصه های چادرهای مسافرتی داشتن وزن سبک علی رغم مستحکم بودن و مقاومت بالای آنان است. 

خرید اینترنتی برزنت چادر مسافرتی 

برزنت چادر مسافرتی یکی از پرفروش ترین پارچه های کاربردی صنعت نساجی است که دلیل این مسئله داشتن مشخصات و ویژگی های بارز این نوع پارچه می باشد.

امروزه با طرح های ویژه فروش اینترنتی، تمامی فعالیت های خرید و فروش دیگر به طور مدرن آنلاین صورت می گیرد و بزرگترین توزیع کننده عمده انواع برزنت های مسافرتی، هم اکنون به عنوان یک فروشنده برتر نیز به این جمع پیوسته است.
اگر قصد خرید عمده و ارزان بهترین برزنت مسافرتی را دارید، می توانید همین حالا از طریق پل های ارتباطی با ما تماس حاصل فرمایید.