fadfads44 پارچه های کانتینری

پارچه های کانتینری دارای انواع مختلفی می باشند و برای پوشش وسایل نقلیه باربری مورد استفاده قرار می گیرند. قبل از خرید عمده برزنت کانتینری به 4 نکته مهم و اساسی باید توجه نمود. 

معرفی پارچه های کانتینری و کاربرد آن ها 

 همانطور که می دانید امروزه در پی توسعه صنعت حمل و نقل، جا به جایی بار به کمک وسایل نقلیه سنگین و نیمه سنگین رواج زیادی یافته است.

لازم به ذکر است که اصلی ترین فاکتور در حمل و نقل بار، سالم رسیدن آن به دست تحویل گیرنده می باشد، لذا می بایست از یک پوشش مقاوم و مناسب برای محافظت از بار استفاده نمود تا کالای بارگیری شده صحیح و سالم به مشتری تحویل داده شود.
بر اساس قوانین مصوب حمل و نقل، کلیه رانندگان وسایل نقلیه سنگین و نیمه سنگین برای جا به جایی بار درون شهرها و بین شهرها، باید از یک روکش یا کاور محافظ بار استفاده نمایند.
برزنت یکی از متداول ترین پارچه های کانتینری به شمار می رود که به خاطر استحکام زیاد و مقاوم بودن، بهترین گزینه برای پوشش وسایل نقلیه محسوب می شود.
پارچه برزنت کانتینری با نام های مشمع کانتینری و چادر کانتینری نیز در بازار شناخته می شود. پارچه برزنت کانتینری باکیفیت و مرغوب باید از ویژگی های زیر برخوردار باشد:
در برابر نور شدید خورشید و اشعه ماوراء بنفش مقاوم باشد.
وزن سبک و ضخامت مناسبی داشته باشد.
دارای خاصیت ضد آب و ضد حریق باشد.
قابلیت انعطاف پذیری بالا جهت برش زدن و دوخت داشته باشد.
در برابر عوامل فیزیکی و شیمیایی مختلف مانند مواد اسیدی، بازی، باکتری ها و قارچ ها مقاوم باشد.
قابلیت پرس و دوخت به طور همزمان داشته باشد.
دارای رنگ بندی متنوع و قیمت مقرون به صرفه باشد.
در برابر پوسیدگی، خوردگی و تغییر رنگ از خود مقاومت نشان دهد.
شایان ذکر است که پارچه برزنت کانتینری به خاطر ویژگی های منحصر به فرد، کاربردهای دیگری از جمله روکش محافظ محصولات کشاورزی، چادرهای مسافرتی، پرده های عایق حرارت، پوشش بام ها و سقف های موقت، سایبان، روکش استخر و ... دارد.

لیست قیمت برزنت کانتینری در بازار تهران 

پارچه برزنت کانتینری موجود در بازار، به طور کلی به 2 دسته تقسیم بندی می گردد:
1- برزنت کانتینری تک رو که یک طرف آن روکش چرم مصنوعی و طرف دیگر آن روکش پارچه ای دارد.
2- برزنت کانتینری دو رو که دو طرف آن با روکش چرم مصنوعی پوشیده شده است.
علاوه بر این برزنت کانتینری بر اساس ویژگی و کاربرد انواع مختلف برزنت های ضد آتش، ضد باکتری، ضد آب، پی وی سی و پی یو دارد.

پارچه های کانتینری در بازار تهران با توجه به ضخامت، کیفیت، کاربرد و کارخانه تولید کننده قیمت متفاوتی دارند. 

خرید عمده پارچه های کانتینری با قیمت مناسب 

انواع و اقسام پارچه های کانتینری تولیدی کارخانجات معتبر، در مراکز فروش عمده پارچه های کانتینری در سراسر کشور قابل خریداری می باشد.

ما در این بازرگانی فروش عمده پارچه های کانتینری، به طور مستقیم با کارخانجات تولیدی در ارتباط بوده و به صورت اینترنتی و بی واسطه پارچه های درجه یک و مرغوب را به فروش می رسانیم.
بهترین قیمت پارچه های کانتینری تنها در این فروشگاه آنلاین قابل دستیابی است. پس همین حالا برای یک خرید پرسود و اقتصادی در وب سایت اقدام کنید.
مشاورین بخش فروش، آماده پاسخگویی به متقاضیان و خریداران عمده جهت استعلام قیمت پارچه های کانتینری می باشند.