mohemtarin-factor-gheymat-verezent

قیمت برزنت را بهتر است به صورت روزانه از ما استعلام بگیرید، مجموعه بزرگ دنیای چادر از تولید کنندگان بزرگ انواع برزنت در کشور است، که خریداران عمده و خرده می توانند ضمن دریافت لیست قیمت برزنت برای خرید این محصول با قیمت ارزان نیز از مرکز فروش ما استفاده کنند. برنت های تولید شده از مواد پلی استر، می توانند دمای ۳۰ تا ۷۰ درجه سازگار را تحمل کنند و علاوه بر این می توانند در مقابل بادهای ۸ الی۱۰ کیلومتر در ساعت در محیط بیرون مقاومت کنند و باران و برف را نیز تحمل کنند. این نوع از چادر ها از مواد بسیار سبک ساخته شده است، به همین دلیل دارای ویژگی های ضد آب، ضد اشعه ماورا UV بنفش، ضد پارگی و همچنین مقاومت در برابر حرارت است. 

بررسی مهمترین و تاثیر گذارترین فاکتورها بر قیمت برزنت 

از فاکتورهای مهم و تاثیر گذار بر قیمت برزنت می توان به دو عنصر بسیار مهم، یعنی جنس و ضخامت پارچه اشاره کرد. این دو عامل بیشترین تاثیر را بر روی قیمت انواع مختلف برزنت در بازار دارند.برزنت ها مدل های مختلفی دارد، بنابراین تفاوت های زیادی بین آنها موجود است. برای اینکه خریدار بتواند انتخاب مناسب تر و نیز متناسب تری داشته باشند، می بایست به نکات زیر توجه کنند.:
۱- جنس برزنت: برزنت از مواد مختلفی تولید می شود به عنوان مثال، مواد و الیاف پلی اتیلن، مواد و الیاف پلی استر، پوشش های پی وی سی و ... که هر کدام از آنها ویژگی های مخصوص به خود را دارند. بنابراین میزان تحمل شرایط سخت و دشوار آب و هوایی در هر کدام از آنها متفاوت است. اگر به دنبال پوشش های بادوام و ضد آب می گردید، مواد پلی استر و پلی اتیلن گزینه خوبی می تواند و قیمت برزنت پلی استر نیز به نسبت مناسب تر و مقرون به صرفه تر است.

۲- قیمت برزنت: مهمترین عامل در انتخاب خریداران قیمت برزنت است. این عامل بیشترین تاثیر گذاری را بر روی کیفیت برزنت ها دارد. معمولا برنت های با کیفیت نسبت به برزنت های بی کیفیت گران تر هستند. با مراجعه به بازار فروش متوجه قیمت های فروش انواع برزنت ها خواهید شد.
۳- دوام و طول عمر برزنت: عمر برزنت بستگی به مواد مورد استفاده برای تولید آن دارد. برخی از مواد با کیفیت بوده و سال های طولانی می توان بدون تغییر باقی بمانند، مانند الیاف پلی استر که در برابر شرایط مختلف آب و هوایی مقاومت خوبی از خود نشان می دهند.
۴- کاربرد برزنت: برزنت ها کاربرد های گسترده ای در سراسر دنیا دارند، برخلاف نام آنها می توان از این محصول در صنایع مختلفی همچون صنعت حمل و نقل، کشاورزی، ساخت و ساز، و دامداری و شیلات برای پوشش محصولات با ارزش استفاده کرد.

۵- عایق بودن برزنت: برای ساخت پوشش های برزنتی معمولا از مواد بادوام و مستحکم استفاده می کنند تا در برابر عوامل و عناصر محیطی مقاوم باشند. این مواد ممکن از از الیاف پلی استر، نایلون و یا پی وی سی باشد. برخی از آنها مانند پلی استر، ضد آب و ضد نور هستند و عمر طولانی تری نسبت به بقیه برزنت ها دارند.