nokte-mohem-chador-berezenti-mashin-1

تمامی چادر های برزنتی ماشین ما برای استفاده در خارج از منزل و محیط های پر بارش و دارای رطوبت بیشتر و یا دارای آفتاب گرم و سوزان مناسب بوده و می تواند از وسیله نقلیه شما به خوبی محافظت کند. مجموعه چادر برزنتی ماشین ما در ۳ سطح مختلف و متفاوت موجود است، و متناسب با هر نوع ماشینی طراحی و تولید شده است هر یک از آنها از ویژگی ها و مزایای منحصر به فردی پشتیبانی می کنند. برای اطلاعات بیشتر در مورد چادرهای برزنتی ماشین ما بهتر است ادامه مطلب را مشاهده کنید. 

راهنمای خرید چادر برزنتی ماشین ارزان قیمت 

چند بار باید از چادر برزنتی ماشین خود استفاده کنید؟
برای نگه داشتن ماشین در شرایط بکر، هر وقت از ماشین خود استفاده نمی کنید از چادر برزنتی ماشین خود استفاده کنید. اگر ماشین کلکسیونی دارید یا وسیله نقلیه دسته دوم را برای سرگرمی یا ورزش نگهداری می کنید، تا آنجا که ممکن است آن را تحت پوشش قرار دهید. اگر هر روز از اتومبیل خود استفاده می کنید، یک چادر سبک را انتخاب کنید تا استفاده از آن سریع و آسان شود.

قبل از اینکه ماشین خود را دوباره با چادر برزنتی ماشین بپوشانید، پس از انجام تعمیر و نگهداری یا رانندگی، گرد و غبار گرفته یا بشویید. شما نمی خواهید لکه بر روی رنگ ماشین قرار بگیرد وگرنه چادر برزنتی کمکی نخواهد کرد. اگر بین چادر و وسیله نقلیه شما لایه ای از خاک وجود داشته باشد، هنگام جابجایی چادر مانند کاغذ سمباده عمل می کند و به طور بالقوه باعث ایجاد خراش رنگ می شود. برای جلوگیری از به دام افتادن رطوبت و تشکیل احتمالی زنگ زدگی، از خشک شدن ماشین خود اطمینان حاصل کنید. 

قیمت چادر برزنتی ماشین 

 معمولا چادرهای برزنتی ماشین قیمت کمتری نسبت به چادرهای سفارشی ماشین دارند و اغلب عملکرد آنها به همان خوبی است. با این حال، اگر وسیله نقلیه با ارزش، گران قیمت یا نسل ویژه ای از خودروها را دارید، ممکن است بخواهید در یک روکش یا همان چادر سفارشی آن را قرار دهید تا از آسیب های احتمالی جلوگیری کنید.

در شرکت دنیای چادر، این قابلیت را ایجاد کرده ایم که به شما امکان می دهد با جستجوی سال، مدل و نام خودرو، پوشش مناسبی برای ماشین خود پیدا کنید. چه شما یک ال ۹۰ داشته باشید و چه بنز و فراری، ما یک چادر مناسب برای شما حتما ارائه می دهیم.

۵ نکته مهم درباره چادر برزنتی ماشین در هنگام خرید 

۱- ضد نور بودن چادر برزنتی ماشین این امکان را به شما می دهد تا ماشین شما در زیر گرمای تابستان هیچ آسیبی نبیند
۲- ضد آب بودن و مقاومت بالا در برابر پارگی کمک می کند ماشین شما در برابر آب و خراش مقاوم باشد
۳- داشتن دوخت دو سوزنه کمک می کند تا عمر چادر شما بیشتر باشد و به نوعی نیز آب گریز باشد.
۴- جنس چادر برزنتی ماشین بسیار مهم بوده و باید از اولین اولویت های شما موقع خرید باشد

۵- داشتن آستر نرم و مقاوم مانع از خش افتادن به بدنه خودرو می شود