chador_berezent_camiyon.jpg
بدون تردید، چادر برزنت کامیون، یکی از وسایل ضروری و حائز اهمیت برای ماشین های باری به شمار می رود. از آنجایی که در برخی مواقع کامیون ها مدت زمان زیادی را در جاده ها سپری می کنند، برای جلوگیری از آسیب و رعایت اصول ایمنی و محافظت از بارها و وسایل، استفاده از چادر برزنت کامیون بیش از پیش اهمیت و ضرورت پیدا می کند. لازم به ذکر است که چادرهای کامیون در سایزها و اندازه های مختلف تولید و به مصرف کنندگان ارائه می گردند. به طور کلی، حفظ و تامین ایمنی و امنیت بارها از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. برای جلوگیری از بروز اتفاقات و حوادث احتمالی و افزایش ایمنی بارها، استفاده از چادر برزنت کامیون، از راهکارهای مؤثر و تاثیرگذار در این زمینه محسوب می شود.
به طور کلی، چادر برزنت در انواع مختلفی مانند چادر نسوز، ضد آب و برزنت شمعی موجود می باشد. در این زمینه باید خاطر نشان نمود که چادرهای برزنت نسوز علاوه بر دوام و مقاومت بالا، از خاصیت ضد آتش نیز بهره می برند. بر همین اساس، در حفظ و محافظت از وسایل و کالاها، تاثیر مطلوب و بسزایی از خود برجای می گذارند.
مشخصات مهم چادر برزنت کامیون
بدون اغراق، استحکام و دوام بالا، با تار و پود چادر برزنت کامیون گره خورده است. بر همین اساس، این محصول نیازها و توقعات افراد را به خوبی برآورده می سازد. به طور کلی، برزنت، از پارچه های دارای طول عمر بالا و در عین حال مقاوم محسوب می شود. از سوی دیگر، ضخامت مناسب، محکم و سخت بودن، از نقاط عطف چادر برزنت کامیون تلقی می گردد. در این زمینه باید خاطر نشان نمود که الیاف بکار رفته در بافت چادرهای کامیون علاوه بر انعطاف پذیری بالا، کاملاً ضد آب می باشند. به همین جهت، در شرایط آب و هوایی بارانی، برای نگهداری و محافظت از بارها، کمک شایانی می کنند. علاوه بر این، برزنت، از الیافی مانند پلی اتیلن، پلی استر با روکش یورتان و کرباس ساخته و پرداخته می شود. ناگفته نماند که چادر برزنت کامیون در صورت آسیب دیدگی، قابلیت تعمیر شدن دارد. برخورداری از تنوع رنگ بالا، مقاومت در برابر عوامل شیمیایی و عوامل محیطی مانند گرما، سرما، آب و آتش، جلوگیری از خرابی و آسیب دیدن وسایل، از دیگر ویژگی های حائز اهمیت چادر کامیون به شمار می رود.
مؤلفه های تاثیرگذار در قیمت چادر کامیون
بدون تردید، قیمت چادر کامیون در خرید یا عدم خرید این محصول برای مصرف کنندگان از درجه اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. از سوی دیگر، چادر برزنت کامیون، در زمره وسایل و ملزومات پر مصرف ماشین های باری قرار دارد. چرا که دوام و مقاومت بسیار بالای چادرهای برزنت، نیازهای افراد را به خوبی پاسخگو می باشد. ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد که قیمت نهایی چادر کامیون متناسب با نوع مصرف و نحوه کارایی از تفاوت هایی برخوردار می باشد. همچنین، متریال، مواد اولیه و کیفیت، از دیگر عوامل تاثیرگذار در قیمت چادر کامیون به شمار می رود. به همین جهت، قیمت چادر برزنت از نوع ضد آب در مقایسه با چادر برزنت معمولی، به مراتب بیشتر و گران تر می باشد.
شایان ذکر است که چادر برزنت کامیون، بهترین گزینه برای محافظت کردن یا روکش کالاها برای انتقال به مکان مختلف می باشد. از آنجایی که چادرهای برزنت در برابر آب و رطوبت مقاوم بوده، در طیف وسیعی مورد استفاده قرار می گیرند. ناگفته نماند که اندازه و ضخامت پارچه برزنت، در هزینه چادر کامیون تاثیرگذار و مؤثر است. علاوه بر ارائه در رنگ های متنوع و مختلف، چادر برزنت در وزن های 220 الی 740 کیلوگرم به مرحله تولید می رسند.
مزیت های استفاده از چادر برزنت کامیون
یکی از دغدغه ها و نگرانیهای دارندگان ماشین های باری، انتقال سالم و ایمن وسایل و کالاها می باشد. استفاده از چادر برزنت کامیون، یکی از بهترین راهکارها برای محقق ساختن این امر می باشد. از سوی دیگر، برخورداری از استقامت کششی بالا و استحکام و دوام مناسب در برابر آب و نور آفتاب، از مهمترین مزیت های استفاده از چادر کامیونت و کامیون محسوب می شود. به همین جهت، فروش چادر کامیون، در محافظت و تامین امنیت کالاها نقش بسزایی ایفا می نماید.

لازم به ذکر است که امروزه یکی از چادرهای برزنت مناسب و در عین حال پرمصرف برای ماشین های باری، به چادر برزنت کامیون اختصاص پیدا می کند. همچنین، افراد می توانند متناسب با نوع بودجه خود اقدام به تهیه چادرهای برزنت نمایند. ضمناً در حال حاضر قابلیت تولید چادر کامیون ارزان نیز امکان پذیر شده است.