vijhegi-mohem-chador-berezenti-12-nafare
اکثریت قریب به اتفاق چادر های برزنتی ۱۲ متری از پارچه های مصنوعی مانند نایلون یا پلی استر (و سایر مشتقات) ساخته شده اند. برخی از این مواد مصنوعی انتخاب خوبی برای کمپینگ و اردو هستند زیرا ساخت آنها ارزان است، علاوه بر این سبک و ضد آب هستند. مواد مصنوعی همچنین می توانند با دوام باشند، و نیاز به نگهداری آنها کم باشد. همچنین این نوع از چادرها در صورت خیس شدن سریع خشک می شوند.

ویژگی های مهم چادرهای برزنتی ۱۲ متری 

همان طوری که در ابتدای مطلب نیز گفته شد، چادر های برزنتی ۱۲ متری از مواد مصنوعی مانند نایلون یا پلی استر تولید می شوند و مزیت های فراوانی را به همراه دارند که مهمترین آن، مقاومت بالا و نیز ضد آب بودن آنها است. با این وجود، پارچه های مصنوعی استفاده شده برای تولید چادرهای ۱۲ متری معایب مشخصی دارند: آنها اجازه نمی دهند هوا از داخل چادر عبور کند. این امر باعث ایجاد میعان در داخل چادر می شود که می تواند منجر به آزاردهنده قطره های آب، ایجاد رطوبت و کپک زدن شود. در مقایسه با بوم، چادرهای مصنوعی عایق بندی کمی ایجاد می کنند، بنابراین در هوای گرم و در هوای خنک سرد می شوند. چادرهای مصنوعی نیز به طور قابل توجهی در معرض باد هستند.
پس از قرار گرفتن در معرض آفتاب، مواد مصنوعی در نهایت کم رنگ می شوند، خراب می شوند و در نهایت از چرخه استفاده کنار گذاشته می شوند. این نوع از چادرهای مصنوعی اغلب در یک محیط سمی تولید می شود که خطری برای کارگران و محیط زیست دارد.

خرید چادرهای برزنتی ۱۲ متری بوم

اگر به دنبال بهترین نوع چادر برزنتی ۱۲ متری هستید که در برابر شرایط محیطی ماندگاری خوبی داشته باشه، بهتر است از چادرهای بوم استفاده کنید. چادر بوم پارچه ای بافته شده است که در اصل از الیاف کنف ساخته شده و امروزه معمولاً از پنبه یا مخلوط با پلی استر ساخته می شود. بوم بسیار با دوام است، احساس بسیار طبیعی دارد و به راحتی نفس می کشد و باعث ایجاد رطوبت در درون چادر نمی شود- و نیز از تراکم جلوگیری می کند. بوم در زمستان در برابر هوای سرد عایق بندی می شود، در تابستان بسیار خنک تر می ماند و شما را در برابر اشعه های مضر UV محافظت می کند.
چادر برزنتی ۱۲ متری بوم پنبه ای / پلی ضخیم با کیفیت خوب دارای مقاومت کششی بالایی است و می تواند شرایط طوفان را به خوبی تحمل کند.
یکی از بهترین ویژگی های خوابیدن در این نوع چادر ، نحوه شکستن نور صبح است و حال و هوای خوبی به فضای چادر شما می بخشد. چادرهای بوم نیز آن صدای ضربه آزار دهنده را در باد را ایجاد نمی کنند.

برای خرید چادر برزنتی ۱۲ متری بهتر است به فروشگاه دنیای چادر مراجعه کنید تا بتوانید با قیمت ارزان این محصول را خریداری کنید. خریداران می توانند از تخفیفات ویژه دنیای چادر نیز در این زمینه استفاده کنند.