MOSAAAAAAAE44 چادر مسافرتی برزنتی ضد آب
چادر مسافرتی برزنتی ضد آب دارای مقاومت و طول عمر بسیار بالایی است. این پارچه در فروشگاه عرضه چادرهای مسافرتی ضد آب هم اکنون به صورت آنلاین و به قیمت رقابتی به فروش می رود.



پارچه مسافرتی برزنتی ضد آب و کاربرد آن

تفریح و مسافرت یکی از برنامه های هر فردی می باشد که البته به یکسری وسایل مهم نیز نیاز است.
از مهم ترین وسایلی که باید به هنگام مسافرت با خود همراه داشت، چادر مسافرتی می باشد که این چادرها باید دارای ویژگی هایی باشند تا بتوانند به خوبی ایفای نقش کنند.
یک چادر مسافرتی برزنتی ضد آب بایستی سبک، مستحکم و ضد آب باشد و این ضد آب بودن به عواملی نظیر جنس بدنه، جنس پایه و دوخت چادر و ... بستگی دارد.
از آنجایی که پارچه های برزنت بسیار سبک، انعطاف پذیر، مستحکم، مقاوم و ضد آب هستند بهترین گزینه جهت دوخت چادر مسافرتی به شمار می روند.
این پارچه بسیار مقاوم است و می تواند در برابر رطوبت های ناشی از آب باران، برف و حتی آب و هوای شرجی مقاومت خوبی را از خود نشان دهد.
جنس برزنت ها از پلی استر و پلی استر پنبه و نخ های پنبه ای و یا کرباس می باشد که می توانند در برابر اشعه ماوراء بنفش نور خورشید، حرارت، عوامل میکروبی، شیمیایی و کپک زدگی مقاومت داشته باشند.
ناگفته نماند که این نمونه برزنت حتی در برابر فشار ۱۰۰۰ میلی متری آب از خود مقاومت نشان داده و از آن ها آب نشت نخواهد کرد.
چادر برزنتی مسافرتی ضد آب، از برترین نوع برزنت هایی است که مقاومت و البته فروش بسیاری بالایی به نسبت سایر انواع پارچه های برزنت دارد.




قیمت عمده خرید برزنت در بازار تهران

برزنت یکی از پارچه های کاربردی صنعت نساجی است که خود دارای انواع مختلفی می باشد و هریک از این تنوع در صنعت های گوناگونی کاربرد دارد.
برزنت ها به ویژه برزنت مسافرتی علی رغم استفاده به عنوان چادر مسافرتی برای تولید مصارف دیگری نیز به کار می رود؛ پس به همین دلیل از فروش بالایی برخوردار می باشند.
بازار تهران که امروزه با نام قطب برزنت شناخته می شود، زیرا اصلی ترین تولید کننده پارچه برزنت درجه یک کشور به شمار می رود، قیمت این پارچه را اقتصادی و ارزن ارائه می دهد.
قیمت پارچه برزنت درجه یک به صورت عمده بصرفه تر است؛ اما به شرطی که از یک مرکز معتبر تهیه شود.



خریدار آنلاین چادر مسافرتی برزنتی ضد آب
 
بزرگترین تولید کننده چادر برزنتی مسافرتی که کیفیت محصولات آن در کشور حرف اول را می زند، انواع چادر برزنت درجه یک را از طریق شرکت های معتبر خرید اینترنتی به فروش می رساند.
این مجموعه که از شرکت های آنلاین قابل اعتماد است قصد دارد با فروش مستقیم اینترنتی امکان دسترسی آسان کاربران را فراهم نماید.
با ورود دنیای اینترنت دیگر کمتر کسی به صورت حضوری خرید می کند؛ زیرا که این روش بسیار بصرفه است و می توان در کمترین زمان ممکن یک خرید لذت بخش و اقتصادی را تجربه کرد.

اگر خریدار چادر مسافرتی برزنتی ضد آب هستید و به دنبال کیفیت و قیمت عالی این محصول می گردید، با کارشناسان فروش این مجموعه تماس بگیرید.