chador-berezenti-bozorg

چادر برزنتی بزرگ ویژگی های بسیار زیادی دارد، اما برای این که بتوانید مناسب ترین نوع آن برزنت برای کار خود را تهیه کنید، باید با ویژگی های مهم این محصول آشنا شوید. مقاومت در برابر آب برای چادرهای برزنتی که باید از باران و رطوبت محافظت کنند امری بسیار مهم است. چادرهای مختلف سطح محافظت متفاوتی را ایجاد می کند، از مقاومت کم تا کاملا ضد آب. برای این که بتوانید انتخاب صحیح داشته باشید پیشنهاد می کنیم ادامه مطلب را مطالعه کنید.


نحوه انتخاب و خرید چادر برزنتی بزرگ

همانطور که قبلاً ذکر شد، شما باید بدانید که به چه منظور چادر برزنتی بزرگ مورد نیاز است. هنگامی که هدف را بدانید، قادر خواهید بود مشخصات مهم و نیز یک برنامه خاص برای آن برنامه ریزی کنید. مشخصات انواع مختلف چادرهای برزنتی در زیر ذکر شده است، که ممکن است به شما در انتخاب این محصول مناسب بیشتر کمک کند.
مقاومت در مقابل آب
اگر می خواهید از لوازمی در برابر رطوبت و باران محافظت کنید، یک چادر برزنتی بزرگ ضد آب برای شما مناسب است. برزنت های موجود در بازار مقاوم در برابر آب هستند، اما سطح حفاظتی آنها متفاوت است، شما می توانید آنها را از مقاومت کم تا کاملا ضد آب خریداری کنید.
۱- استحکام و قدرت
استحکام چادر برزنتی بزرگ توانایی محکم نگه داشتن چادر را تحت فشار تعیین می کند. مقاومت به مواد استفاده شده در ساخت و نوع روش بافت پارچه بستگی دارد. معمولا چادر های برزنتی با مقاومت بالا در برابر شکستگی یا پارگی طراحی و تولید می شوند.
۲- مقاومت در برابر خوردگی
با در نظر گرفتن مقاومت یک پارچه در برابر خوردگی در برابر نور خورشید و سایر مواد خارجی مانند اسیدها، روغن ها، کپک ها. برای ایجاد مقاومت در برابر انواع مختلف تخریب می توان از پوشش های ویژه ای استفاده کرد.
۳- مقاومت در برابر سایش
این توانایی یک چادر برزنتی بزرگ است که در برابر شکاف و پاره شدن در اثر لبه های تیز مقاومت کند. چادرهای وینیل و بوم در مقایسه با برزنت پلی اتیلن در برابر سایش بسیار مقاوم هستند.

توجه داشته باشید که قبل از خرید چادر برزنتی بزرگ، همیشه باید ویژگی های آن را در نظر داشته باشید. از جمله ویژگی های آن می توان به جنس پارچه، میزان مقاومت در برابر شرایط مختلف آب و هوایی، میزان مقاومت در برابر پارگی و کشش، میزان مقاومت در برابر اسید ها و مواد شیمیایی اشاره کرد. در برخی از چادرهای برزنتی، طنابها برای ایجاد مقاومت و مقاومت بیشتر در برابر پارگی، به لبه های چادر دوخته و مهر و موم می شوند. 

فروش چادر برزنتی بزرگ به قیمت روز

برای خرید چادر برزنتی بزرگ، به قیمت روز می توانید از فروشگاه دنیای چادر دیدن کنید. این مرکز تنوع گسترده ای از محصولات برزنتی را برای مشتریان خود ارائه می دهد. شما می توانید در فروشگاه دنیای چادر بهترین و مناسب ترین چادرهای برزنتی را با ضمانت معتبر و کیفیت مناسب و به صورت حضوری و اینترنتی خریداری کنید.