BARZNTFFROO فروشگاه پارچه برزنتی
فروشگاه پارچه برزنتی از مراکز بزرگ فروش اینترنتی انواع برزنت درجه یک است که جهت سفارش انواع برزنت بصورت کلی میزبان شما کاربران گرامی است. در این مجموعه عمده و ارزان خرید کنید.


پارچه برزنتی و هر آنچه که آن نمی دانید

برزنت، یک پارچه بسیار مستحکم، منعطف، ضد آب و ضد حرارت می باشد که از پارچه های پلاستیکی و کرباس تولید می گردد.
برزنت ها جزو مقاوم ترین پارچه های صنعت نساجی به شمار می روند که به عنوان پارچه های کاربردی شناخته می شوند.
پارچه برزنت دارای زیبایی چندانی نیست و در تولید آن روی زیبایی پارچه چندان کار نشده است؛ چرا که این پارچه به علت کیفیت و کاربردی بودن تولید می گردد.
از کاربردهای انواع برزنت ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:
• انواع سایبان و کاور
• انواع روکش های محصولات کشاورزی، برقی و ...
• انواع و اقسام چادر های مسافرتی، ماشین و غیره
• لباس های بارانی و لباس های ورزشی
برزنت ها دارای مواد UV هستند که به عنوان ماده ضد اشعه ماوراء بنفش نور خورشید، مانع از عبور نور خورشید می شود و همچنین مواد پلاستیکی موجود در آن، این پارچه را به محصولی ضد آب تبدیل می کند.
برزنت پارچه ها به دلیل بافته شده از الیاف مصنوعی بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی هستند.
به طور کلی در هر صنعتی که کیفیت مهم تر از زیبایی پارچه می باشد، برزنت ها در آن جا حرف اول را می زنند؛ چرا که این پارچه حتی قادر است که در برابر دمای 500 درجه نیز مقاومت کند.
امروزه با پیشرفت تکنولوژی علی رغم افزایش کیفیت پارچه می توان حتی به لیست قیمت برزنت در سایت های فروش آنلاین دسترسی داشت.



انواع پارچه برزنتی و مصارف آنان

برزنت دارای انواع مختلفی می باشد که هر کدام از این تنوع طبق مقاومت و کیفیتی که دارند در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.
برزنت ها همگی دارای ساختار پارچه ای، ضد آب و مستحکمی هستند که در اشکال مختلف تولید می گردند.
از انواع برزنت های موجود در فروشگاه پارچه برزنتی می توان به موارد زیر اشاره‌ نمود:
• پارچه برزنت نسوز: این نوع برزنت از الیاف هایی نظیر فایبر گلاس ساخته می شود که خود دارای تقسیم بندی های متفاوتی چون برزنت نسوز سیم دار و بدون سیم، برزنت نسوز تفلون، برزنت نسوز سیلیکونی، برزنت نسوز فایبر گلاس و ... است.
• مشمع کانتینری: از برزنت های باکیفیت و مستحکمی است که در امور مربوط به روکش بارهای ترانزیتی مورد استفاده قرار می گیرد. همانگونه که می دانید، بر اساس قوانین باربری یا حمل و نقل جاده ای، هر گونه بار و کالای ترانزیتی، باید در جابه جایی و ترانزیت هر نوع بار از چادر استفاده نماید، که پارچه برزنت بهترین گزینه مناسب برای این کار می باشد‌.
• برزنت های سایبان: این نوع پارچه برزنت همانگونه که از نام آن مشخص است، جهت استفاده در انواع سایبان مغازه ها، بالکن، رستوران و ... به کار می رود.





فروشگاه پارچه برزنتی درجه یک و ارزان قیمت

فروشگاه پارچه برزنتی از جمله مراکزی است که با نام قطب برزنت در کشور شهرت دارد و این شهرت به جهت ارائه کیفیت بسیار بالای محصولات تولیدی آن می باشد.
این شرکت که به عنوان مرکز خرید اینترنتی پارچه برزنتی فعالیت می کند، مشتری مداری را شرط اول شروع کار خود قرار داده و در تلاش است تا روز به روز با افزایش میزان کیفیت محصولات بر میزان رضایت مشتریان نیز بیفزاید.

جهت خرید از معتبرترین فروشگاه پارچه برزنتی کشور می توانید هم اکنون از طریق کارشناسان فروش این مجموعه سفارش خود را ثبت نمایید.