nokte-mohem-chador-berezenti-2

امروزه چادرهای زیادی در بازار وجود دارد، بنابراین ممکن است دشوار باشد که بدانید هنگام خرید چادر برزنتی اسکلتی به دنبال چه چیزی باشید. شما در ابتدا می خواهید نوع اردویی را که دوست دارید انجام دهید، آب و هوایی که به احتمال زیاد با آن روبرو خواهید شد و تعداد افرادی که معمولاً با آنها به اردو می روید را ارزیابی کنید. به دنبال ویژگی هایی باشید که به شما امکان می دهد سالهای زیادی از چادر خود استفاده کنید. بودجه خود را بدانید و پیش از موعد تصمیم بگیرید که چقدر توانایی پرداخت هزینه را دارید. وقتی دانستید که چقدر می توانید هزینه کنید، وقت آن است که ویژگی های چادر برزنتی اسکلتی در آن محدوده قیمت را تجزیه و تحلیل کنید.


۱۰ نکته مهم درباره چادر برزنتی اسکلتی را بدانیم

مهمترین نکته ای که باید در هنگام خرید چادر برزنتی اسکلتی جستجو کرد شامل: اندازه، نوع اسکلت، نوع پارچه، زیپ ها و نوع دوخت است.
۱- چادری با اسکلت آلومینیومی:
چادرها ممکن است دارای اسکلت فایبرگلاس باشند، اما شکننده هستند و احتمال شکستن آنها بیشتر است. اگر به یک اسکلت مناسب نیاز دارید بهتر است نوع آلومینیومی را انتخاب کنید که سبک و ضد زنگ است.
۲- چادری با پروانه بارانی مناسب:
بارانی چادر چتر چادر شماست. هرچه بزرگتر بهتر. به دنبال نوعی از بارانی بگردید که به خوبی از کناره های چادر پایین بیاید و ضد آب باشد.
۳- چادری با درزهای تا شده و دوخت دوتایی:
اگر بتوانید مواد را در دو طرف درز بکشید و دوخت ها را ببینید، این چادر نشت می کند. حتما از درزگیر در تمام درزهای چادر برزنتی اسکلتی استفاده کنید. یا اگر می خواهید این محصول را خریدرای کنید سعی کنید چادر دوخت مناسبی داشته باشد.
۴- چادری با کف ضد آب:
کف باید از مواد ضد آب ساخته شده باشد، و قبل از اینکه به دیواره های چادر نصب شود، باید چند سانتی متر از کناره ها بالا بیاید. آنها نباید داریا درز باشند تا آ به داخل چادر نفوذ نکند.
۵- چادری با دریچه سقف:
باز کردن دریچه در شب به ایجاد گردش هوا کمک می کند و میعان داخل چادر را از بین می برد.
۶- چادری با زیپ های سنگین:
شما زیاد داخل چادر خود خواهید بود و از آن خارج می شوید، بنابراین می خواهید زیپ هایی داشته باشید که استفاده مکرر از آنها را تحمل کند.

۷- وزن سبک و انعطاف پذیری بالا:
بهتر است هنگام انتخاب چادر برزنتی اسکلتی مدلی را انتخاب کنید که سبک و قابل حمل باشد تا بتوانید چادر را به هر جایی حمل کنید.
۸- جنس چادر:
چادر برزنتی اسکلتی از مواد مختلفی تولید می شود که مناسب ترین آن، پلی استر، پی وی سی و پلی اتیلن است. این مواد در برابر آب، نور آفتاب، مواد شیمیایی، پارگی مقاوم هستند و وزن سبک تری دارند. همچنین طول عمر بالایی دارند.
۹- ظرفیت چادر:
چادر برزنتی اسکلتی در ظرفیت های مختلفی تولید می شود به عنوان مثال، چادر ۲ نفره، چادر ۴ نفره، چادر ۶ نفره، چادر ۸ نفره، چادر ۱۰ نفره و چادر ۱۲ نفره. شما متناسب با نیاز خود می توانید آنها را انتخاب کنید.پ
۱۰- نسوز بودن چادر:
برخی از تولید کنندگان چادر برزنتی اسکلتی را از مواد نسوز و مقاوم تولید می کنند. این گونه از چادرهای برای مکان های مستعد آتش مناسب هستند.