ceiling-tarpaulin-price-list

لیست قیمت برزنت سقفی در تهران، با توجه به نوع و درجه کیفی پارچه تعیین می شود. برای خرید عمده بهترین کیفیت برزنت با مناسب ترین قیمت، همین حالا از وب سایت اقدام نمایید.

انواع برزنت سقفی مقاوم

همانطور که می دانید پارچه ها بر اساس جنس مواد اولیه و الیاف به کار رفته در آن ها، انواع مختلفی دارند که عبارتند از: نخی، پشمی، ساتن، کتان، حریر، جین، ریون، مخمل، موهر، جیر، ویسکوز، پلی استر، چرم، لاکرا، لینن، برزنت و ...
پارچه برزنت نوعی پارچه با الیاف سخت و ضخیم می باشد که با روکش یورتان یا پلاستیکی پوشیده شده است.
پارچه های برزنتی در انواع مختلف یک لایه تا شش لایه هستند که هرکدام قابلیت ها و کاربرد مخصوص به خود دارند. از مهمترین کاربردهای پارچه برزنتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:
چادرهای مسافرتی، پرده های عایق حرارت، روکش اتومبیل ها و وسایل نقلیه حمل بار، کاور اشیا، چتر، سایبان، انواع آلاچیق، سقف سالن های ورزشی و استخرها و ...
پارچه برزنت سقفی یکی از انواع برزنت می باشد که به دلیل استحکام زیاد و ویژگی های خاصی که دارد، برای مسقف کردن فضاهای باز و نیمه باز منازل، رستوران ها، مکان های تفریحی و اماکن ورزشی گزینه بسیار مناسبی است.
لازم به ذکر است که استفاده از پارچه برزنت سقفی در فضاهای نام برده شده، باعث می شود تا بتوان در شرایط آب و هوایی مختلف لذت کافی را از فضای آزاد برد.

ویژگی های پارچه برزنت سقفی

از مهمترین ویژگی های پارچه برزنت سقفی، می توان موارد زیر را نام برد:
دوام بالا و طول عمر زیاد
ضد آب و رطوبت
مقاوم در برابر شرایط جوی مختلف
جلوگیری از عبور نور شدید خورشید و اشعه UV
مقابله با طوفان و باد
وزن سبک و استفاده آسان
دارای رنگبندی متنوع
چادر برزنت سقفی در انواع مختلف، با کاربردهای متفاوت تولید می شود مثل برزنت پلی اتیلن، برزنت وینیل پلی استر، برزنت بوم و برزنت مش.
باید گفت که لیست قیمت برزنت سقفی بر اساس انواع ذکر شده و کیفیت برزنت، تعیین می گردد.

پیشنهاد برای مطالعه:

پارچه برزنت برای روکش قایق ها

پارچه برزنت نسوز چه نوع پارچه است؟

چگونه برزنت سقفی درجه یک بخریم؟

امروزه به علت کاربردهای متعدد پارچه برزنتی، بازار خرید عمده انواع برزنت سقفی در ایران بسیار داغ است.
برای خرید برزنت سقفی خوب باید به نکات زیر توجه نمود:
هنگام خرید تجزیه و تحلیل خصوصیات و ویژگی های برزنت و و انتخاب مناسب ترین نوع آن بر اساس نیاز، ضروری می باشد.
یکی از فاکتورهای مهم خرید برزنت، کیفیت آن می باشد. با خرید از نمایندگی ها و مراکز معتبر فروش پارچه برزنتی، از کیفیت پارچه اطمینان پیدا کنید.
قیمت برزنت سقفی از نکات مهم هنگام خرید است. با خرید مستقیم پارچه از کارخانه تولید کننده، قیمت آن به مقدار قابل توجهی کاهش می یابد.

بهترین لیست قیمت برزنت سقفی در بازار تهران

مرکز عمده فروش پارچه برزنتی با کارخانجات تولید کننده مستقیماً در ارتباط می باشد و به دلیل حذف واسطه ها و سودجویان، بهترین لیست قیمت برزنت را در اختیار خریداران عمده قرار داده است.

خریداران می توانند با مراجعه به وب سایت فروشگاه، پارچه برزنتی درجه یک و باکیفیت را در تناژ دلخواه سفارش دهند و در اسرع وقت تحویل گیرند.
برای اطلاع از لیست قیمت برزنت سقفی، از کارشناسان بخش فروش مشورت بگیرید و از قیمت روز محصولات آگاه شوید.