The-most-important-difference-between-transit-tents

 تولید کنندگان مدل های متفاوتی از چادر ترانزیتی را طراحی و تولید می کنند، که از مهمترین آنها می توان به برزنت وینیل، برزنت پلی استر، برزنت پلی اتیلن، برزنت پی وی سی، برزنت بوم و ... اشاره کرد.

در میان آنها برزنت نسبت به بوم در برابر رشد کپک مقاومت بیشتری دارد. کپک در محیط های گرم و مرطوب رشد می کند. خلاص شدن از شر کپک بسیار دشوار است، بنابراین بهتر است به طور کلی از رشد جلوگیری کنید. اما، هنگامی که شما با یک برزنت بوم کار می کنید، پیشگیری سخت است.

اما شما با انتخاب سایر پارچه برزنت ها مانند ونیل، پلی اتیلن و پی وی سی می توانید به آسانی به این موضوع مقابله کنید، برزنت ونیل، پلی اتیلن و پی وی سی بهترین گزینه برای افرادی است که قصد کار در محیط هایی را دارند که رشد کپک در آن بیشتر است.

 مهمترین ویژگی های انواع مختلف پارچه ترانزیتی

همانطوری که گفته شد پارچه ترانزیتی تنوع گسترده ای دارد مانند، برزنت وینیل، برزنت پلی استر، برزنت پلی اتیلن، برزنت پی وی سی، برزنت بوم، برزنت نانو و ... . هر کدام از آنها ویژگی های مخصوص به خود را دارند، به عنوان مثال، برزنت بوم یک پارچه قابل تنفس(هوا به آسانی از آن عبور می کند) است، در حالی که برزنت وینیل اینگونه نیست.

در نتیجه، برزنت بوم به اندازه برزنت وینیل گرمای خورشید را به دام نمی اندازد. با این حال، برزنت های وینیل معمولاً به کمک مواد خاصی پوشش داده می شوند تا در برابر اشعه UV خورشید آسیب نبینند.
گرما نباید روی هیچ یک از این چادرهای ترانزیتی تأثیر منفی بگذارد، اما اگر می خواهید از اشعه ماورا بنفش محافظت بیشتری کنید، بهتر است چادر ترانزیتی وینیل را انتخاب کنید.

 برزنت وینیل همچنین می تواند در برابر درجه حرارت بسیار سرد مقاومت کند و برای مناطق مختلف کشور ایده آل است.
چادر ترانزیتی به دلیل مقاومت زیاد در برابر باد، اغلب به عنوان روکش کامیون و تریلر استفاده می شوند. این ماده همچنین ضد شعله است، بنابراین در برابر آتش بسیار مقاوم است. خریداران این نوع از محصولات همواره به جنس چادر و قیمت آن توجه دارند.
قیمت یکی از مهمترین عواملی است که باید هنگام انتخاب چادر ترانزیتی مورد توجه قرار گیرد. قیمت ها بسته به اندازه و کیفیت چادرها ممکن است متفاوت باشند، اما به طور کلی برزنت های ضد آب، نسوز و مقاوم و گران تر از سایر برزنت ها هستند.

در میان انواع مختلف چادر ترانزیتی، برزنت نانو در واقع یکی از گرانترین برزنت ها در بازار است. با این حال، مهم است که در مورد قیمت مربوط به طول عمر مواد فکر کنید. بسیاری از مردم به دلیل دوام و مقاومت در برابر عناصر محیطی، مایل به پرداخت هزینه اضافی برای خرید برزنت های نانو هستند. 

پیشنهاد برای مطالعه:

پارچه برزنت برای روکش قایق

پارچه برزنت نسوز چه نوع پارچه ای است؟

فروش انواع مختلف چادر ترانزیتی

فروشگاه دنیای چادر یکی از محبوب ترین مراکز فروش در زمینه چادر ترانزیتی محسوب می شود. این شرکت محبوبیت زیادی در بین مردم دارد، و کیفیت محصولاتش بسیار بالا است که توانسته مشتریان زیادی را به خود جلب کند. همچنین چادرهای ترانزیتی این فروشگاه با قیمت مناسبی در بازار برای خریداران عرضه می شود.