kharid-kharkhane-tolid-parche-berezenti.jp_20210503-102611_1 خرید پارچه برزنتی
ما پارچه برزنتی را برای مشاغل بزرگ تر و مراکز فروش کوچک تر ارائه می دهیم. ما یکی از معدود شرکت هایی هستیم که محصولات خود را به صورت عمده و به قیمت تولیدی برای مشتریان عرضه می کنیم. برای خرید محصولات با کیفیت می توانید به کارخانه دنیای چادر واقع در کرج مراجعه کنید و یا محصولات ما را به صورت اینترنتی از وب سایت موجود سفارش دهید.

خصوصیات مهم پارچه برزنتی 

پارچه برزنتی دارای یک پوشش بسیار قوی و روکش دو لایه است. این گونه از برزنت ها دوام بالایی دارند و می توانند آب و هوای سخت را به خوبی تحمل کنند. این ماده به گونه ای طراحی شده است که در برابر اشعه ماورا بنفش مقاوم باشد و فشار وارده را به خوبی تحمل کنند.
پارچه برزنتی پلی اتیلن ضخامت قابل قبولی دارد و در برابر خراش و پارگی مقاومت می کند. همچنین، از آنجا که تحت اشعه ماورا بنفش قرار دارد، در مقایسه با سایر پارچه های پلاستیکی در برابر کپک مقاوم است. شما می توانید چنین برنتی را به رنگ های سفید، آبی، قهوه ای، سبز یا نقره ای تهیه کنید. شما می تواند هنگام کمپ زدن از این برزنت به عنوان یک چادر سایبان عالی برای محافظت در برابر عناصر محیطی مانند، باد و باران استفاده کنید.
پارچه برزنتی کمپینگ یکی از سبک ترین برزنت های موجود در بازار است. اندازه نازک آن برای افزایش انعطاف پذیری آن است. این ماده از مواد ضد آب و تحت اشعه ماورا بنفش ساخته شده است تا در برابر پوسیدگی، کپک و جمع شدن مقاومت کند. پارچه برزنت کمپینگ دارای یک بافت پلی اتیلن محکم است که لبه های آن با دوخت مناسب تقویت شده و دارای سوراخ های مناسبی است تا بتوان برای سفت کردن آن در برابر باد از طناب استفاده کرد.
پارچه برزنتی می تواند همه شرایط آب و هوایی را تحمل کند و می تواند برای پوشاندن یک قایق، خشک نگه داشتن هیزم یا به عنوان یک پناهگاه موقت و یا به عنوان روکش کامیون مورد استفاده قرار گیرد.

بهترین نوع برزنت پارچه برزنتی برای محیط باز

از آنجا که پارچه برزنتی بیشتر در فضای باز استفاده می شود، شما باید مدلی را انتخاب کنید که از مقاومت کافی برخوردار باشد تا در برابر تغییرات هوا مقاومت کند.

پارچه های برزنتی ساخته شده از مواد پلی اتیلن و PVC بهترین گزینه برای این کار هستند، آنها علاوه بر ضد آب بودن در برابر اشعه ماورا بنفش نیز مقاومت کافی را دارند. برزنت های پی وی سی نیز در دمای انجماد عملکرد خوبی دارند.
هنگام انتخاب پارچه برزنتی، اطمینان حاصل کنید که اندازه مناسبی را انتخاب کرده اید که پوشش کافی برای اهداف بیرون را ارائه دهد. برزنت ها در اندازه های مختلف موجود است و حتی می توان برخی از آنها را متناسب با نیاز خود سفارش دهید.

برای خرید پارچه برزنتی بهتر است به فروشگاه دنیای چادر واقع در کرج مراجعه کنید تا این محصول را با قیمت ارزان و مقرون به صرفه خریداری کنید.