arze-parche-berezent-cantineri
اکنون پارچه برزنت کانتینری در بسیاری از کاربردهای مختلف جایگزین برزنت های سنتی در صنایعی مانند، ساختمان، حمل و نقل و کشاورزی شده است. شما می توانید از این مواد به عنوان روکش، محصولات با ارزش استفاده کنید، زیرا آنها مقرون به صرفه، تطبیق پذیری بالا، انعطاف پذیری مناسب، وزن سبک، مقاومت بالا در برابر پارگی، مقاومت بالا در برابر حرارت، مقاومت در برابر نور آفتاب و مقاومت خوب در برابر مواد شیمیایی دارند.

عرضه پارچه برزنت کانتینری PVC یا پلی وینیل

PVC یا پلی وینیل کلراید رایج ترین پلاستیکی است که بیشتر افراد در ساخت و سازها و ساختمان ها و همچنین صنعت حمل و نقل از آن استفاده می کنند. همچنین از آنها به عنوان پوشش کامیون، قاب پنجره، ورق های سقف، کانال تهویه پی وی سی، کف، دیوار پوش، لوله فاضلاب، پرده جانبی، کابل ها، آب آشامیدنی و سایر موارد مختلف استفاده می شود. به این دلیل است که پارچه برزنت کانتینری PVC یا پلی وینیل جایگزینی خوب برای مواد سنتی مانند شیشه، لاستیک، چوب و فلزات هستند.
پارچه برزنت کانتینری PVC، اغلب ارزان تر، سبک تر است بوده و مزایای بی شماری را در اختیار دارد. همه کاره بودن یکی از خصوصیات مهم برزنت ها است، که به طراح اجازه می دهد در طراحی یا توسعه راه حل های محصول جدید از آزادی بالایی برخوردار باشد. مواد PVC یا پلی وینیل به عنوان مواد نوسازی و جایگزینی عمل می کنند. علاوه بر این، استفاده از مواد پارچه ای PVC یا پلی وینیل برای طراحی داخلی، قاب پنجره ها، بیلبوردها، سیستم های پساب یا آب شیرین و بسیاری از کاربردهای دیگر مناسب هستند.

مهمترین مزایای پارچه برزنت کانتینری PVC یا پلی وینیل عبارت است از:

نصب آسان
سبک بودن و انعطاف پذیری بالا مهمترین عامل در هنگام نصب آسان پارچه ها است که، برزنت کانتینری PVC این ویژگی را به خوبی دارا می باشد. می توان آن را به هر شکل برش داده و به راحتی در سبک های مختلف به هم متصل کرد. وزن کم این محصول مشکلات دست زدن را کاهش می دهد.
قوی و سبک وزن
مواد برزنت کانتینری PVC یا پلی وینیل دارای وزن سبک اما سخت و مقاوم در برابر عوامل بیرونی هستند که باعث می شود سرمایه گذاران از این نوع پارچه برای کارهای خود استفاده کنند.

مواد ایمن
یکی از مزایای بزرگ برزنت کانتینری PVC یا پلی وینیل نسبت به سایر مواد این است که بی خطر است. این ماده غیر سمی است و به همین دلیل استفاده از آن بی خطر است. در حقیقت، برزنت کانتینری PVC یا پلی وینیل یکی از پرکاربردترین مواد مورد استفاده در جهان است که ویژگی های آن کاملاً اثبات شده و آزمایش شده است. مواد برزنت کانتینری PVC یا پلی وینیل از استاندارد بین المللی بهداشت ، ایمنی در استفاده از محصول در کالاهای مصرفی برخوردار هستند.
با دوام

نکته خوب دیگر در مورد مواد برزنت کانتینری PVC یا پلی وینیل، دوام آن است. برزنت کانتینری PVC یا پلی وینیل مقاوم در برابر پوسیدگی شیمیایی، سایشاست.