kharid-parche-berezent-cantineri-4
شرکت دنیای چادر یک تولید کننده معتبر پارچه برزنت کانتینری و انواع روکش کامیون است. دفتر مرکزی این شرکت در کرج واقع شده است. دنیای چادر به خاطر محصولات عالی، تجهیزات پیشرفته تولید، توانایی نوآوری پیشرفته و قابلیت تحقیق و توسعه قدرتمند در بین همین شرکت های صنعتی معروف است. محصولات اصلی این شرکت انواع محصولات برزنتی پی وی سی ، پارچه های روکش شده پی وی سی ، برزنت پی وی سی ، مش پی وی سی و بنر پی وی سی فلکس و غیره است. محصولات دنیای چادر عمدتا در فضاهای بیرونی و داخلی ، چادر ، پارچه قایق ، پارچه بادی ، پوشش کامیون ، کیف ، پارچه مجرای هوا و همچنین حلال ، حلال محیط زیست ، چاپ UV و غیره استفاده می شود.

تولید کننده انواع پارچه برزنت کانتینری 

در حال حاضر شکت دنیای چادر دارای چندین خط تولید پارچه برزنت کانتینری، دستگاه ترمیم و ... است. عرض پارچه برزنت کانتینری تولیدی این شرکت در بهترین حالت خود به ۵.۱ متر می رسد. و این تنها شرکتی در کشور است که می تواند 5 میلی متر پارچه برزنت کششی PVC و ... را در کارخانه خود تولید کند.
رانندگی با کامیون می تواند یک کار خطرناک و دشوار باشد. انتظار می رود که رانندگان از محموله های خود مراقبت کنند. برای در امان نگه داشتن آن از هرگونه عنصر خارجی، داشتن روکش قابل اطمینان و بادوام کامیون پی وی سی برزنت از بهترین ارائه دهنده در صنعت مهم است.

ما خوشحالیم که طیف گسترده ای از انواع پارچه برزنت کانتینری پی وی سی با کیفیت بالا را ارائه می دهیم که نیازهای شما را برآورده می کند. شرکت های کامیون سازی به برزنت های کامیونی با کیفیت و بادوام نیاز دارند که بتواند برای مدت طولانی دوام داشته باشد. در شرکت ما ، مواد استاندارد ما برای کاورهای کامیون PVC یا پلی وینیل کلراید است. ممکن است احساس کنید این ماده لاستیک است، اما در واقع یک پلی وینیل کلراید با چگالی بالا است و در وسط آن نایلون مش قرار دارد تا از دوام و مقاومت بیشتری برخوردار شود. با توجه به ضخامت این گونه از مواد، می تواند در برابر تابش اشعه ماورا بنفش در برابر طولانی تر مقاومت کند، بنابراین طولانی تر و قوی تر است.

مزایای پارچه برزنت کانتینری 

صرفنظر از اینکه شما به چه چیزی نیاز دارید، ما در اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. ما پوشش های محافظ سفارشی را در اندازهای استاندارد و متناسب با نیازهای شما را تولید و عرضه می کنیم. صرف نظر از صنعتی که در آن فعالیت می کنید ، ما ده ها مدل پارچه برزنت کانتینری را در وزن های مختلف و با ماده محافظتی در اختیار داریم که دوام آنها بسیار زیاد است و متناسب با بودجه شما ارائه می شود. اگر به دنبال داشتن روکش کامیون هستید، بهتر است به فروشگاه دنیای چادر مراجعه کنید تا با قیمت ارزان پارچه برزنت کانتینری را خریداری کنید.