beregd55 فروش چادر برزنت کانتینری
فروش چادر برزنت کانتینری با بهترین کیفیت و قیمت روز در مرکز رسمی توزیع برزنت های درجه یک انجام می شود. بزرگترین تولید کننده داخلی در تهران برزنت کانتینری را با کیفیت تضمینی به صورت عمده و آنلاین به فروش می رساند.


ویژگی های انواع چادر برزنت کانتینری خوب

پارچه کانتینری نوعی برزنت درجه یک با جنس بسیار مرغوبی است که در برابر تمام عوامل طبیعی نظیر باد، باران، آتش، برف، ضربه، خراش و غیره مقاومت می کند.
این پارچه کانتینری را می توان در رنگ های متفاوتی چون نارنجی، آبی کاربنی و سفید تهیه کرد که از جمله رنگ بندی های خاص این پارچه باکیفیت است.
بافت برزنت کانتینری و جنس آن بر اساس نوع استفاده تعیین می گردد و در دو نوع پارچه برزنت یک رویه و کانتینر پارچه دو رو تولید می گردد.
برزنت های کانتینری یک رویه متشکل از یک لایه چرم مصنوعی و یک لایه پارچه هستند؛ اما پارچه برزنت دو رو از دو لایه چرم مصنوعی تولید می شود که دوام بیشتری به نسبت برزنت های یک رو دارد.
پارچه کانتینری با نام های دیگری مثل برزنت کانتینری، برزنت ترانزیتی، پارچه کانتینری، مشمع کانتینری، مشمع ترانزیتی و غیره شناخته می شود.
پارچه کانتینری با توجه به ویژگی های ساختاری که دارد به جهت ترانزیت نمودن بار ماشین مورد استفاده قرار می گیرد و علی رغم تمام مزیت های ذکر شده در برابر مواد شیمیایی، اسیدی و قلیایی هم مقاومت دارد و به دلیل وجود مواد UV در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید هم می تواند دوام داشته باشد و کپک نزند.
استفاده از چادر و یا روکش برای ماشین های باربری طبق قوانین الزامی می باشد که برزنت ها به نسبت سایر پارچه ها مناسب تر هستند و همچنین *قیمت چادر کانتینری در مرکز فروش چادر برزنت کانتینری نیز مناسب تر است.
به هنگام حمل مواد غذایی، وجود پارچه کانتینری خوب موجب می شود که باکتری ها و ویروس ها امکان نفوذ به داخل بار مواد را نداشته باشند و از نظر بهداشتی بودن به این بارهای انتقال داده شده کمک خواهد کرد.


زمینه کاربرد چادرهای کانتینری

چادر کانتینری همانگونه که از نام آن پیداست و در بالا نیز به آن اشاره شد، جهت ترانزیت نمودن بارهای ماشین های باری به کار می رود.
این پارچه مزیت های بی شماری دارد که موجب شد تا توجه صنایع دیگری چون صنعت کشتیرانی نیز به این پارچه جلب شود.
از کاربرد های پارچه یک کانتینری خوب می توان به موارد زیر اشاره نمود:
• کاور کردن لایه های دیواری
• جهت کاور نمودن سقف های تیرچه بلوک ساختمانی
• ایجاد اتاق های بسیار سبک چادری
• جهت پوشش دادن مخازن نگهداری و حفظ انواع مواد پرخطر شیمیایی و اسیدی
• پوشش دادن دیواره های خارجی، در مناطقی با رطوبت بالا
• انواع چادر و کاور ماشین ها
• ساخت انواع چادرهای سفری سبک، چادرهای کالسکه ای مانند و چادرهای بنری
• انواع سایه بان


مرکز رسمی فروش چادر برزنت کانتینری در تهران

تهران یکی از تولید کنندگان برتر تولید پارچه برزنت کانتینری در کشور است که به عنوان قطب برزنت شناخته می شود.
مراکز تولیدی معتبر داخلی در این شهر که از تولید کنندگان انواع برزنت درجه یک هستند، مدت هاست که پا به عرصه خرید و فروش اینترنتی گذاشته و با خدمات ویژه ای نظیر دسترسی سریع، درج کیفیت و قیمت چادر کانتینری، ثبت سفارش آنلاین و ... در حال فعالیت هستند.
مرکز فروش چادر برزنت کانتینری از اولین و مطمئن ترین های بازار تهران است که به عنوان یک مرجع رسمی با تولید محصولات باکیفیت مورد استقبال بازار داخلی قرار گرفت.

این شرکت با فروش چادر برزنت کانتینری درجه یک و ارزان قیمت باعث جلب رضایت مشتری و محبوبیت خود در بین مشتریان شده که هم اینک در سطر بهترین های تولید داخلی قرار گرفته است.