saghfisfsf5 برزنت سقفی درجه یک

برزنت سقفی درجه یک مستحکم از انواع برزنت های ضد آب و باکیفیتی است که در بزرگترین نمایندگی توزیع پارچه برزنت باکیفیت به صورت اینترنتی به فروش می رسد. 



انواع برزنت سقفی درجه یک

برزنت یک پارچه مستحکم، منعطف و ضد آب در صنعت نساجی است که به عنوان پارچه کاربردی شناخته می شود.
این نوع پارچه بافته شده از نخ های پنبه ای، پارچه برزنت پلی استر و پارچه برزنت پلی استر پنبه است که شامل لایه هایی چون یک لا پنج لا، سه لا دولا، سه لا سه لا ، سه لا شش لا می باشند.
برزنت ها در عرض ۱۰۰ سانتی متر، ۱۵۰ سانتی متر و ۲۰۰ سانتی متر تولید می گردند که البته این وزن و عرض بنا به درخواست مشتری می تواند تغییر کند پارچه و در عرض ها و وزن ها و رنگ های مختلفی تهیه گردد.
پارچه های برزنت سقفی درجه یک از بهترین نوع پارچه برزنت ها هستند که جهت انواع سایبان مورد استفاده قرار می گیرند.
برزنت های سقفی ضد آب و ضد حرارت می باشند و ضخامت کافی در برابر نفوذ سرما و گرما را دارند ناگفته نماند که جنس این پارچه ها تقریبا به صورت پلاستیکی است و در برابر آفتاب مقاومت خود را از دست نمی دهد.
این برزنت ها حتی در برابر رشد و تکثیر باکتری ها نیز مقاوم هستند که به پارچه های قابل تنفس هم شناخته می شوند.
از این پارچه در ساخت انواع سایبان برقی در مغازه ها، تراس ها، استخرها ، رستوران ها، چادر ماشین، روکش وسایل برقی، انواع کاور و غیره استفاده می شود.
در برزنت های سایبان، می دانیم که گاهی تابیدن نور مستقیم خورشید، گرد و غبار، باد، باران و ... باعث ایجاد مشکلاتی مخصوصا در مغازه ها و فروشگاه ها می باشد که در این صورت از این پارچه ها به عنوان سایبان استفاده می کنند.
این پارچه مانع از نفوذ آب باران، برف، نور خورشید و ... به داخل محل مورد نظر می شود و این مزیت های برزنت است که سبب محبوبیت فراوان آن در صنایع مختلف شده است.


چگونه بهترین برزنت سقفی با قیمت ارزان بخریم؟

برزنت سقفی درجه یک همانگونه که اشاره شد به جهت مسقف سازی و غیره مورد استفاده قرار می گیرد و از پارچه های محبوب خانواده برزنت ها محسوب می شود؛ چرا که این پارچه ضمن کاربرد در چادرهای سقفی در مصارف دیگری نیز به کار می رود.
کاربرد فراوان این پارچه در صنایع مختلف سبب فروش بالای و در نتیجه تولید بالای آن شده است، پس از این رو شرکت های زیادی اقدام به تولید انواع پارچه برزنت سقفی کرده اند.
مرکز *خرید برزنت سایبان از مراکز مطرح بازار تولید انواع پارچه برزنت می باشد که قیمت برزنت سقفی را به صورت رقابتی و اینترنتی به فروش می رساند.



نمایندگی فروش برزنت سایبان از درب کارخانه

امروز در اکثر فروشگاه های اینترنتی و یا حتی تبلیغات دیده و یا شنیده ایم که، همین حالا به جهت خرید مستقیم از درب کارخانه اقدام نمایید؛ بله این یک شعار نیست بلکه با وجود دنیای اینترنت دیگر دسترسی ها هم راحت می شوند.
نمایندگی فروش برزنت سقفی درجه یک از معتبرترین مراکز توزیع برزنت به صورت اینترنتی است که با این فروش اینترنتی سبب ارتباط مستقیم بین مشتریان و تولید کننده می شود.

با خرید برزنت سایبان به صورت اینترنتی به کیفیت و قیمت برزنت سقفی نیز دسترسی داشته باشید.