برخلاف تصور عامه، پارچه برزنت کانتینری از ملزومات مورد نیاز برای بسیاری از صنایع از جمله، صنعت حمل و نقل، صنعت ساخت و ساز، صنعت کشاورزی و ... به شمار می رود. پارچه های برزنتی معمولاً به عنوان روکش، مخصوصاً برای کامیون های حمل بار استفاده می شوند، اما برای اینکه بتوانید مناسب ترین پارچه برزنتی را متناسب با نیاز خود تهیه کنید نیاز به راهنمای خرید این محصول دارید. با ما همراه باشید تا در ادامه مطلب شما را با مدل ها و ویژگی های این محصول پر کاربرد آشنا کنیم.

راهنمای خرید پارچه برزنت کانتینری

بهتر است قبل از پرداختن و معرفی انواع مدل پارچه برزنت کانتینری تعریفی دقیق از آن داشته باشیم تا شما شناخت کافی در این خصوص داشته باشید. پارچه برزنت از نوعی الیاف مقاوم مانند، پلی استر، پلی اتیلن، بوم، پنبه، پلاستیک و ... تولید می شود. آنها بسیار انعطاف پذیر و سبک هستند، و همچنین در ضخامت های مختلف تولید می شوند. معمولا در صنایعی استفاده می شوند که نیاز به محافظت از باد، باران، رطوبت، نور آفتاب داشته باشند.

پارچه برزنت کانتینری در انواع مختلفی ساخته می شود، بیشتر تفاوت‌ها در چنین محصولاتی مربوط به نوع مواد به کار رفته برای ساخت آنها است. با اینکه پارچه برزنت محیطی کاملا امن برای شما و محصولات شما می سازد، اما بهتر است در هنگام خرید مدلی را انتخاب کنید که متناسب با نیاز شما باشد.
همانطوری که گفته شد پارچه برزنت کانتینری در مدل های مختلفی طراحی می شود و بسته به نیاز شما و نوع فضایی که قرار است در آن استفاده شود متفاوت است. معمولا در ایران طراحان با توجه به نیاز صنایع آن را طراحی و رنگ بندی می کنند. به عنوان مثال معمولا برای پوشش بار کامیون از پارچه های برزنت ضد آب، ضخیم، چند لا استفاده می کنند تا آسیبی به بار کامیون وارد نشود.
اگر شک دارید که کدام نوع پارچه برزنت کانتینری برای کار شما بهتر است، این اطمینان را به شما می دهیم که محصولات تولیدی دنیای چادر انتخاب مناسب تری است، به خصوص نوع ضد آب و ضخیم. محصولات این شرکت هم کاربردی تر بوده و هم استفاده از آن راحت تر است. این نوع برزنت کانتینری در رنگ بندی های مختلفی و به راحتی در اختیار شما قرار خواهند گرفت. این نکته را همیشه در ذهن خود داشته باشید که در زمان انتخاب و خرید این محصول کارشناسان ما همراه شما هستند و می توانید با آنها مشورت کنید تا مدل مناسبی از این محصول را خریداری کنید.

خرید بهترین نوع پارچه برزنت کانتینری

دنیای چادر بزرگترین تولیدی پارچه برزنت کانتینری در کشور است. شما می توانید با حداقل قیمت انواع مختلف برزنت کانتینری را از دنیای چادر خریداری کنید. برزنت کانتینری در اندازه ها و رنگ های مختلف موجود است، آنها دوام فوق العاده بالا و مقاوم در برابر پارگی هستند و برای بسیاری از صنایع کاربرد دارند. از مهمترین ویژگی این محصول می توان به قابلیت شستشو و مقاوم در برابر آلودگی یا آسیب باران یا رطوبت اشاره کرد