gheymat-parche-berezenti-kif-omde-joze

پارچه برزنتی کیف در انواع متنوعی در جهان تولید می شود، و مناسب با محیط و نیز متناسب با محلی که قرار است استفاده شود انتخاب می شود. آنها از قابلیت های فوق العاده خوبی برخوردار هستند به عنوان مثال، در برابر شرایط جوی نامناسب، در برابر آفتاب سوزان و حرارت، در برابر فشارهای کششی زیاد و ... بسیار مقاوم هستند. خرید پارچه های برزنتی کیف به صورت عمده نسبت به جزئی بهتر است، زیرا برای خرید عمده تخفیفات خوبی از طرف تولیدی و یا فروشنده داده می شود. 


انتخاب پارچه برزنتی کیف به صورت عمده

انتخاب نوع و نیز جنس پارچه برزنتی کیف می طلبد که در این کار تخصص و نیز مهارت داشته باشید، برای اینکه برخی از آنها برای مکان های خاص طراحی و ساخته شده اند و شاید نیازی نباشد که با هزینه های زیاد از آنها برای ساخت کیف استفاده کنید. پیشنهاد می کنیم همواره در این کار از افراد ماهر و متخصص و نیز با تجربه کمک بگیرید تا دچار اشتباه جبران ناپذیری نشوید.
حال در این بخش از مطلب قصد داریم به انواع پارچه برزنتی کیف موجود در جهان اشاره کنیم و سعی خواهیم کرد که با ویژگی های هر کدام از آنها تا حدودی آشنا شویم و در آخر بهترین آنها را برای شما پیشنهاد دهیم. پس با ما همراه باشید:

پی وی سی از محبوب ترین و نیز پر کاربرد ترین نوع پارچه برزنتی کیف است که در سراسر دنیا مورد استفاده سازندگان کیف به خصوص سازندگان کیف های رنگی و قابل چاپ قرار می گیرد. پی وی سی یا همان پلی وینیل کلراید را می توان یک ماده بافته یا غیر بافته تلقی نمود که از اوایل دهه ۱۹۶۰ وارد صنعت منسوجات شد و به عنوان مهمترین ماده برای پوشش لوازم و کالاها قرار گرفت.
پارچه برزنتی پی وی سی را می توان بهترین و مقرون به صرفه ترین جایگزین برای پارچه های سنتی کیف دانست، شما می توانید پارچه های برزنت پی وی سی را در رنگ ها و شکل های گوناگونی تهیه کنید، فقط کافیست به مراکز فروش دنیای چادر مراجعه کنید.
پارچه پلی استر با روکش پی وی سی نیز از دیگر پارچه های برزنتی کیف موجود در بازار است که قابلیت استفاده برای ساخت انواع مدل های کیف را دارد، عمر مفید آن ۱۰ تا ۲۰ سال است که بستگی به نوع استفاده شما دارد. علاوه بر این این نوع پارچه برای مخاطب بسیار مقرون به صرفه است. تولید آن از ۴۰ سال پیش کلید خورده و تا به امرون جزو پارچه ای بسیار کاربردی به شمار می رود.


قیمت پارچه برزنتی کیف به صورت جزئی 

قیمت پارچه برزنتی کیف بستگی به کیفیت و ویژگی های آن دارد. به عنوان مثال برزنت های قابل چاپ و مقاوم نسبت به دیگر پارچه های برزنت گران تر هستند. اما به طور کلی می توان گفت برزنت های کیفی قیمت ارزان تری دارند و طول عمر آنها نیز بیشتر است.
برای خرید ارزان تر پارچه برزنتی کیف، بهتر است از فروشگاه دنیای چادر دیدن کنید. این مجموعه برای خرید عمده پارچه برزنتی کیف تخفیفات خوبی در نظر گرفته است. شما علاوه بر خرید عمده می توانید پارچه های برزنتی را به صورت متری از این مرکز تهیه کنید.