hhth7779sff برزنت کانتینری تهران

بهترین قیمت برزنت کانتینری در تهران بسیار مقرون بصرفه و اقتصادی می باشد. مرکز فروش آنلاین برزنت تهران، محصول درجه یک خود را به قیمت باورنکردنی عرضه می کند.


ویژگی های انواع برزنت کانتینری

پارچه برزنت انواع بسیار متنوع و زیادی دارد که یک نمونه از آن برزنت کانتینری می باشد.
این نوع پارچه دارای ویژگی های منحصربفردی است که موجب می شود آن را به عنوان پارچه کاربردی استفاده کنند.
این پارچه نتیجه پیشرفت علم و صنعت پتروشیمی می باشد که مواد مختلفی را به این پارچه ها اضافه می کنند تا برای موارد مختلف قابل استفاده باشد.
در تولید این نوع برزنت، الیاف پلیمری و مواد صنعتی با هم ترکیب می شوند تا بهترین نوع برزنت را بر اساس نیاز مشتری بازار تولید کنند.
پارچه های برزنت کانتینری دارای ویژگی هایی مهمی مانند ضد پوسیدگی، ضد کپک، ضد اشتعال و ضد آب می باشند که سبب شده است که تا در صنایع مختلف از این پارچه استقبال زیادی به عمل آورند.
پارچه برزنت های کانتینری علی رغم سختی و مستحکم بودن، پارچه هایی بسیار منعطف و مقاوم به آب هستند که در برابر فشار هزار میلی متری آب مقاومت می کنند و آب را عبور نمی دهد.
این محصول با استفاده از مواد محلول ضد آب لاستیک، پلی وینیل، کلراید، سیلیکون، موم و ... خاص پوشش داده شده تا در برابر نفوذ آب و رطوبت مقاوم باشد.
انواع چادر برزنت کانتینری از نخ های پنبه ای، پلی استر و پلی استر پنبه ای تشکیل می شوند که هر چه قدر مقدار نخ پنبه استفاده شده در تار و پود چادر برزنت کانتینری بیشتر باشد مقاومت آن نیز بالاتر می رود.
انواع چادر برزنت کانتینری به دو نوع یک رو و دو رو تقسیم می شوند.
• برزنت کانتینری یک رو: در این نوع برزنت کانتینری یک طرف پارچه چرم مصنوعی و طرف دیگر آن پارچه ای می باشد که بسیار مستحکم است و علاوه بر استفاده برای کانتینرها برای احداث سایبان هم مورد استفاده قرار می گیرد.
• برزنت کانتینری دو رو: کانتینری های دو رو دو طرف آن ها از چرم مصنوعی می باشد که استقامت بسیار بالایی نسبت به برزنت یک لایه دارند و تریلرها بیشتر از آن استفاده می کنند.

کاربرد برزنت کانتینری کدام است؟

برزنت های کانتینری، همانگونه که از نام آن ها پیداست به جهت تولید چادر کانتینر و انواع ماشین های باری استفاده می شوند.
صنعت حمل و نقل یکی از صنایع مهمی می باشد که در حال فعالیت است و در این صنعت ماشین های باربری تماما طبق مقررات و قانون باربری می بایست از چادر جهت حمل کالا استفاده نمایند.
ممکن است بار ماشین مواد غذایی باشد یا لوازم و ... که در این صورت باید در برابر تمام شرایط و عوامل طبیعی حفظ گردد؛ پس چادرهای برزنتی نوعی پارچه بسیار مقاوم و مستحکمی می باشند که می توانند بار ماشین را حتی در مسافت های طولانی محافظت کنند.
برزنت های کانتینری جهت جلوگیری از گرم شدن کانتینر، عدم پوسیدگی و آسیب، جلوگیری از نفوذ باکتری ها استفاده می شوند.
این پارچه های مقاوم به صورت ضد آب و ضد رطوبت ساخته می شوند و ضخامت بالایی دارند و دلیل آن این است که برای تهیه آن از الیاف طبیعی و مصنوعی استفاده می شود.
این نوع برزنت بیشتر در عرض های 4 متر تولید و عرضه می شود و قابلیت انعطاف و فرم پذیری این پارچه مانند مقاومت آن بسیار بالا می باشد.
برزنت های کانتینری دارای تنوع رنگ بسیاری بوده و همچنین بسیار سبک و کم حجم هستند.
به دلیل ویژگی های فراوان پارچه کانتینری ها، از این پارچه در صنعت کشتیرانی نیز استفاده می کنند.
البته ناگفته نماند که این نوع پارچه را علی رغم موارد ذکر شده می توان به منظور برپایی انواع سقف های متحرک، برای پوشش فضاهای باز، مسقف کردن سوله، غرفه، انبار، حیاط، آلاچیق، سالن های ورزشی، سایبان ها، چتر و ... استفاده کرد.
نمونه پر کاربرد این پارچه، برزنت کانتینری پی وی سی می باشد که از آن برای دوخت چادر های امدادی و انواع کیسه خواب نیز استفاده می شود.
این پارچه ها در برابر خط و خش، ضربه و یخ زدگی، اشعه ماوراء بنفش، مواد اسیدی و بازی و اجسام برنده مقاوم هستند.


لیست بهترین قیمت برزنت کانتینری در بازار

آیا به دنبال خرید بهترین قیمت برزنت کانتینری هستید؟
آیا می دانید بهترین قیمت برزنت کانتینری در کجا عرضه می گردد.
همانگونه که مستحضر هستید، پارچه های برزنت کانتیتری دارای دو نوع یک رو و دو رو می باشند که بهترین قیمت برزنت کانتینری در این دو نوع با یکدیگر متفاوت می باشد و صد در صد برزنت های دو رو به دلیل مقاومت و کیفیت بالاتر قیمت مناسب تری را دارند.
از جهتی این‌ پارچه ها دارای یک لا، دولا، سه لا، پنج لا و شش لا و یا ترکیبی از آن ها می باشند که در عرض های مختلف عرضه می گردند؛ پس توجه داشته باشید که هر چقدر تعداد لایه های برزنت بیشتر باشد، این پارچه ها دارای مقاومتی بیشتری خواهند بود و در نتیجه بهترین قیمت برزنت کانتینری نیز طبق تعداد لایه های اضافه، افزایش خواهد یافت.
به یاد داشته باشید که انواع چادر برزنت کانتینری در وزن و تراکم تار و پود نیز با یکدیگر تفاوت دارند و باید در هنگام خرید برزنت کانتینری به این موضوع دقت کنیم چرا که تمامی این موارد بر قیمت بهترین برزنت کانتینری تاثیر می گذارند. اگر قصد اطلاع از لیست بهترین قیمت برزنت کانتینری را دارید با ما تماس حاصل فرمایید

فروش ویژه انواع برزنت کانتینری با کیفیت خوب

با پارچه برزنتی و مزایای آن آشنا شده ایم و می دانیم که بهترین قیمت برزنت کانتیتری به کیفیت آن بستگی دارد.
اما شاید از خود بپرسید بهترین پارچه برزنت کانتینری را از کجا می توان تهیه نمود؟
مرکز فروش انواع برزنت درجه یک، یکی از مراکزی می باشد که به عنوان برترین فروشنده پارچه برزنت کانتینری در کشور شناخته می شود و این شهرت و اعتبار به دلیل عرضه برزنت کانتینری ارزان قیمت و باکیفیت است.

اگر قصد خرید و یا اطلاع از بهترین قیمت برزنت کانتینری را دارید، با ما تماس حاصل فرمایید.