chador-berezenti-zed-ab

چادر برزنتی ضد آب را می توان بر اساس مواد ساختار آن و هدف مورد نظر به انواع مختلف تقسیم کرد. در ادامه مطلب سعی کرده ایم به مهمترین آنها اشاره کنیم تا بتوانید با آگاهی بهترین چادر برزنتی را برای خود انتخاب کنید.


انواع چادر برزنتی ضد آب موجود در بازار کدام است؟

همانطوری که گفته شد چادر برزنتی ضد آب در انواع مختلفی طراحی و تولید می شود که مهمترین آنها عبارت است از:
1. چادر برزنتی مش
2. بوم تارپ
3. چادر برزنتی پلی اتیلن
4. چادر برزنتی وینیل
۱- چادرهای برزنتی مش از مواد قابل تنفس ساخته شده است که باعث عبور نور خورشید، هوا و رطوبت می شود. این نوع چارها دارای لبه هایی هستند که به شما امکان می دهد آنها را ببندید. چادر های مش دارای دو لبه دوخت شده هستند. آنها در رنگ ها و اندازه های مختلف موجود هستند.

آنها برخی از اشعه ماورا بنفش خورشید را مسدود می کنند. چادرهای مش رنگی روکش دار حدود 55٪ از اشعه خورشید را مسدود نمی کند. پارچه های مشبک پلی اتیلن می توانند تا 90٪ از اشعه خورشید را مسدود کنند. بیشترین محافظت در برابر اشعه خورشید توسط چادرهای مش پلی پروپیلن است که تا 95٪ از اشعه ماورا بنفش خورشید را مسدود می کند.
چادرهای برزنتی مش به گونه ای ساخته می شوند که سوراخ های کوچکی بین نخ های پارچه وجود داشته باشند. از این رو، در مقایسه با سایر انواع چادرها مقاومت کمتری در برابر باد دارند. با این حال، این یک مزیت است که از چادر های مش برای حمل و نقل شن، شن و ماسه و سایر مواد در یک کامیون استفاده می شود. می توان آنها را روی تخت یک کامیون بست تا بار در زیر آن محکم شود. همچنین از آنها برای نگهداری آوار، روکش های استخر و برای پوشاندن بار کامیون ها استفاده می شود.
۲-چادر برزنتی پلی اتیلن:
چادرهای برزنتی پلی از پلی اتیلن ساخته می شود که یک ماده پلاستیکی است. می توان آن را از فرم های با چگالی بالا یا از فرم های با چگالی کم تهیه کرد. یک تار پلی استر که دارای وزن سبک است وزن کمتری دارد، دارای پوشش پلی اتیلن پائین تر و تعداد مش آنها کمتر است. تار پلی تار بالا سنگین تر است و دارای پوشش پلی اتیلن بیشتر و تعداد مش بیشتری است. تار پلی استیپ سبک برای پوشاندن وسایل برای مدت زمان کوتاه تر استفاده می شود در حالیکه برای یک استفاده طولانی مدت چادرهای پلی اتیلن پرکاربرد تر هستند.

چادر برزنتی ضد آب از نوع پلی اتیلن آنها برای پوشاندن موادی که در فضای باز و زیر آفتاب گرم قرار می گیرند ایده آل هستند. آنها از مواد با کیفیت بالا ساخته شده اند تا برای مدت طولانی دوام بیاورند. چادرهای پلی اتیلن برای پوشاندن وسایلی که به قابلیت تنفس نیاز دارند مناسب نیستند زیرا فضای کافی بین ذرات آن ها وجود ندارد تا بتواند هوا را عبور دهد.

فروش چادر برزنتی ضد آب

برای خرید انواع مختلف چادر برزنتی ضد آب با کیفیت و ارزان قیمت می توانید به فروشگاه اینترنتی دنیای چادر مراجعه کنید تا محصولات برزنتی دارای گارانتی و ضمانت خریداری کنید.