hgsgs4 برزنت کانتینری

خرید پارچه کانتینری با قیمت مناسب از مرکز فروش آن با بالاترین کیفیت و شرایط ویژه، به صورت کاملا آنلاین می تواند صورت بگیرد و در این راه هم فروشنده و هم خریدار سود خوبی را به دست بیاورند.

 پارچه کانتینری چیست؟

همان طور که مستحضر هستید پارچه هایی وجود دارد که در بازار با عنوان کانتینری به فروش می رسند و کاربردهای خاصی دارند.
این پارچه ها به دلیل دارا بودن ویژگی ها و مشخصات خاص و منحصر به فرد، کارایی ویژه ای هم دارند و اکثرا از این پارچه ها در مکان هایی استفاده می نمایند که می بایست آب به آن نفوذ ننماید.
پارچه برزنتی و یا پارچه کانتینری خاصیت ضد آب دارد و پارچه ی سنگینی به شمار می آید.
این نوع از پارچه در ابتدای به وجود آمدنش از بوم پنبه ساخته می شده اند و مورد استفاده ی ملوانان بوده است.
در حال حاضر پارچه های کانتینری از نوعی پلاستیک به نام پلی اتیلن تولید می شود و دوام بیشتری در آن ها مشاهده می گردد.
در صورتی که شما هم جزو افرادی هستید که از پارچه های کانتینری استفاده ی فراوان دارید، لازم است بدانید که یک پارچه ی متنوع می باشد و موارد استفاده ی آن نیز زیاد است و به موارد ذیل اشاره نمود:
1. به عنوان روکش های حمل و نقلی به جای چیزی مانند حصیر در اتومبیل های ریلی و کامیون ها
2. به عنوان محافظ و یا نوعی آستر در کامبون ها و خاورها برای قسمت بار خودرو
3. قابل استفاده در فضای باز به عنوان یک پوشاننده وسایل نقلیه و یا تجهیزات متفاوت
4. محافظت از کالاهای گوناگون در برابر برف، باران، گرد و غبار و موارد دیگر
5. مورد استفاده در روی زمین در زمان هایی که به عنوان اردو در جایی ساکن هستید و یا به عنوان پوششی که از ورود باران جلوگیری می کند.
6. بر روی داربست هایی که به عنوان مناطق کار به شمار می آیند در برابر جلوگیری از آسیب های جوی

ویژگی های برزنت کانتینری درجه 1

برزنت کانتینری درجه یک نیز از پارچه هایی به شمار می آید که دارای ویژگی های بسیار کارآمدی می باشد و استفاده از آن می تواند بسیاری از نیازهایمان را رفع نماید.
از جمله ویژگی های پارچه برزنت استاندارد می توان موارد ذیل را نام برد:
1. برزنت ها کاملا ضد آب می باشند.
2. دارای خاصیت انتی باکتریال هستند.
3. در برابر عوامل شیمیایی و فیزیکی از خود مقاومت خوبی را نشان می دهند.
4. عرض آن ها معمولا از 150 تا 200 سانتی متر و بر حسب نوع سفارش متغیر است.
5. رنگبندی این پارچه ها بسیار متنوع و زیاد می باشد.
6. دو طرفه می باشند و از هر دو طرف پارچه می توان استفاده کرد.
7. ضد یووی است و در برابر پوسیدگی نیز مقاوم هستند.
8. در مقابل گرما و آتش هم دوام خوبی دارند و گاهی حتی به عنوان پارچه های مخصوص ضد حرارت به کار برده می شوند.
شایان ذکر است که یک سری از ویژگی هایی که نام بردیم به صورت اختصاصی در پارچه پیاده می شوند و ویژگی اصلی پارچه های برزنت و کانتینری، ضد آب بودن آن ها می باشد که سبب معروفیتشان است.

لیست قیمت عمده برزنت کانتینری در بازار

برای به دست آوردن لیست قیمت عمده برزنت کانتینری می توان هم از طریق تولید کننده اصلی اقدام نمود و هم از طریق نمایندگی فروش پارچه برزنت این کار را انجام داد.
خرید پارچه کانتینری می بایست پس از دریافت و اطمینان از لیست قیمت درست و مناسب صورت بگیرد.
لازم به ذکر است که اگر شما قبل از ورود به کار پارچه، در مورد ویژگی ها و مشخصات آن اطلاعات کافی و لازم را به دست بیاورید، این توانایی در شما ایجاد خواهد شد که به راحتی قیمت مناسب آن را در بازار بیابید که با کیفیت پارچه همخوانی لازم را داشته باشد.
دریافت لیست قیمت از خود تولید کننده می تواند به صورت آنلاین نیز انجام شود و همین مورد از طریق نمایندگی آن ها در بازار هم امکان پذیر می باشد.
اما لازم است که از رسمی و معتبر بودن نمایندگی اطمینان کامل حاصل نمایید و به کارشناسان فروش مجموعه ی مورد نظر پیام بدهید و درخواست لیست قیمت خود را ارسال نمایید.

چگونگی سفارش خرید پارچه کانتینری ارزان قیمت

جهت سفارش خرید پارچه کانتینری می توانید از چند روش اقدام نمایید.
یکی از این روش ها مراجعه ی مستقیم به درب کارخانه ی تولید کننده می باشد که این مورد نیز می تواند علاوه بر زمان بر بودن برای فرد، هزینه ی زیادی هم جهت رفت و آمد، همچنین حمل و نقل در پی داشته باشد.
این مورد در حالی است که واسطه ها کاملا حذف شده اند و قیمت نهایی پارچه برای افراد به عنوان بهترین قیمت موجود شناخته شده است.
روش دیگر خرید و سفارش پارچه کانتینری درجه یک اقدام از طریق آنلاین می باشد که شما با دسترسی داشتن به اینرتنت این امکان را دارید که تمامی محصولات مورد نیازتان را از طریق وبسایت ها سفارش بدهید و خریدهایتان را ثبت نمایید.
این روش نیز به تازگی در ایران طرفداران زیادی پیدا کرده است و افراد زیادی برای انجام خریدهایشان به این روش روی آورده اند.
در صورتی که تمایل به خرید ارزان قیمت دارید لازم است تا تمامی سفارشاتتان را به صورت مستقیم از کارخانه انجام بدهید که واسطه و دلالی در آن حضور نداشته باشد.
خرید از طریق اینترنت می تواند مزایای زیادی برایتان داشته باشد که از آن جمله عبارت است از عدم محدودیت خریداران از نظر زمانی و مکانی، خریدار می تواند در هر زمانحتی در زمان های غیر اداری نسبت به خرید روی آورد و یا این که در مکانی غیر از مکان فروشنده این کار را انجام بدهد.
نمایندگی های برخی از کارخانه ها هم وبسایت هایی را راه اندازی نموده اند و بر آن اساس به فروش هرچه بیشتر تولیدات کارخانه ها دست زده اند که علاوه بر دارا بودن سود برای خود نماینده، محصولات کارخانه هم فروش بالاتری را تجربه می نمایند.
در این میان دقت فراوان داشته باشید تا وبسایت ها دارای نشان استاندارد باشند و از همه نظر امنیت کافی دارا باشند و به طور رسمی فعالیت نمایند تا درگیر افراد کلاهبردار نشوید.