gheymat-omde-parche-cantineri-tehran-1
قیمت پارچه کانتینری در بازار تهران بسیار مقرون بصرفه و اقتصادی است. دسترسی آسان به دنیای چادر دیگر یک رویا نیست، بلکه این مرکز پارچه کانتینری درجه یک را به صورت عمده و اینترنتی عرضه می کند.
با توجه به اینکه زندگی بشر روز به روز در حال پیشرفت و گسترش است، نیاز به تمامی اقلام در زمینه های مختلف افزایش می یابد.
هوش و ذکاوت انسان و علم تکنولوژی که خود حاصل تامل و ایده بشر است، دست در دست یکدیگر داده تا این نیاز وسیع را برطرف سازند.
پارچه کانتینری که از خانواده ی برزنت ها به شمار می رود نتیجه ی این پیشرفت و تجربه بسیاری از متخصصین است که هم اینک توانسته سهم عمده ای از بازار را به خود اختصاص دهد.
این پارچه دارای ویژگی های بسیاری می باشد که این مزیت ها آن را از دیگر پارچه های صنعت نساجی متمایز کرده است.
در ادامه توضیحاتی در مورد پارچه کانتینری، مشخصات چادر کانتینری، مصارف دیگر پارچه کانتینری و قیمت خرید پارچه کانتینری در بازار ایران را ارائه خواهیم داد.

پارچه کانتینری چه ویژگی هایی دارد؟

پارچه کانتینری، نوعی برزنت مستحکم، مقاوم و ضد آب است که جهت روکش و چادر کانتینری کاربرد دارد.
این نوع برزنت معمولا به صورت ۱ لایه ، ۲ لایه و ۳ لایه تولید می شود که اما مقاومت هر یک از این موارد بر حسب افزایش لایه بیشتر خواهد بود.
داشتن وزن سبک از ویژگی های منحصربفرد این پارچه است که سبب شده گزینه مناسبی برای دوخت چادر کانتینر باشد؛ زیرا وسایل نقلیه سنگین به دلیل جابه جایی بار امکان استفاده از روکش های سنگین فلزی را ندارند.
همانطور که می دانید پارچه کانتینر به عنوان روکش ماشین استفاده می شود و ممکن است بار بعضی از ماشین ها مواد غذایی و یا پوشاک باشد، در این صورت روکش ماشین باید عایق رطوبت بوده و در برابر حرارت نیز مقاومت نشان دهد، که ضد آب و ضد حرارت بودن از خاصیت های اصلی پارچه های برزنتی به شمار می رود.
حتی غیر قابل اشتعال بودن یا نسوز بودن از مزایای دیگر پارچه کانتینری درجه یک پر کاربرد و اقتصادی است که علی رغم موارد ذکر شده در برابر اشعه یو وی اشعه ماوراء بنفش خورشید نیز مقاومت دارد.
تمام این مزیت ها واسطه ای هستند برای کاربرد این پارچه مقاوم‌ در مصارف دیگری چون صنعت کشتیرانی، حمل و نقل ریلی و حمل بار با قطار، روکش بار در صنایع مختلف مانند کشاورزی و دامپروری، چتر و سایبان، چادر های مسافرتی و کمپینگ، روکش استخر های روباز، سایبان مغازه و فروشگاه و ...
تنوع این پارچه در طرح و رنگ بندی محدود است؛ چرا که بیشتر بر کیفیت پارچه کانتینری توجه شده است و کاربرد آن نیز به جهت همین مزیت مهم آن می باشد.
همچنین مشمع کانتینری در برابر عوامل شیمیایی و فیزیکی مثل اسیدهای قلیایی از خود مقاومت نشان می دهد و دارای خاصیت آنتی باکتریال و ضد کپک است.

چطور می توان پارچه کانتینری ارزان و باکیفیت خرید؟

آیا به دنبال راهی هستید که با مناسب ترین قیمت پارچه کانتینری را خریداری کنید؟
قبل از پاسخ به این سوال باید گفت که مراکز زیادی هم اکنون در بازار پارچه کانتینری فعالیت می کنند که البته فعالیت بدین معنا نیست که ما صرفا فقط خرید و فروشی را انجام دهیم. یک شرکت موفق مرجعی است که بتواند محصولی باکیفیت و قیمت مناسب را به مشتری ارائه دهد و همچنین علی رغم موارد ذکر شده شان مشتری را حفظ کند و همه این موارد با یک هدف و تنها جلب رضایت مشتری باشد.
مجموعه دنیای چادر به عنوان مرکزی معتبر و مطمئن سال های زیادی است که به جهت رفع نیاز بازار خدمت می کند.
این مرکز می تواند گزینه مناسبی برای خرید عمده پارچه کانتینری باشد.
اما راه های ارتباطی با این مرکز که یک مراجعه حضوری و دومین روش خرید اینترنتی و آنلاین از دنیای چادر است.
توجه داشته باشید که با پیشرفت های قابل چشمگیر امروزه و دگرگونی روش های خرید و فروش، روش دوم یک راهکار هوشمندانه به جهت خرید مستقیم و بی واسطه با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت پارچه کانتینری است.


لیست قیمت پارچه کانتینری در تهران

از آنجایی که این مرکز، به عنوان بزرگترین شرکت تولید و فروش پارچه کانتینر در کشور است و تولیدات خود را به صورت عمده عرضه می کند، پس صد در صد مشتریان این مجموعه نیز قصد خرید عمده انواع پارچه کانتینر را دارند. البته ناگفته نماند که مشتریان، غالبا به دنبال خرید عمده و متراژ بالای پارچه کانتینری، با قیمت متناسب و کیفیت بالا هستند.
بی شک می دانید که هیچ مرکزی، باکیفیت ترین محصولات خود را با قیمت خیلی ارزان عرضه نمی کند، بلکه به نسبت مراکز دیگر که این امر جنبه رقابتی دارد قیمت محصول تولید شده شرکت خود را کمی از حد معمول پایین تر به فروش می رساند.
این مجموعه نیز جزو مراکزی است که هم کیفیت و هم قیمت پارچه کانتینری آن کاملا رقابتی بوده و به نسبت سایر مراکز منصفانه تر می باشد.
برای خرید و یا دسترسی به لیست قیمت پارچه کانتینری در تهران با ما تماس حاصل فرمایید.


بزرگترین مرکز پخش پارچه برزنت کانتینری عمده

بزرگترین مرکز پخش پارچه برزنت کانتینری، بهترین پارچه کانتینری را با قیمت اقتصادی و به صورت اینترنتی به فروش می رساند.
این مجموعه که یکی از برترین شرکت های تولید انواع پارچه برزنت در کشور می باشد، سال های زیادی است که در کنار صنایع کاربرد پارچه کانتینری فعالیت می کند و حتی توانسته است با نام دنیای چادر در میان بهترین تولید کنندگان داخلی قرار بگیرد.
کیفیت و قیمت پارچه کانتینری این مجموعه رقابتی بوده و حتی تمامی اطلاعات مربوط به پارچه کانتینری درجه یک این شرکت در سایت درج شده است.

مشتریان قبل از انجام خرید می توانند به مقایسه کیفیت و قیمت پارچه کانتینری بپردازند و بعد با آگاهی کامل خرید کنند.