chador-nasooz.jpg چادر نسوز
با توجه به اهمیت عرضه چادر نسوز در سراسر کشور و همچنین رونق در خرید و فروش این محصول، نمایندگی های زیادی در شهرهای؛ تهران، کرج و دیگر شهرها وجود دارند که این محصول را به را در بازار برای مشتریان عرضه می کنند. چادرهای نسوز این روزها کاربرد زیادی پیدا کرده و طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارند، شما می توانید برای تولید انواع روکش ها، سایبان ها و مهمتر از همه تولید چادرهای مسافرتی از این محصول استفاده کنید.

چادر نسوز چیست؟

چادر نسوز را از پارچه های مقاوم در برابر حرارت تولید می کنند، یکی از متداول ترین آن استفاده از الیاف فایبرگلاس است که تا حد زیادی در برابر حرارت مقاوم است. این پارچه با نام برزنت فویدار نیز شناخته می شود. از دیگر چادر های نسوز می توان به چادرهای سیلیکونی اشاره کرد که قادر است درجه حرارت بالا را به خوبی تحمل کند.

ویژگی های چادر نسوز عبارت است از؟
• جلوگیری از اشعه یو وی خورشید
• مقاومت بالای حرارتی نسبت به سایر پارچه های برزنتی
• مناسب برای عایق کاری
• مقاوم در برابر خوردگی
برای خرید انواع چادر نسوز به راحتی می توان به مراکز خرید مانند فروشگاه دنیای چادر و دیگر مراکز در سراسر کشور مراجعه کنید و متناسب با نیاز خود بهترین و ارزان ترین آن را تهیه کنید. چادرهای نسوز یکی از وسایل حیاتی در صنایع مختلف مانند حمل و نقل، ساخت و ساز و ... هستند که از ابتدای زمان مورد استفاده قرار گرفته اند. آنها در انواع طرح ها و شکل ها تولید می شوند. چادرهای نسوز برای هر صنعتی که به نوعی با حرارت ارتباط دارند ضروری است زیرا به شما کمک می کنند با استفاده از آن از بروز حوادث جبران ناپذیر جلوگیری کنید.
عرضه چادر ضد آب و نسوز به قیمت تولیدی در فروشگاه دنیای چادر. این نوع چادرها ساخته شده اند تا به عنوان روکش استفاده شوند. آنها با استفاده از یک ماده مخصوص ساخته شده اند که عبور هرگونه آب، نور، و رطوبت و همچنین حرارت را امکان ناپذیر کنند. مردم می توانند از طریق آنها از محصولات خود محافظت کنند. آنها ضد آب هستند و در برابر حرارت مقاومت می کنند. این امر آنها را برای پوشاندن بار کامیون، محصولات کشاورزی و ساختمانی در زمستان ها مناسب می کند.
با سردتر شدن دما می توان از آنها برای پوشاندن پاسیو یا عرشه نیز استفاده کرد. دوام آنها به دلیل ضخامت ۲۰ میل است.

مهمترین خصوصیات چادر نسوز

مهمترین خصوصیات چادر نسوز این است که در برابر حرارت مقاومت کند، البته توجه داشته باشید که میزان دوام و مقاومت پارچه متفاوت است، هدف از مقاومت در برابر حرارت صرفا حرارت های نسبتا کم است، این گونه از چادر ها در مکان هایی که در معرض آتش سوزی قرار دارد استفاده می شوند و مناسب ترین گزینه برای این کار می باشند.

اگر نیاز به این نوع چادر دارید، بهتر است به فروشگاه دنیای چادر سر بزنید، تنوع محصولات این فروشگاه به قدری بیشتر است که دست خالی بر نخواهید گشت. در ضمن تمامی محصولات با ضمانت معتبر ارائه می شود.