brz111

پارچه برزنت ضد آب درجه یک و ارزان را می توانید به صورت عمده از طریق وبسایت تخصصی ما تهیه کنید و با بالاترین کیفیت ممکن محصولات سفارشی خود را تحویل بگیرید و مورد استفاده قرار بدهید.

همه آنچه از پارچه برزنت باید بدانید


لازم به ذکر است که کارخانه های تولید پارچه، پارچه های گوناگون با ویژگی های متفاوت را مورد تولید قرار می دهند که از هرنوع پارچه ای نیز در جهت تولید یک محصول خاص بهره برده می شود.
پارچه های برزنت یکی از انواع پارچه هایی هستند که با مشخصات و ویژگی های متنوعی مورد تولید قرار می گیرند و طرفداران خاص خودش را دارد.
جالب است بدانید که خود پارچه های برزنت هم انواع مختلفی دارند که بر اساس نوع محصولی که قصد تولیدش را داریم می بایست از یک نوع استفاده نماییم تا محصول به صورت صد در صدی نیاز مشتری را رفع نماید.
برزنت ها پارچه های بسیار سخت و محکم و در عین حال ضخیمی هستند که در کنار تمامی این موارد که بیان شد، منعطف و ضد آب می باشند، برزنت ها را می توانید به دو صورت پنبه و پلی استر پنبه در بازار بیابید.
پارچه های برزنت را معمولا در عرض های بین 100 سانتی متری تا 200 سانتی متر تولید می کنند که از هر عرضی برای محصول خاصی بهره برده می شود و کارایی خاص خودش را دارد.
از بین تمامی مدل های پارچه ی برزنت، دو مدل وجود دارد که از پرفروش ترین و به عبارتی پرمتقاضی ترین پارچه های برزنت می باشند که تحت عنوان برزنت های کانتینری و ترانزیتی مورد خرید و فروش قرار می گیرند که از مصارف گسترده ای هم برخوردار هستند.


پارچه برزنت ضد آب درجه یک چه مشخصاتی دارد؟


همان طور که می دانید پارچه های برزنت هم مانند سایر پارچه ها دارای ویژگی ها و مشخصات خاصی می باشند که این موارد در انواع باکیفیت و درجه یک با مواردی که کیفیت پایین تری دارند نیز فرق می کند.
از جمله ویژگی های پارچه برزنت ضد آب درجه یک می توانیم موارد ذیل را نام ببریم که عبارت هستند از:
1. برزنت ها در مقابل های کشش های سطحی و نقاط شکست مقاومت بسیار بالایی دارند.
2. عوامل شیمیایی مانند محیط های اسیدی و یا باز تأثیر زیادی بر برزنت ها ندارند و پارچه های برزنت در برابر این عوامل مقاومت خوبی را از خودشان نشان می دهند.
3. می توان اذعان داشت که از انعطاف پذیری خوبی برخوردار هستند و نوع فرم دادن به این پارچه ها بسیار راحت می باشد.
4. برزنت ها را در ضخامت های گوناگونی مورد تولید قرار می دهند و به همین دلیل است که قیمت آن ها متفاوت می باشد و می توان گفت که وزن آن ها تقریبا کم است.
5. نکته ای که بسیاری از خریداران به آن توجه می کنند این است که از هر دو طرف برزنت امکان استفاده دارند و می توانند به اشکال گوناگون از آن ها بهره ببرند.
6. قابلیت ضد آتش بودن نیز یکی دیگر از ویژگی های برزنت است که سبب می شود تا دایره ی تولید محصولات با این پارچه بیشتر و بزرگتر شود.
در مورد ضد آب بودن اگر بخواهیم صحبت کنیم باید بگوییم که پاره های برزنت کلا ضد آب می باشند و یکی از خصوصیاتی است که به صورت صد در صد در این پارچه ها وجود دارد و عامل اصلی فروش آن ها نیز همین واترپروف بودنشان می باشد.




چگونه برزنت ارزان و باکیفیت بخریم؟


برای خرید برزنت های ارزان و باکیفیت لازم است تا با مشخصات و ویژگی هایی که این پارچه ها دارا هستند آشنا شویم و سپس بر آن اساس اقدامات لازم را انجام دهیم.
برای خرید برزنت ها روش های زیادی وجود دارد که از مهم ترینشان این است که به صورت مستقیم از تولید کننده خریدهای خودتان را ثبت نمایید.
در این روش که حتما محصولات را به صورت مستقیم خریداری کنید این مزیت وجود دارد که دیگر واسطه و دلالی در کار نیست و می توانید محصول را با قیمتی بسیار مناسب تر از قیمت موجود در بازار تهیه فرمایید.
اگر قیمت برزنت های موجود در بازار با قیمت محصولاتی که به صورت مستقیم از کارخانه خارج می شوند را مقایسه کنید، متوجه می شوید که تفاوت قیمت بعضا فاحشی در کار است.
یکی از روش های خرید به این صورت است که شما به شکل حضوری به درب کارخانه و یا نمایندگی فروش آن مراجعه می کنید و تمامی سفارشات خودتان را درخواست می دهید که این روش مزایا و معایب بی شماری دارد.
از مهم ترین مزایای این روش این است که قیمت مناسبی برای مشتری در پی دارد و از معایب آن هم می توان به زمان زیادی که فرد باید صرف کند تا به محل مورد نظر برسد و یا هزینه هایی که در این راه می بایست انجام دهد اشاره کرد.
روش دیگر این است که به صورت آنلاین از وبسایت هایی که کارخانه ها و نمایندگی هایشان برای خودشان راه اندازی کرده اند تمامی سفارشات را ثبت نمود که مزایای این روش بیشتر از روش قبلی است.
خرید آنلاین امروزه بسیار روی بورس است و توجه ویژه ای به آن شده است و افراد زیادی هستند که با استفاده از این راه خریدهای خود را درخواست می دهند و از رضایت کافی هم برخوردارند.


خرید عمده انواع پارچه برزنت با قیمت درب کارخانه


برای خرید عمده پارچه برزنت ضد آب درجه یک به صورت عمده، فرد می تواند به شکل مستقیم به کارخانه مراجعه کند و یا این که از طریق نمایندگی که خود کارخانه به صورت رسمی اعلام می نماید و فعالیت آن زیر نظر کارخانه است، اقدامات لازم را انجام بدهد.
در خریدهای عمده اصولا پیشنهاد می شود که از طریق تولید کننده اقدام شود تا قیمت نهایی برای فرد خریدار به صرفه تر باشد و بتواند به راحتی با پرداخت قیمت کمتری نسبت به بازار، سود بالاتری را نصیب خودش کند.
کارخانه ها نیز معمولا برای خریدارانی که مستقیم به خود آن ها مراجعه می کند مزایایی ویژه در نظر می گیرند که بتوانند خریدار را قانع کنند که این شکل خرید به صرفه تر است.
بیشتر در جهت این که پای واسطه و دلال از این بازارها کوتاه شود بهترین کار همین خرید به شکل مستقیم از تولید کننده می باشد تا ثبات قیمتی ایجاد شود.