zam1

قیمت پارچه برزنت نظامی با توجه به جنس الیاف به کار رفته در آن، متفاوت می باشد. مشتریان عزیز می توانند پارچه برزنت نظامی درجه یک را، با بهترین قیمت موجود در بازار تهران تهیه نمایند.

پارچه برزنت نظامی و کاربردهای آن

صنعت بافندگی و نساجی، به عنوان یکی از قدیمی ترین صنایع دستی بشر به شمار می رود. دستگاه های اولیه بافندگی کمک چشم گیری به صنعت ریسندگی و بافندگی کرده اند و امروزه از مکانیزم آن ها در دستگاه های جدید استفاده می شود.
تاریخچه پارچه بافی در ایران به هزاران سال قبل از میلاد باز می گردد. ابتدایی ترین وسیله پارچه بافی که الیاف را به نخ تبدیل می کرد، دوک نخ ریسی بود.
در گذشته برای بافتن پارچه از الیاف طبیعی مانند پنبه، ابریشم، کتان و کنف استفاده می شد. امروزه علاوه بر الیاف طبیعی، الیاف مصنوعی نیز مثل نایلون، پلی استر و غیره در تولید پارچه کاربرد دارند.
پارچه ها بر اساس جنس مواد اولیه و کاربرد، انواع گوناگونی دارند. از جمله مهم ترین آن ها عبارتند از:
نخی، ساتن، حریر، جین، کتان، مخمل، موهر، جیر، پشمی، ویسکوز، پلی استر، لاکرا، لینن، چرم، ریون، برزنت و ...
برزنت یک نوع پارچه با روکش یورتان یا پلاستیکی است که دارای الیاف سخت و ضخیم می باشد.
پارچه های برزنتی در انواع و قابلیت های مختلف، از یک لایه تا شش لایه هستند که هرکدام کاربرد مختلفی دارند. از مهمترین کاربردهای پارچه برزنتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:
چادرهای مسافرتی، پرده های عایق حرارت، روکش اتومبیل ها، کاور اشیا، چتر، سایه بان، لباس نظامی و ...
پارچه برزنت در صنایع دفاعی و نظامی بسیار کاربرد دارد و از مهم ترین کاربردهای آن می توان موارد زیر را نام برد:
• لباس پرسنل افراد نظامی
• یونیفرم سربازان
• استتار وسایل نقلیه نظامی مانند تانک
• استتار تجهیزات نظامی
• روکش و کاور اسلحه، کوله پشتی و ...
پارچه برزنت نظامی با توجه به ساختار محیط و نوع ارگان در طرح های ساده، چریکی، پلنگی، کامپیوتری و گیاهی تولید می شوند.
رایج ترین طرح پارچه نظامی طرح چریکی و کامپیوتری (دیجیتالی یا شطرنجی) می باشد که در سایز ریز و درشت و با رنگبندی مختلف تولید می شوند.

پارچه برزنت نظامی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

لازم به ذکر است که پارچه های نظامی با توجه به نوع ارگان، عملیات، پست سرباز، شرایط آب و هوایی و پوشش گیاهی می بایست دارای ویژگی های به خصوصی باشند.
همانطور که میدانید از مهم ترین مشخصه های لباس نظامی برای سربازان، استحکام بالا در عین سبک وزن بودن آن است. با توجه به این موضوع بهترین پارچه ها برای مصارف نظامی ترگال، کجراه، کتان و برزنت می باشند.
پارچه های کجراه، ترگال و کتان به دلیل سبک بودن بیش تر در دوخت لباس نظامی مورد استفاده قرار می گیرند.
از آن جایی که در نیروهای نظامی، استتار از اهمیت ویژه ای برخوردار است، پس طرح پارچه باید به گونه ای باشد که به بهترین نحو بتوان آن را مورد استفاده قرار داد.
از پارچه برزنت معمولاً برای استتار و کاور سلاح، کیف، کوله پشتی و ماشین های نظامی استفاده می شود.
ویژگی های کلی پارچه برزنت نظامی با کیفیت عبارتند از:
• استحکام بالای پارچه
• ثبات رنگ چاپ هنگام شست و شو
• استقامت بالا در برابر نور آفتاب
• مناسب بودن قیمت پارچه
• انعطاف پذیری بالا
• ضد آب و رطوبت



قیمت پارچه برزنت نظامی در بازار تهران

شایان ذکر است که به دلیل اهمیت پارچه های برزنتی در صنایع نظامی و ارتشی، کارخانه های نساجی و تولیدی پارچه در صدد دوخت و عرضه پارچه برزنت نظامی بر آمدند.
به جرئت می توان گفت که ایران در زمینه تولید پارچه نظامی یکی از بزرگترین و عمده ترین تولید کنندگان این محصول در خاورمیانه محسوب می شود و بخشی از تولیدات خود را به سایر کشورها نیز صادر می کنند.
شهرهای یزد و اصفهان از کارخانجات نساجی زیادی برخوردارند و به عنوان قطب های اصلی تولید پارچه به حساب می آیند.
انواع پارچه برزنت نظامی در مدل ها و طرح های مختلف از قبیل پلنگی، چریکی و کامپیوتری در اکثر شهرهای ایران توزیع شده و به فروش می رسد. قیمت این پارچه در بازار تهران با توجه به نوع، ضخامت، کیفیت چاپ، طرح و سابقه شرکت تولید کننده متفاوت می باشد.

مرکز فروش ویژه پارچه های برزنتی درجه یک

این روزها با توجه به ازدیاد جمعیت در کلان شهرها و افزایش حجم ترافیک، مردم ناچار به صرف وقت برای رفت و آمد و تردد می باشند. از طرفی ترافیک و شلوغی زیاد باعث ایجاد ناراحتی های عصبی و پرخاشگری در بین مردم می شود.
با گسترش و پیشرفت روز افزون تکنولوژی و همه گیر شدن وسایل ارتباط نوین، کسب و کار و خرید و فروش شکل تازه ای به خود گرفته است.
با وجود این که خرید سنتی هنوز هم در بین مردم رواج دارد، با توجه به اهمیت وقت و هزینه، بسیاری از مردم می کوشند تا از زمان به بهترین نحو استفاده کنند.
همچنین با افزایش چشم گیر تعداد کاربران شبکه های مجازی و تلفن های هوشمند، فضای اینترنت به بستری مهم برای کسب و کار تبدیل شده است.
روز به روز به تعداد فروشگاه های آنلاین افزوده می شود و مشاغلی که به صورت سنتی کار می کردند، پا به عرصه فروش اینترنتی گذاشته اند.
نمایندگی ها و فروشگاه های معتبر کارخانه های تولیدی، در سراسر کشور مشغول به فعالیت هستند و انواع پارچه برزنتی مرغوب را به صورت عمده به فروش می رسانند.
ولی ما به خریداران پیشنهاد بهتری داریم.
خرید غیر حضوری از مجموعه دنیای چادر، این امکان را به مشتریان می دهد که انواع پارچه برزنتی درجه یک را با قیمت ارزان تر از فروشگاه و بدون واسطه خریداری کنند.
تنوع پارچه و یافتن راحت محصول مورد نظر، از دیگر مزیت های خرید اینترنتی محصول از طریق وب سایت می باشد.
همین حالا در کم ترین زمان ممکن بهترین کیفیت پارچه برزنتی را با نازل ترین قیمت از فروشگاه آنلاین دنیای چادر سفارش دهید.