khososiya-parche-teranziti-3
پارچه ترانزیتی، پارچه ای ضد آب است که توسط مواد با کیفیت بالا مانند، بوم پلی اتیلن یا بوم با روکش پلی اورتان یا پلی استر ساخته می شود. این ماده در مناطق مختلفی از جمله منطقه ساخت و ساز، در زمین های ورزشی برای پوشاندن آن، کشاورزی، کمپینگ، به عنوان پوشش گلخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین برای ساخت سایبان نیز استفاده می شود. همچنین برای پوشاندن وسایل نقلیه و موتور سیکلت شما استفاده می شود.

مهمترین خصوصیات یک پارچه ترانزیتی خوب

اگر می خواهید لوازم خارجی خود را از شرایط جوی ناخواسته ایمن کنید، پارچه ترانزیتی را در ایران از شرکت دنیای چادر با قیمت مناسب خریداری کنید. وقتی نوبت خرید پارچه ترانزیتی برای هر منظور می رسد، باید بر روی خصوصیات آن تمرکز کنید زیرا خصوصیات ها به شما کمک می کنند تا پارچه مناسب بخرید. در ادامه با چند خصوصیات مهم پارچه های ترانزیتی آشنا خواهیم شد:
۱. سخت - هنگامی که نوبت به خرید پارچه ترانزیتی برای فعالیت شما می رسد، باید بر روی قدرت آن تمرکز کنید. اگر پارچه ضخیم تر بخرید، از مقاومت بیشتری برخوردار است. هرچه وزن و تعداد نخ ها در پارچه های ترانزیتی بیشتر باشد، برزنت قویتر را در نظر می گیرد.

۲. میزان انعطاف پذیری - به منظور خرید پارچه ترانزیتی از فروشگاه معتبر، سعی کنید محصولی را انتخاب کنید که دارای مقاومت کششی زیادی باشد. هنگامی که برای خرید پارچه های ترانزیتی به فروشگاه می روید، می توانید مواد مختلفی مانند پلی اتیلن، بوم، وینیل و نایلون را مشاهده کنید. استحکام کششی و قابلیت کشش برزنت به شما امکان می دهد آن را به هر طریقی که می خواهید ذخیره کنید، زیرا می توان آن را به راحتی نورد و تا کرد. علاوه بر این، می توانید از آن به عنوان روکش مانند چادر استفاده کنید و همچنین می توانید از آن به عنوان صفحه زمین استفاده کنید.
۳. اثبات آب - پارچه ترانزیتی ضدآب را بخرید تا لوازم خود را از باران، نور مستقیم خورشید و غیره محفوظ نگه دارید. این روزها بسیاری از صاحبان مغازه ها در این نوع پارچه ها قیمتی معامله می کنند.
۴. راحت - اگر می خواهید از پارچه ترانزیتی برای اهداف خارجی استفاده کنید ، مطمئن شوید که آن را از تامین کننده معتبر خریداری کرده اید. خرید از فروشندگان معتمد باعث اطمینان بیشتر می شود و باعث می شود تا فضای خصوصی سریع و خشک و دنج را برای شما فراهم کند. خانواده های پناهنده می توانند به طور موقت در زیر چادرهای ترانزیتی پناه بگیرند تا از آب و هوا و آزار در امان باشند.

۵. حمل و نقل آسان - پارچه ترانزیتی سبک وزن است به همین دلیل به راحتی از یک مکان به مکان دیگر قابل انتقال است. اگر آن را از فروشگاه دنیای چادر خریداری کنید، می توانید از تخفیفات این فروشگاه استفاده کنید.

قیمت پارچه ترانزیتی خوب

قیمت پارچه ترانزیتی وابسته به کیفیت و جنس پارچه ای دارد که از آن ساخته شده است. شما می توانید با مراجعه به فروشگاه دنیای چادر واقع در کرج این محصول را با قیمت ارزان و با کیفیت بسیار بالا خریداری کنید.

محصولات ارائه شده در فروشگاه دنیای چادر، دارای ضمانت معتبر از سوی شرکت هستند. شما می توانید به صورت اینترنتی نیز به این فروشگاه مراجعه کنید تا پارچه ترانزیتی با کیفیت و مقاوم خریداری کنید.