entekhab-chador-teranziti-1
چادر ترانزیتی را از مواد درجه یک و بادوامی تولید می کنند تا در برابر شرایط مختلف آب و هوایی بتواند مقاومت کند. معمولا متداول ترین آن را از مواد قابل تنفس می سازند که باعث عبور هوا و رطوبت می شود. این نوع چادرها دارای لبه هایی هستند که به شما امکان می دهد آنها را ببندید. چادر های ترانزیتی مش دارای دو لبه دوخت شده است. آنها در رنگ ها و اندازه های مختلف موجود هستند.

بررسی ۱۰ نکته مهم در انتخاب چادر ترانزیتی

برای اینکه خریداران بتوانند چادر ترانزیتی را متناسب با نیاز خود خریداری کنند بهتر است به ۱ه نکته ای که در ادامه بیان خواهد شد توجه کنند.
۱- چادر ترانزیتی برخی از اشعه ماورا بنفش خورشید را مسدود می کنند. مانند چادرهای ترانزیتی مش رنگی روکش دار که بیش از 55٪ از اشعه خورشید را مسدود می کند.

۲- پارچه های مشبک پلی اتیلن می توانند تا 90٪ از اشعه خورشید را مسدود کنند. بیشترین محافظت در برابر اشعه خورشید توسط چادرهای مش پلی پروپیلن است که تا 95٪ از اشعه ماورا بنفش خورشید را مسدود می کند.
۳- چادر ترانزیتی به گونه ای ساخته می شود که حتی سوراخ های کوچک بین دوخت آنها وجود نداشته باشد. از این رو، در مقایسه با سایر چادرها مقاومت بیشتری در برابر باد و آب دارند. با این حال، این یک مزیت است که از چادرهای ترانزیتی برای حمل و نقل، ساختمان، کشاورزی و سایر مواد استفاده می شود. می توان آنها را روی تخت یک کامیون بست تا بار در زیر آن محافظت شود.
۴- چادر ترانزیتی برای اهداف مختلفی استفاده می شوند از جمله: برای نگهداری از محصولات و ماشین آلات صنعتی، استفاده به عنوان روکش های استخر، برای پوشاندن کامیون های باربری و حمل محصولات غذایی، برای پوشاندن کامیون های کمپرسی که حامل شن و ماسه، سنگ های کوچک و شن هستند، برای محافظت از گیاهان در برابر نور خورشید، استفاده در مهد کودک ها برای جلوگیری از گرمازدگی، استفاده از آنها در حیاط خانه ها به عنوان سایبان و ..
۵- به دلیل تطبیق پذیری بالا چادر ترانزیتی، می توانند در کاربردهای کشاورزی و صنعت ساخت و ساز مورد استفاده قرار گیرند.
۶- از آنجا که چادر ترانزیتی معمولی از الیاف طبیعی ساخته شده اند ، در دمای بالا احتمال آسیب دیدن آنها بسیار زیاد است. بنابراین ، آنها مناسب برای استفاده به عنوان پوشش پوشش های گرمایی در دمای بیش از ۱۲۰ درجه نیستند.

۷- چادر ترانزیتی معمولی نسبت به چادرهای ترانزیتی ضد آب ارزان تر هستند. و هنگام خرید بهتر است به آن توجه شود.
۸- چادر ترانزیتی را می توان متناسب با فعالیت شما سفارشش داد. برای این کار فقط کافیست به مراکز رفته و ابعاد و اندازه خود را به آنها بدهید تا چادر ترانزیتی نسب به آن تولید شود.
۹- به دلیل گستردگی در طرح، مدل و رنگ این محصول شما می توانید متناسب با نیاز خود آن را سفارش دهید و یا از مراکز فروش خرید کنید.

۱۰- برای اینکه بتوانید چادر ترانزیتی ارزان قیمت، با کیفیت، ضد آب و ضد نور را خریداری کنید، بهتر است به نمایندگی های مجاز و معتبر مراجعه کنید.