sayeban-bargh-.jpg سایبان برقی
سایبان در واقع یک سقف ثابت یا متحرک و جمع شونده می باشد که می تواند به صورت برقی یا دستی باشد. این سایبان به قسمت های خارجی دیواره های ساختمان وصل می شود و جنس آن ها انواع مختلفی دارد اعم از پی وی سی، برزنت، پنبه ، پلی استر و ... می باشد.
سایبان برقی در مناطق مختلفی از منزل و ساختمان شما کاربرد دارد.شما می توانید سایبان حیاط داشته باشید و یا سایبان پارکینگ، سایبان انواع مختلفی دارد که می تواند از آن به یک اثر هنری نیز یاد کرد زیرا با باعث زیبایی منزل شما خواهد شد. وجود یک سایبان تشریفاتی در ساختمان شما که یک المان معماری است می تواند بر زیبایی و شیک بودن ساختمان شما اثر بسزایی داشته باشد.
انواع سایبان
سایبان دستی: سایبانی است که با استفاده از یک میل لنگ به بالا و پایین می رود.
سایبان برقی: این نوع از سایبان برقی با استفاده از موتوری که در آن ها تعبیه شده به بالا و پایین می روند. شما می توانید با استفاده از یک ریموت سایبان خود را کنترل کنید و به راحتی آن را بالا و پاین ببرید. . سایبان برقی بهترین وسیله ای است که می تواند از آسیب به خودرو های شما جلوگیری کند. استفاده از سایبان برقی دیگر مشکلات و سختی های سایبان دستی را ندارد و حتی جنس آن نیز بسیار بهتر از سایبان های دستی می باشد.
امروزه از سایبان برقی استفاده ی زیادی در معماری داخلی می شود. یکی از مزایای این سایبان ها استفاده از ریموت برای آن ها می باشد. سایبان فروشگاهی از مواردی است که بسیار به آن توجه می شود زیرا که بسیار کاربردی و مفید برای فروشگاه ها می باشد
آلاچیق و سایبان ویلا یکی از موارد کاربرد سایبان می باشد که در تراس و یا محوطه ی باز ویلا از آن استفاده می شود. این سایبان برقی در کنار استخر ویلای شما نیز می تواند مورد استفاده شما قرار بگیرد ک علاوه بر کاربردی بودن نمای بسیار زیبایی به ویلا شما خواهد داد.
سایبان اتوماتیک بیشتر در پارکینگ های روباز به منظور جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید استفاده می شود. تا از ماشین در برابر نور محافظت کند و اجازه ندهد رنگ ماشین از بین برود و همچنین ماشین شما داغ نشود. شما همچنین می توانید با یک تیر دو نشان بزنید به این صورت که علاوه بر سایبان برقی زدن و استفاده از مزایای آن تبلیغات خود را نیز بر روی آن انجام دهید در این صورت شما سایبان تبلیغاتی خواهید داشت.

اولین سایبان ها در مصر ساخته شده است و در حدود 50 سال قبل از میلاد بوده است. سایبان های ان زبان بسیار بزرگ بوده است و به منظور جلوگیری از نور آفتاب و گرمای زیاد ساخته شده بود. جنس این سایبان ها در آن زمان از کتان بوده است. رفته رفته و با گذشت زمان جنس و نوع سایبان ها تغییر کرد تا به مدل های امروزی رسید. امروز شما می توانید با استفاده از بهترین سایبان ها و به روز ترین آن ها برای خود و دیگران آسایش را به همراه آورید.