mshk1

قیمت مشمع کانتینری در بازار با توجه به کیفیت آن متفاوت می باشد. مشتریان می توانند پارچه را به طور مستقیم از کارخانه تولید کننده، با مناسب ترین قیمت خریداری نمایند.

درباره مشمع کانتینری چه می دانید؟

مشمع کانتینری به نوعی پارچه برزنتی مستحکم گفته می شود که با روکش پی وی سی تولید شده و با ضخامت های مختلف تولید می گردد. مشمع کانتینری به نام های چادر ترانزیتی، برزنت کانتینری و چادر کانتینری نیز مشهور است.
از این پارچه برای ساخت سایه بان برای رستوران ها، مراکز تفریحی روباز و منازل، همچنین چتر، چادر و کاور اجناس استفاده می شود.
لازم به ذکر است که بر اساس قوانین مصوب شده، کلیه رانندگان وسایل نقلیه سنگین و نیمه سنگین می بایست جهت حمل بار از روکش یا همان مشمع کانتینری استفاده نمایند.
از مهم ترین خصوصیات پارچه مشمع کانتینری می توان موارد زیر را نام برد:
• مقاوم در برابر نور خورشید و اشعه ماوراء بنفش
• انعطاف پذیری بالا
• ضد آب و آتش
• مقاوم در برابر عوامل فیزیکی و شیمیایی مانند مواد اسیدی و بازی
• وزن سبک و ضخامت مناسب
• قابل استفاده از هر دو طرف پارچه
• مقاوم در برابر رطوبت
• آنتی باکتریال
• دارای رنگ بندی متنوع و قیمت ارزان
با توجه به ویژگی های نام برده شده، پارچه مشمع کانتینری می تواند از همه نوع باری محافظت کند. مقاومت بالای این پارچه باعث شده تا هر عامل خارجی مانند باران، باد شدید یا آفتاب سوزان نتواند موجب پوسیدگی، خرابی و ترک خوردن پارچه شود.

قیمت مشمع کانتینری در بازار ایران

امروزه با توجه به گسترش صنعت حمل و نقل، استفاده از وسایل نقلیه سنگین و نیمه سنگین برای حمل بار داخل شهرها و بین شهرها بسیار رواج یافته است.
همانطور که می دانید مهم ترین فاکتور در حمل و نقل بار، سالم رسیدن آن به دست مشتری می باشد، لذا می بایست از یک روکش مناسب جهت محافظت از بار استفاده کرد تا صحیح و سالم تحویل مشتری داده شود.
پارچه های مشمع کانتینری بهترین اتنخاب برای کاور وسایل نقلیه باربری هستند و به دلیل استحکام و مقاومت بالایی که دارند، بسیار رواج یافته اند.
شرکت های تولید کننده، این نوع پارچه را در ضخامت های مختلف و رنگ بندی متنوع عرضه و به فروش می رسانند.
پارچه مشمع کانتینری بر حسب اندازه و ضخامت، قیمت متفاوتی دارد.
بهترین قیمت مشمع کانتینری را از ما بخواهید.
خریداران عزیز همین حالا می توانید جهت اطلاع از قیمت پارچه، با کارشناسان فروش تماس حاصل نمایید.


خرید مشمع کانتینری از درب کارخانه

شایان ذکر است که کارخانه های تولیدی پارچه در ایران به عنوان تولید کننده پارچه های برزنتی و مشمع کانتینری، توانسته اند به جایگاه بالایی در این صنعت دست پیدا کنند.
در حال حاضر چادرهای برزنتی و کانتینری در بین مصرف کنندگان از محبوبیت بسیار زیادی برخوردارند.
مشتریان با صرف حداقل وقت و هزینه، می توانند به طور مستقیم از درب کارخانه پارچه مشمع کانتینری را بر حسب نیاز خود، با هر ضخامت و ابعادی خریداری کنند.

ما برای رفاه حال خریداران، شرایط خرید غیر حضوری و اینترنتی را از طریق وب سایت فراهم آورده ایم. پس همین حالا با حذف واسطه ها و با ارزان ترین قیمت ممکن، یک خرید پر سود و مقرون به صرفه را تجربه کنید.