parche-shame-zed-ab
یکی از دلایلی که ما عاشق پارچه شمعی ضد آب هستیم چند منظوره بودن آنها است. اگر تا کنون یکی از پارچه های شمعی را برای فعالیت خود خریداری کرده باشید، مطمئن هستیم که بارها و بارها آن را در کارهای دیگر خود نیز استفاده کرده باشید. با ما همراه باشید ما در ادامه مطلب برخی از موارد استفاده از پارچه های شمعی ضد آب را بررسی کرده ایم! 

آشنایی با پارچه شمعی ضد آب 

پارچه شمعی ضد آب چیست؟ شما احتمالاً آن را در نسخه کوچک شده "کیسه ها" بهتر می شناسید و حتما دیده اید. همچنین احتمالاً شما در اولین بار که این اسم را می شناسید به فکر پارچه های پلاستیکی آبی یا نقره ای باشید که در فروشگاه های لوازم خانگی یا خرده فروشی ها مشاهده می کنید. اما کاربرد پارچه های شمعی ضد آب بیش از اینهاست.
پارچه شمعی ضد آب معمولا از وینیل، پلی استر، بوم تولید شده و با روکش های مقاوم پوشش داده می شود مانند، PVC. پارچه شمعی مش، پارچه شمعی تخلیه، پارچه شمعی ضدآب، پارچه شمعی ضد حریق و پارچه شمعی مقاوم در برابر کپک و گرد و ع غبار بار وجود دارد. با وجود انواع بسیاری از پارچه های شمعی، نمی شود کاربرد آنها به به یک صنعت منعطف کرد.

پارچه شمعی ضد آب بسته به نوع ساخت و نوع مواد به کار رفته در آن کاربردهای متنوعی دارد. از مهمترین کاربرد های پارچه شمعی ضد آب می توان به پوشش روی چادرها و خودروها اشاره کرد. شما می توانید پارچه های شمعی را روی چادرهای خود قرار دهید تا از نفوذ باران به داخل جلوگیری کند. یا اینکه به عنوان زیر انداز یا تولید پناهگاه در برابر باد، باران و نور خورشید مورد استفاده قرار گیرد. از پارچه های شمعی نیز در طول فرایند ساختمانی برای محافظت از نماهای سنگی و آجرکاری در برابر آسیب های جوی استفاده می شود. همچنین می توانید در ساخت انواع چادرها کمپینگ، یا به عنوان یک پوشش محافظ در نقاشی ساختمان، استفاده می شود.

جدا از کاربردهای این نوع پارچه، وقتی نوبت به یافتن معتبرترین تولید کننده پارچه شمعی ضد آب می رسد، به نظر می رسد شبکه جهانی وب بهترین منبع اطلاعاتی است. کافیست با کلمات جستجوی مرتبط اینترنت را مرور کنید. در عرض چند ثانیه، می توانید چک لیست فروشندگان خود را در این شبکه پیدا کنید.
از معتبرترین فروشندگان پارچه شمعی ضد آب در کشور می توان به شرکت دنیای چادر اشاره کرد. شرکت دنیای چادر با سالها تجربه در این زمینه توانسته موفقیت های بسیار خوبی را کسب کند. برای خرید می توانید به فروشگاه دنیای چادر واقع در کرج مراجعه کنید.

قیمت پارچه شمعی ضد آب

مانند هر مورد دیگر، قیمت گذاری در خرید پارچه شمعی ضد آب نقشی اساسی دارد. با این حال، پارچه های شمعی را فقط بر اساس قیمت گذاری خریداری نکنید. در عوض، چند فروشنده را با دقت مقایسه کنید. نرخ ها ، کیفیت و دوام پارچه های ارائه شده توسط فروشندگان مختلف را بررسی کنید. سرانجام، با تولیدکننده ای که بدون سود بیش از حد پارچه های شمعی را قیمت ارزان ارائه می دهد، به توافق برسید.