chador_berezenti.jpg
چادر برزنت انواع مختلفی دارد، برای دوخت چادر ها ضد آب بودن آن بسیار مهم می باشد. چادر هایی که با پارچه های برزنت تهیه و تولید می شوند کیفیت بسیار بالایی دارند.
رنگ های چادر برزنت:
سبز، خاکی، سفید و مشکی و . . .
چادر برزنت نوعی چادر است که از پارچه های ابریشمی ساخته می شوند. بسیار ضخیم است و در مسافرت ها و گردشگری ها مخصوصا کوه چادری بسیار مناسب می باشد. و کاملا ضد آب هستند. طریقه وصل کردن چادرهای برزنتی بسیار راحت می باشد و به راحتی می توانید به زمین تنظیم کنید و وصل کنید.
معمولا چادر برزنت از چادر های دیگر بسیار سبک تر و قیمت آنها بسیار مناسب تر می باشد. روش وصل کردن و تنظیم آنها راحتتر می باشد. چادر برزنت در برابر سرما، باران، برف و ... مقاوم می باشد و از ورود حشرات به داخل چادر جلوگیری می کند.
چادر برزنت وزن کمی نسبت به چادر های نوع دیگر دارد، و با یک قیمت مناسب می توانید آن را تهیه کنید. شما در جنگل و کوهنوردی می توانید از این چادرها با خیال راحت استفاده کنید. هم از نظر وزن و هم از نظر هزینه کم است و پناهگاه خوبی در تمام هوای بسیار سرد و گرم در جنگلهای دشتی و در میان احتمالات جنگلی فراهم می کند.
اغلب چادر برزنت از مواد سیلنیل و پلی استر ساخته می شوند، زیرا هم سبک و قوی و ضد آب هستند.
مزایای چادر برزنت
مقاومت بسیار بالایی در برابر نور خورشید و باران دارد
استقامت کششی بسیار بالایی نسبت به دیگر چادر ها را دارا است
از نظر هزینه ای بسیار مقرون به صرفه است
چند لا بودن چادر برزنت از مزایای بسیار خوب آن می باشد
انواع چادر برزنت
چادر برزنت مسافرتی
چادر برزنت ماشین
چادر برزنت کامیون
چادر برزنت پرورش قارچ

چادر برزنت بزرگ
همه ی ما از چادر های مسافرتی به استفاده می کنیم و طرفدارهای زیادی دارند و سعی می کنیم با خریدن چادرهای مسافرتی سفری راحتتر و کم هزینه تر داشته باشیم. ما با داشتن چادر مسافرتی در طول مسیر سفر می توانیم هر جایی که دلمان می خواهد توقف کنیم و استراحت داشته باشیم و غذایی میل کنیم. با داشتن چادر مسافرتی می توانیم برای خود محیطی دنج و خصوصی داشته باشیم. در مسافرت های بیابانی و کویری و یا لب ساحل برای در امان ماندن از آفتاب می توانیم از چادر مسافرتی استفاده کنیم. با داشتن چادر مسافرتی می توانیم هزینه سفر را کم کنیم زیرا اگر بزرگ باشد می تواند جایگزین خانه، ویلا و هتل باشد. اما باید توجه داشته باشیم برای جایگزین کردن این گزینه به جای خانه و... حتما باید از چادرهای مقاوم و بزرگ و مستحکم استفاده کنیم تا در برابر همه ی موارد احتمالی در امان باشیم. توجه کنید که هر چقدر چادر جنس بهتری داشته باشد شما از نظر ایمنی خیالتان راحتتر است در برابر باد و باران و سرما و گرما .... چادر برزنت بزرگ گزینه ی مناسبی برای خرید شما می باشد. در خرید چادر مسافرتی دقت کنید.

شما می توانید با مراجعه به سایت ما از بهترین چادربرزنت با قیمت مناسب برای مسافرت های خود تهیه کنید.