gheymat-parche-chador-teranziti-2
با اینکه به دلیل نوسانات و شرایط اقتصادی متغیر نمی توان به طور دقیق قیمت پارچه چادر ترانزیت را بیان کرد! اما با مراجعه به فروشندگان معتبر و سایت‌های فروش می‌توان از لیست قیمت پارچه های چادر ترانزیت آگاهی یافت. همچنین از طریق تماس با بخش فروش مراکز توزیع و پخش می‌توان از قیمت روز اطلاع یافت. برای این کار می توانید با بخش فروش شرکت دنیای چادر تماس بگیرید.

قیمت پارچه چادر ترانزیت در ایران

بهتر است قبل از پرداختن به قیمت پارچه چادر ترانزیت کمی با این محصول پر کاربرد آشنا شویم.
پارچه چادر ترانزیت رایج ترین ماده برای ساخت سرپناه و پناهگاه به خصوص برای افراد بی خانمان و آواره در سراسر جهان است که توسط سازمان جهانی صلیب سرخ نیز مورد استفاده قرار می گیرد" این نوع از پارچه ها ارزان ، سبک و ضد آب هستند. پاسخ دهندگان و بازماندگان می توانند از برزنت برای سقف ها، نرده ها و کف سازه خود استفاده کنند - اما تخیل خود را به پناهگاه محدود نکنید."من دیده ام که مردم حتی برنج را روی این نوع از پارچه ها خشک می کنن ، در توالت ، به عنوان کیس ، به عنوان شلوا ، به عنوان چتر، به عنوان کیف، به عنوان روکش خودروها نیز از آن استفاده می کنند"

گرچه تمامی پارچه های چادر ترانزیت برابر نیستند اما همگی آنها این قابلیت را دارند تا در برابر شرایط محیطی نامناسب از شما و محصولات شما محافظت کنند. پارچه های چادر معمولا از مواد مختلفی طراحی و تولید می شوند که به روز ترین آنها مواد و روکش های پی وی سی و نانویی است که با تکنولوژی بسیار پیشرفته تولید می شوند.

نحوه تهیه پارچه چادر ترانزیت

تهیه پارچه چادر ترانزیت مناسب می تواند یک کار مشکلی باشد. تهیه پارچه مناسب با اندازه متناسب با شغل شما مهم است (آنقدر بزرگ که بتواند هر آنچه را که اساساً به آن نیاز دارید پوشش دهد). سپس باید بدانید که درجه یا نوع مناسب برای کار خاص شما چه نوع پارچه ای است. کارکنان مرکز ما برای کمک و مشاوره در مورد تمام محصولات اینجا هستند تا پاسخگوی شما باشند.

به احتمال زیاد شما به یک پارچه چادر ترانزیت نیاز دارید، زیرا می خواهید چیزی را بپوشانید. شاید فقط لازم باشد برای پوشاندن یا پناه دادن به منطقه خاصی، یا به عنوان کف یا دیوار، یک پارچه ترانزیت آویزان کنید. در این صورت مشکلی وجود ندارد، شما فقط باید طول x عرض ناحیه تحت پوشش را اندازه بگیرید. هر چند اغلب، شما برای پوشاندن یک شی ۳ بعدی (به عنوان مثال یک انبار کاه) به یک پارچه ترانزیت نیاز دارید. در این حالت طول و عرض بالای شی مورد نیاز برای پوشاندن را اندازه گیری کنید (ممکن است لازم باشد کمی تخمین بزنید اگر یک شی با سطح صاف نباشد). در مرحله بعدی شما باید در نظر بگیرید که چقدر جسم پایین است ، شما می خواهید پارچه روی آن را بپوشاند یا خیر.
بعد از اندازه گیری می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا محصول مورد نظر شما را آماده کنند.